Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin eilen entisen rakastajani sattumalta ruokakaupassa

Vierailija
25.04.2025 |

Illalla hän kysyi viestissä, haluaisinko seksiä hänen kanssaan. Jäi ärtynyt olo, koska minähän hänet jätin ja siihen oli syynsä. Mitä itse vastaisitte?

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kaukana. Etkö tiedä, että hän on nykyisin minun ja vain minun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astu vain!

Vierailija
64/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiviäkin kiinnostaa sinun vanha rakastajasi, mutta tosiaan aika härskiä lähettää tollanen viesti sulle, joka jätit. Ärsyttää varmasti. Tekeekö mieli seksiä? Vastaa, että saan sitä kyllä riittävästi kotona.

No ihmeesti täällä tuntuu kiinnostavan. Minulla on sitäpaitsi jo kolmas uusi suhde tämän vonkaajan jälkeen meneillään. On se kumma, ettei sinkkunaisia löydy mistään.

ap

Sellainen jakorasia sitten. Sulla on melko erikoinen tapa pelastaa avioliitto. No paska trollihan tämä on.

Mitäs minä mahdan olla jakanut? Kyllä se on nyt se sinun likainen mielikuvituksesi, joka jaksamisia ruminoi.

Selitä mitä tahdot. Olet jakorasia joka pettää miestään. Olet kuvottava. 

Vierailija
65/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astu vain!

No mies ei ollut erityisen hyvä seksissä, eli olen kokenut parempaakin. Nainen valitsee, niin tämä maailma on rakennettu.

ap

Vierailija
66/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiviäkin kiinnostaa sinun vanha rakastajasi, mutta tosiaan aika härskiä lähettää tollanen viesti sulle, joka jätit. Ärsyttää varmasti. Tekeekö mieli seksiä? Vastaa, että saan sitä kyllä riittävästi kotona.

No ihmeesti täällä tuntuu kiinnostavan. Minulla on sitäpaitsi jo kolmas uusi suhde tämän vonkaajan jälkeen meneillään. On se kumma, ettei sinkkunaisia löydy mistään.

ap

Sellainen jakorasia sitten. Sulla on melko erikoinen tapa pelastaa avioliitto. No paska trollihan tämä on.

Mitäs minä mahdan olla jakanut? Kyllä se on nyt se sinun likainen m

En tarvitse kenenkään muun arviota itsestäni, kiitos vain. Määrittelen itse itseni.

ap

Vierailija
67/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene luojan luoma ja anna kun vielä ehdit

Vierailija
68/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kiinnostaa kun aloitat kesksutelun tästä. Minusssta niin yksityistä ...

Vanha pano ? Todella rumasti sanottu vai jaatkp toosaasi kelle tahansa. 

Vierailija
69/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kaikki nähty. Joku kysyy palstalla, pitäisikö hänen harrastaa seksiä vanhan panon kanssa.

Ei nyt kaikkea vielä ole nähty. Meillä oli parin kuukauden tapailusuhde. Käytiin lenkillä, syömässä yms. Jätin hänet, koska tahdoin säilyttää avioliittoni.

ap

Nyt avioliitolla ei ilmeisesti ole väliä jos pitää täällä kysellä mitä teen.

Vierailija
70/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on rumasti sanottu?

ap

Vierailija
71/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle kerrotaan totuus hänestä mikä hän on toimintansa perusteella ja nyt sitten ap kitisee siitä. Mitäs teit aloituksen tänne tästä asiasta lut ka. :D Odotitko jotakin hyväksyntää täältä tuolle sun lutkailulle?

Vierailija
72/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle kerrotaan totuus hänestä mikä hän on toimintansa perusteella ja nyt sitten ap kitisee siitä. Mitäs teit aloituksen tänne tästä asiasta lut ka. :D Odotitko jotakin hyväksyntää täältä tuolle sun lutkailulle?

En ole kiinnostunut muiden totuuksista. Harmittaako, kun itse ette uskalla? Miettikää, paljonko teiltä jää kokematta ja elämättä!

ap

Vierailija
73/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää kyllä vähän tuo ex-rakastaja, kun pitkä ja komea mies, mutta millään hän ei ole löytänyt sinkkunaista. Halusi parisuhteeseen kanssani, mutta valitettavasti minä en ollut käytettävissä. Nainen tekee tärkeimmät päätökset tässä maailmassa.

ap

Vierailija
74/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
75/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astu vain!

No mies ei ollut erityisen hyvä seksissä, eli olen kokenut parempaakin. Nainen valitsee, niin tämä maailma on rakennettu.

ap

Et sytyttänyt . Ois voinut laittaa sulle pussin päähän niin ehkä olisi helpompaa hänelle.

Vierailija
76/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on rumasti sanottu?

ap

Vanha paano.Kuulostaa tosi halvaltya .Kuin koira joka saa ..

Vierailija
77/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astu vain!

ap

Et sytyttänyt . Ois voinut laittaa sulle pussin päähän niin ehkä olisi helpompaa hänelle.

Se voi olla. Toisaalta edelleenkin vonkaa minulta seksiä. No, ei tule saamaan.

ap

Vierailija
78/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kiinnostunut muiden totuuksista. Harmittaako, kun itse ette uskalla? Miettikää, paljonko teiltä jää kokematta ja elämättä!

ap

Mikä sun aloituksen pointti oli? Se on kuule ihan sama meille muille mitä sä teet. Ei sun tarvitse tänne mitään selontekoa tehdä sun lut kailuista. Miksi ihmeessä mun harmittaisi se, että on en ole pettäjä ja lut ka? Kummallinen ajatusmaailma sulla. 

Mä elän ja koen kyllä, mutta en pettämällä ja satuttamalla puolisoa. Enkä jakaa itseäni useille miehille koska ei siinä mitään hienoa ole. 

Vierailija
79/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on rumasti sanottu?

ap

Vanha paano.Kuulostaa tosi halvaltya .Kuin koira joka saa ..

On mullakin vakkaripano. Yhtälailla mä olen sille miehelle vain pano. Meillä on pelkkää seksiä eikä mitään muuta. 

N45

Vierailija
80/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mikä sun aloituksen pointti oli? Se on kuule ihan sama meille muille mitä sä teet. Ei sun tarvitse tänne mitään selontekoa tehdä sun lut kailuista. Miksi ihmeessä mun harmittaisi se, että on en ole pettäjä ja lut ka? Kummallinen ajatusmaailma sulla. 

Mä elän ja koen kyllä, mutta en pettämällä ja satuttamalla puolisoa. Enkä jakaa itseäni useille miehille koska ei siinä mitään hienoa ole. 

No tämä on keskustelupalsta. Sen takia tänne tehdään aloituksia.

Osui ja upposi, näköjään ;).

al

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan