Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin eilen entisen rakastajani sattumalta ruokakaupassa

Vierailija
25.04.2025 |

Illalla hän kysyi viestissä, haluaisinko seksiä hänen kanssaan. Jäi ärtynyt olo, koska minähän hänet jätin ja siihen oli syynsä. Mitä itse vastaisitte?

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kaikki nähty. Joku kysyy palstalla, pitäisikö hänen harrastaa seksiä vanhan panon kanssa.

Ei nyt kaikkea vielä ole nähty. Meillä oli parin kuukauden tapailusuhde. Käytiin lenkillä, syömässä yms. Jätin hänet, koska tahdoin säilyttää avioliittoni.

ap

Sika! Puolisosi ansaitsee paremman.

No ei tule saamaan.

ap

Oletko aivan varma?

Kyllä. Kuka nainen haluaa olla kolmen lapsen äitipuoli? Jos eroaisimme, minusta tulisi viikonloppuäiti.

ap

Monikin. Minullakin on kolme lasta ja heti löytyi halukas äitipuoleksi eron jälkeen. 11-vuotta on tuossa nyt vierellä ollut. Tosin enää yksi lapsista alaikäinen. Älä epäile miehesi eläimellistä vetovoimaa. Animal magnetism ruotsiksi. 

Vierailija
22/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soitti äsken tyyppi, jonka kanssa olin samassa työpaikassa 22 vuotta sitten. 

Kuka hilloaa jonkun nroa 22 vuotta? Mun numero on salainen, eli hän on tosiaan vaihtanut puhelinta ja liittymää about 8 kertaa ja aina pitänyt mun numeron jemmassa.

Väitti taskupuheluksi. Sanoin että kantsii ehkä poistaa mun nro näin pitkän ajan jälkeen.

Ei oikein toimi nykyaikana enää taskupuheluselitykset, kun on kosketusnäyttöpuhelimet suurimmalla osalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kaikki nähty. Joku kysyy palstalla, pitäisikö hänen harrastaa seksiä vanhan panon kanssa.

Ei nyt kaikkea vielä ole nähty. Meillä oli parin kuukauden tapailusuhde. Käytiin lenkillä, syömässä yms. Jätin hänet, koska tahdoin säilyttää avioliittoni.

ap

No ei tule saamaan.

ap

Oletko aivan varma?

Kyllä. Kuka nainen haluaa olla kolmen lapsen äitipuoli? Jos eroaisimme, minusta tulisi viikonloppuäiti.

ap

Monikin. Minullakin on kolme lasta

Ok, minulla on kaksi vielä alle kouluikäisiä.

ap

Vierailija
24/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei tule saamaan.

ap

No taatusti saa. Sinä.olet asettanut riman niin alas.

Vierailija
25/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei tule saamaan.

ap

Enkä ole, mieheni on tohtorismies. En huolisi ketä tahansa.

ap

Vierailija
26/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkin kiinnostaa sinun vanha rakastajasi, mutta tosiaan aika härskiä lähettää tollanen viesti sulle, joka jätit. Ärsyttää varmasti. Tekeekö mieli seksiä? Vastaa, että saan sitä kyllä riittävästi kotona.

Vierailija
27/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei tule saamaan.

ap

ap

Ei vaan sinä olet niin huono, että kuka tahansa olisi parempi kuin sinä. 

Vierailija
28/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiviäkin kiinnostaa sinun vanha rakastajasi, mutta tosiaan aika härskiä lähettää tollanen viesti sulle, joka jätit. Ärsyttää varmasti. Tekeekö mieli seksiä? Vastaa, että saan sitä kyllä riittävästi kotona.

No ihmeesti täällä tuntuu kiinnostavan. Minulla on sitäpaitsi jo kolmas uusi suhde tämän vonkaajan jälkeen meneillään. On se kumma, ettei sinkkunaisia löydy mistään.

ap

Vierailija
29/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei tule saamaan.

ap

ap

Tohtorismies ja aisankannattaja. Ei sitten ollut kovin hyvä mies.

Vierailija
30/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei tule saamaan.

ap

ap

Ei vaan sinä olet niin huono, että kuka ta

Sitten et osaa argumentoida lainkaan. Et tiedä, mitä riman alas laittaminen tarkoittaa.

ap

Vierailija
31/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla mutta tuskin koko Suomen kansaa kiinnostaa joku sun ex hoito ja pikku tekstari minkä sait. Kannattaisko hiukan miettiä jotain tärkeämpiä asioita. Vaikka kenestä tulee uusi Paavi?

Menepä ketjuun jossa sitä mietitään, limareikä-Reino 

Kiva kun nimesit itsesi. Mene sinä helvettiin täältä ja ketään ei edelleenkään kiinnosta sun asiasi, aika isot ja turhat luulot ihmisillä on itsestään. Kaikkia ei kiinnosta limareiät, kuten eräitä.

Vierailija
32/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle soitti äsken tyyppi, jonka kanssa olin samassa työpaikassa 22 vuotta sitten. 

Kuka hilloaa jonkun nroa 22 vuotta? Mun numero on salainen, eli hän on tosiaan vaihtanut puhelinta ja liittymää about 8 kertaa ja aina pitänyt mun numeron jemmassa.

Väitti taskupuheluksi. Sanoin että kantsii ehkä poistaa mun nro näin pitkän ajan jälkeen.

Joku, joka kuvitellut jotain sähköä välillänne joskus, ja haikaillut perääsi kaikki nämä vuodet.

Yöks. Tää on se pahin skenaario. Se on ehtinyt erota moneen kertaan tällä välillä ja nythän on huhtikuu, setämiehet käy kierroksilla.

Vähän ajattelin että olis pyytämässä mut töihin. Olin sen assari muinoin. 

Vierailija
33/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei tule saamaan.

ap

ap

Sinä et tiedä. Sinä asetit puolisona olon riman niin alas, että kuka tahansa ylittää sen, eli on parempi kuin sinä.

Vierailija
34/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei tule saamaan.

ap

ap

Eli sosiaalisesti estynyt, nörtti, pälvikalju rillipää. Onnea, kuule toi titteli ei tee kenestäkään seksikästä..Halla-ahokin taitaa olla tohtori.

Yritätkö tehdä itsestäsi jotenkin "kuumaa kamaa".

On mullakin ollut 1 ex mies lääkäri ja kauppakeskuksen johtaja..aletaanko lesoamaan kilpaa?

Vierailija
35/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei tule saamaan.

ap

Enkä ole, mieheni on tohtorismies. En h

Selvä, siitä vain yrittämään sitten :).

ap

Vierailija
36/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein toimi nykyaikana enää taskupuheluselitykset, kun on kosketusnäyttöpuhelimet suurimmalla osalla.

Sepä se. Jännää. Olimme tahoillamme naimisissa 22 vuotta sitten. Nyt olen eronnut.  Hänellä oli edelleen mun salainen numero, mä selvitin hänet Fonectasta.

Vierailija
37/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sattumalta näin vanhan tutun ruokakaupassa, mutta ei ollut rakastaja. 

Vierailija
38/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei tule saamaan.

ap

ap

Eli sosiaalisesti estynyt, nörtti, pälvika

Ei, koska voittaisin sen kuitenkin. Hyvännäköinen 183cm pitkä ja täydellisen hiusrajan omaava mies. Asiantuntijatehtävissä. 

ap

Vierailija
39/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihmeesti täällä tuntuu kiinnostavan. Minulla on sitäpaitsi jo kolmas uusi suhde tämän vonkaajan jälkeen meneillään. On se kumma, ettei sinkkunaisia löydy mistään.

ap

Sellainen jakorasia sitten. Sulla on melko erikoinen tapa pelastaa avioliitto. No paska trollihan tämä on.

Vierailija
40/143 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sattumalta näin oikein hyviä avokadoja lähikaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä