Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin eilen entisen rakastajani sattumalta ruokakaupassa

Vierailija
25.04.2025 |

Illalla hän kysyi viestissä, haluaisinko seksiä hänen kanssaan. Jäi ärtynyt olo, koska minähän hänet jätin ja siihen oli syynsä. Mitä itse vastaisitte?

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kaikki nähty. Joku kysyy palstalla, pitäisikö hänen harrastaa seksiä vanhan panon kanssa.

Ei nyt kaikkea vielä ole nähty. Meillä oli parin kuukauden tapailusuhde. Käytiin lenkillä, syömässä yms. Jätin hänet, koska tahdoin säilyttää avioliittoni.

ap

Kysy mieheltäsi: mitä tekisit minun tilanteessani? 

Tämä 👍😂

Vierailija
82/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kiinnostaa kun aloitat kesksutelun tästä. Minusssta niin yksityistä ...

Vanha pano ? Todella rumasti sanottu vai jaatkp toosaasi kelle tahansa. 

Mikä on rumasti sanottu?

ap

Vanha paano.Kuulostaa tosi halvaltya .Kuin koira joka saa ..

On mullakin vakkaripano. Yhtälailla mä olen sille miehelle vain pano. Meillä on pelkkää seksiä eikä mitään muuta. 

N45

Olisiko pelkkä sulkapallokaveri sitten sulkapallo ja lenkkikaveri lenkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kaikki nähty. Joku kysyy palstalla, pitäisikö hänen harrastaa seksiä vanhan panon kanssa.

Ei nyt kaikkea vielä ole nähty. Meillä oli parin kuukauden tapailusuhde. Käytiin lenkillä, syömässä yms. Jätin hänet, koska tahdoin säilyttää avioliittoni.

ap

Tämä 👍😂

No tiedän jo, mitä mies itse teki vastaavassa tilanteessa.

ap

Vierailija
84/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
85/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soitti äsken tyyppi, jonka kanssa olin samassa työpaikassa 22 vuotta sitten. 

Kuka hilloaa jonkun nroa 22 vuotta? Mun numero on salainen, eli hän on tosiaan vaihtanut puhelinta ja liittymää about 8 kertaa ja aina pitänyt mun numeron jemmassa.

Väitti taskupuheluksi. Sanoin että kantsii ehkä poistaa mun nro näin pitkän ajan jälkeen.

Mä siirrän aina vanhan puhelimen tiedot uuteen, myös ne tallennetut puh.numerot. Koko mun elämänhistoria on kännykässä. Aikuisen tyttären kavereiden äiditkin vielä tyyliin Mintun äiti puh.  :)

Vierailija
86/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on keskustelupalsta. Sen takia tänne tehdään aloituksia.

Osui ja upposi, näköjään ;).

al

Niin mikä osui ja upposi? Ei kyllä yhtään mikään. Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta tuollainen lut kailu. Mulle elämä on kyllä muuta kuin puolison pettämistä ja pillun jakamista ympäriinsä. 

Joo tämä on keskustelupalsta ja täällä saa ihan vapaasti kommentoida sun kaltaisten idioottien toimintaa. En tiedä mitä oikein odotit kun teit tämän aloituksen. Et ole kovin fiksu kun et tajunnut, että et kyllä saa toiminnallesi hyväksyntää. Aika tollo pitää olla jos kuvittelee ihmisten hyväksyvän pettämisen. Täällä on ollut useita keskusteluita pettämisestä ja suurin osa tuomitsee pettäjät. Ihan turha siis kitistä kun saat ansiosi mukaan. Oikeasti muiden mielipiteistä piittaamaton aikuinen ihminen ei tee tänne tällaisia aloituksia. Sun tarkoitus on vain trollata ja haastaa riitaa.

Vierailija
87/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kehtaa.

Sain yhdeltä ex-rakastajalta sp-taudin, ja pistin poikki sen jälkeen. Kehtasi vielä kysyä puolen vuoden päästä, tavattaisiinko. Tiesin jopa, että hänellä oli uusi naisystäväkin, vakavampi seurustelukin kyseessä kuin meidän panosuhde. Meillä oli kyllä aivan mahtavaa seksiä, mutta ei kiitos enää koskaan.

Vierailija
88/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kiinnostaa kun aloitat kesksutelun tästä. Minusssta niin yksityistä ...

Vanha pano ? Todella rumasti sanottu vai jaatkp toosaasi kelle tahansa. 

Mikä on rumasti sanottu?

ap

Vanha paano.Kuulostaa tosi halvaltya .Kuin koira joka saa ..

On mullakin vakkaripano. Yhtälailla mä olen sille miehelle vain pano. Meillä on pelkkää seksiä eikä mitään muuta. 

N45

Olisiko pelkkä sulkapallokaveri sitten sulkapallo ja lenkkikaveri lenkki?

Mitä ihmettä sä oikein sönkötät? Miten nuo liittyi asiaan millään tavalla? Kyllä on näköjään vaikeaa joillekin, että käytetään sanoja pano, vakkaripano jne.

N45

Vierailija
89/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

al

Niin mikä osui ja upposi? Ei kyllä yhtään mikään. Mua ei yksinkertaisesti kiinnosta tuollainen lut kailu. Mulle elämä on kyllä muuta kuin puolison pettämistä ja pillun jakamista ympäriinsä. 

Joo tämä on keskustelupalsta ja täällä saa ihan vapaasti kommentoida sun kaltaisten idioottien toimintaa. En tiedä mitä oikein odotit kun teit tämän aloituksen. Et ole kovin fiksu kun et tajunnut, että et kyllä saa toiminnallesi hyväksyntää. Aika tollo pitää olla jos kuvittelee ihmisten hyväksyvän pettämisen. Täällä on ollut useita keskusteluita pettämisestä ja suurin osa tuomitsee pettäjät. Ihan turha siis kitistä kun saat ansiosi mukaan. Oikeasti muiden mielipiteistä piittaamaton aikuinen ihminen ei tee tänne tällaisia aloituksia. Sun tarkoitus on vain trollat

Kun argumentointitaitosi loppuu, menet henkilökohtaisuuksiin 🤷

ap

Vierailija
90/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä 👍😂

ap

Mitä järkeä olla parisuhteessa kun kumpikin panee muiden kanssa? Ei tuo ole edes mikään parisuhde vaan irvikuva sellaisesta. 

Vierailija
91/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

al

Joo tämä on keskustelupalsta ja täällä saa ihan vapaasti kommentoida sun kaltaisten idioottien toimintaa. En tiedä mitä oikein odotit kun teit tämän aloituksen. Et ole kovin fiksu kun et tajunnut, että et kyllä saa toiminnallesi hyväksyntää. Aika tollo pitää olla jos kuvittelee ihmisten hyväksyvän pettämisen. Täällä on ollut useita keskusteluita pettämisestä ja suurin osa tuomitsee pettäjät. Ihan turha siis kitistä kun saat ansiosi mukaan. Oikeasti muiden mielipiteistä piittaamaton aikuinen ihminen ei tee tänne

Ei loppunut vaan kerroin vain tosiasioita. Fakta on se, että sä et voi kieltää ihmisiä tuomisemasta sua toimintaa. Aikuinen ihminen etkä tuon vertaa tajua. Mitä ihmettä sä oikein hait tällä aloituksella? Mitä sä luulit, että sulle kommentoidaan? Jos olet muka noin itsevarma jne., niin mitä sä tänne märiset? Jatka elämääsi ja "parisuhdettasi". Lapsellinen olet kun luulit saavasi pään silityksiä. 

Ulise vielä vähän lisää kun en mielistele sua. 

Vierailija
92/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luulee, että olemme hänelle kateellisia, mutta hänhän se reppana on joka on naimisissa miehen kanssa joka ei osaa tyydyttää ap:ta ja siksi ap juokseen vieraissa. :D

Vierailija
93/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä 👍😂

ap

Mitä järkeä olla parisuhteessa kun kumpikin panee muiden kanssa? Ei tuo ole edes mikään parisuhde vaan irvikuva sellaisesta. 

Kuten sanottua, en perusta muiden antamista määritelmistä minusta itsestäni, vaan määrittelen itse itseni.

Minusta avioero ei tee hyvää pienille lapsille. Kahden kodin välillä kulkeminen, matkalaukun kanssa.

ap

Vierailija
94/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

al

Joo tämä on keskustelupalsta ja täällä saa ihan vapaasti kommentoida sun kaltaisten idioottien toimintaa. En tiedä mitä oikein odotit kun teit tämän aloituksen. Et ole kovin fiksu kun et tajunnut, että et kyllä saa toiminnallesi hyväksyntää. Aika tollo pitää olla jos kuvittelee ihmisten hyväksyvän pettämisen. Täällä on ollut useita keskusteluita pettämisestä ja suurin osa tuomitsee pettäjät. Ihan turha siis kitistä kun saat ansiosi mukaan. Oikeasti muiden mielipi

Ikävää, että voit huonosti.

ap

Vierailija
95/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
96/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä 👍😂

ap

Mitä järkeä olla parisuhteessa kun kumpikin panee muiden kanssa? Ei tuo ole edes mikään parisuhde vaan ir

No mitä sitten märiset täällä? Olisit jättänyt aloituksen tekemättä jos kerran olet noin varma tekemisistäsi. Olet pelkkä trolli.

Vierailija
97/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy kissanlihakeiton ohje?? Sehän aina ilmestyy näihin ketjuihin missä on puhe uskottomuudesta. Ap antaitsee kyllä sen spämmääjän teot.

Vierailija
98/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että voit huonosti.

ap

On sulla melkoisen kovat luulot itsestäsi. En voi huonosti vain siksi, että en mielistele sua. Mulla on täysin oikeus kertoa mielipiteeni susta kun kerran itse teit tämän aloituksen tänne. En arvosta pätkääkään tuollaista lut kaa joka pettää miestään jatkuvasti ja kuvittelee silti olevansa hieno ihminen. Saastaa sä olet. 

Vierailija
99/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

H U O R A

Vierailija
100/143 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

H U O R A

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä