Tapasin eilen entisen rakastajani sattumalta ruokakaupassa
Illalla hän kysyi viestissä, haluaisinko seksiä hänen kanssaan. Jäi ärtynyt olo, koska minähän hänet jätin ja siihen oli syynsä. Mitä itse vastaisitte?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta tuskin koko Suomen kansaa kiinnostaa joku sun ex hoito ja pikku tekstari minkä sait. Kannattaisko hiukan miettiä jotain tärkeämpiä asioita. Vaikka kenestä tulee uusi Paavi?
Väitöskirjan aihetta olen miettinyt.
ap
Tee vaikka OrpoPurran hallituksesta, luuletko että ihmisiä.kiinnostaa..väikkärit jää pölyttymään. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle soitti äsken tyyppi, jonka kanssa olin samassa työpaikassa 22 vuotta sitten.
Kuka hilloaa jonkun nroa 22 vuotta? Mun numero on salainen, eli hän on tosiaan vaihtanut puhelinta ja liittymää about 8 kertaa ja aina pitänyt mun numeron jemmassa.
Väitti taskupuheluksi. Sanoin että kantsii ehkä poistaa mun nro näin pitkän ajan jälkeen.
Ei oikein toimi nykyaikana enää taskupuheluselitykset, kun on kosketusnäyttöpuhelimet suurimmalla osalla.
Sepä se. Jännää. Olimme tahoillamme naimisissa 22 vuotta sitten. Nyt olen eronnut. Hänellä oli edelleen mun salainen numero, mä selvitin hänet Fonectasta.
No kyllä on helpompi aina vaan siirtää tiedot vanhasta puhelimesta kuin alkaa perkata sieltä numeroita. Siellähän säilyvät ei niistä haittaa ole. Paitsi ehkä jos näppäinlukkoei ole ehtinyt päälle kun taskuun pistää.
Vierailija kirjoitti:
Mulle soitti äsken tyyppi, jonka kanssa olin samassa työpaikassa 22 vuotta sitten.
Kuka hilloaa jonkun nroa 22 vuotta? Mun numero on salainen, eli hän on tosiaan vaihtanut puhelinta ja liittymää about 8 kertaa ja aina pitänyt mun numeron jemmassa.
Väitti taskupuheluksi. Sanoin että kantsii ehkä poistaa mun nro näin pitkän ajan jälkeen.
Mä en ole vaihtanut liittymää kertaakaan sen jälkeen kun ostin ekan kännykkäni vuonna-99. Siellähän ne SIM-kortilla pysyy ne yhteystiedot sievästi. Ei niitä erikseen siirrellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkin kiinnostaa sinun vanha rakastajasi, mutta tosiaan aika härskiä lähettää tollanen viesti sulle, joka jätit. Ärsyttää varmasti. Tekeekö mieli seksiä? Vastaa, että saan sitä kyllä riittävästi kotona.
No ihmeesti täällä tuntuu kiinnostavan. Minulla on sitäpaitsi jo kolmas uusi suhde tämän vonkaajan jälkeen meneillään. On se kumma, ettei sinkkunaisia löydy mistään.
ap
Sellainen jakorasia sitten. Sulla on melko erikoinen tapa pelastaa avioliitto. No paska trollihan tämä on.
Mitäs minä mahdan olla jakanut? Kyllä se on nyt se sinun likainen mielikuvituksesi, joka jaksamisia ruminoi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta tuskin koko Suomen kansaa kiinnostaa joku sun ex hoito ja pikku tekstari minkä sait. Kannattaisko hiukan miettiä jotain tärkeämpiä asioita. Vaikka kenestä tulee uusi Paavi?
ap
Tee vaikka OrpoPurran hallituksesta, luuletko että ihmisiä.kiinnostaa..väikkärit jää pölyttymään. Sorry.
Minua kiinnostaa. Ei väitöskirjoja tehdä siksi että muita ihmisiä kiinnostaa ko. tutkimusaihe. Paitsi ehkä potentiaalisia rahoittajia.
ap
Kuulostaapa ikävältä, noh, ihana keskittyä omaan mieheen tänäkin iltana <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Minua kiinnostaa. Ei väitöskirjoja tehdä siksi että muita ihmisiä kiinnostaa ko. tutkimusaihe. Paitsi ehkä potentiaalisia rahoittajia.
ap
No olisi syytä tehdä. Mutta se on totta, että monet ihmiset, jotka eivät oikein osaa olla oikeissa töissä, tekevät hädissään väitöskirjan jostain täysin toisaikaisesta aiheesta. Resurssien tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kaikki nähty. Joku kysyy palstalla, pitäisikö hänen harrastaa seksiä vanhan panon kanssa.
Ei nyt kaikkea vielä ole nähty. Meillä oli parin kuukauden tapailusuhde. Käytiin lenkillä, syömässä yms. Jätin hänet, koska tahdoin säilyttää avioliittoni.
ap
Sika! Puolisosi ansaitsee paremman.
No ei tule saamaan.
ap
Oletko aivan varma?
Kyllä. Kuka nainen haluaa olla kolmen lapsen äitipuoli? Jos eroaisimme, minusta tulisi viikonloppuäiti.ap
Monikin. Minullakin on kolme lasta ja heti löytyi halukas äitipuoleksi eron jälkeen. 11-vuotta on tuossa nyt vierellä ollut. Tosin enää yksi lapsista alaikäinen. Älä epäile miehesi eläimellistä vetovoimaa. Animal magnetism ruotsiksi.
Ihan hyvä kommentti, mutta toi kielitaidottomuus lässäytti lopun.
Sano ettei tee mieli kun parempaakin on tarjolla.
Hei. Voin tulla vähän aikaisemmin.
Minulla on mukana eilistä kirjolokeittoa.
Kiva nähdä. 1.5 tuntia aikaa. Olen "kauppareissulla".
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko hiukan miettiä jotain tärkeämpiä asioita. Vaikka kenestä tulee uusi Paavi?
Pitäisikö meitä maallistuneessa / ev.lut. valtiossa kiinnostaa tuo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkin kiinnostaa sinun vanha rakastajasi, mutta tosiaan aika härskiä lähettää tollanen viesti sulle, joka jätit. Ärsyttää varmasti. Tekeekö mieli seksiä? Vastaa, että saan sitä kyllä riittävästi kotona.
No ihmeesti täällä tuntuu kiinnostavan. Minulla on sitäpaitsi jo kolmas uusi suhde tämän vonkaajan jälkeen meneillään. On se kumma, ettei sinkkunaisia löydy mistään.
ap
Sellainen jakorasia sitten. Sulla on melko erikoinen tapa pelastaa avioliitto. No paska trollihan tämä on.
Mitäs minä mahdan olla jakanut? Kyllä se on nyt se sinun likainen mielikuvituksesi, joka jaksamisia ruminoi.
ap
Niin itseäsi sä jakaat kun petät miestäsi. Ihan turhaan kaunistelet tekemisiäsi. Jakorasia mikä jakorasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Niin itseäsi sä jakaat
No en millään muotoa. Muutoinkaan en anna muiden ihmisten määritellä itseäni, koskaan.
ap
Suosittelen et laajenna tuota panorinkiä ja ala ottaa maksua..
Määkin näin kaupassa vaikka m itä. Oli punasta ja vihreetä ja keltasta ja ilmapalloja ja serpentiiniä. Mutta entisiä panoja ei ollu, tosin ikäkin voi vaikuttaa oon 71 v ne on kuolleet ne miehet. Miesten väheneminen vaikeuttaa seukkausta. kukaan ei huoli edes tinderissä eikä misään sovelluksessa, luulevat että paikat on homeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kaikki nähty. Joku kysyy palstalla, pitäisikö hänen harrastaa seksiä vanhan panon kanssa.
Ei nyt kaikkea vielä ole nähty. Meillä oli parin kuukauden tapailusuhde. Käytiin lenkillä, syömässä yms. Jätin hänet, koska tahdoin säilyttää avioliittoni.
ap
Kysy mieheltäsi: mitä tekisit minun tilanteessani?
Hyvä ohje.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen et laajenna tuota panorinkiä ja ala ottaa maksua..
Miksi ihmeessä? Ennemminkin voisin maksaa itse laadukkaasta tavarasta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
trolloloo
Tuollaisia on.