Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko epäkohteliasta käyttää bikinien alaosaa naisten saunaillassa kuukautisten aikana?

Vierailija
25.04.2025 |

Minulla alkoi eilen kuukautiset ja kavereiden kesken on suunniteltu saunailta tänään. Kaikissa edellisissä saunailloissa kaikki, minä mukaanlukien, ovat olleet alasti. Koen kuitenkin vaivaannuttavaksi jos se tamponin naru roikkuu kaikkien nähden ja mietin että olisiko ok jos laittaisin bikinien alaosan saunomisen ajan päälle

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vain oman pefletin mukaan. Promlem solved. 

Vierailija
22/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos ihan vaikka juttelette menkoista siellä saunassa. Alasti kyllä kehdataan olla,mut luonnolliset menkat on jotenkin nou nou?

Miksi menkoista pitäisi puhua saunassa? 

Jos vaikka selviääkin et heillä kaikilla onkin menkat just sillon. Sit olis rentouttavaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista. luulen että valitsen bikinin alaosan + side koska tamponi sattuu kun vuoto on niukkaa.

Vierailija
24/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kuukuppia niin ei narut vaivaa. Naisten mökkireissulla saunomiseen kukaan ei tajunnut että minulla oli menkat. 

Vierailija
25/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko mennä saunomaan kuukautisten aikana? Itse en menisi toisten luokse tai yleiseen saunaan, jos on juuri kuukautiset menossa. Et varmaan itsekään halua, jonkun vieraan jättävät lauteille mitään sotkua. N44

Vierailija
26/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voit tehdä ihan miten haluat - joko katkaista narun tai antaa narun olla, pitää alushousuja tai olla alasti. Luulisi kuitenkin, että naru olisi vähemmän näkyvämpi kuin vaikka veriläntti pikkareissa, mutta tuskinpa muista saunassa olijoita sinun menkkasi mietityttävät.

Ohis, mutta itse en tajua saunailtoja ollenkaan. Maailman epäkäytännöllisin tapa jutella, kun saunassa ei jaksa olla kovin pitkän aikaa, sitten kaikki käyvät eri aikaan vilvoittelemassa ja suihkussa, ja kun useampi menee pesulle, tulee muille hirveän pitkä odottelu... Ihan kummallista säätämistä. Mukavampaa vain syödä, juoda, kuunnella musiikkia ja jutella ilman mitään pesuja ja odotteluja. En itse ainakaan ikinä halua mennä saunaan kavereiden kanssa. Ihan turhaa. No joskus olen jonkun kanssa mennyt uimahalliin, mutta siinäkin oli pointtina se uiminen.

Terveiset logistisesti toimivasta miestensaunaillasta.

Ei saunaillassa suihkussa käydessä joka akan ole tarkoitus kuurata puolta tuntia. Eikä se ole tarkoitus, että saunasta mennään porukalla suihkuhuoneeseen jonottamaan suihkuun pääsyä. 

Yksi menee nopeaan suihkuun, seuraava hyppää sinne siitä perään jne.

En ihan ymmärrä tuota sanomaasi "muille tulee hirveän pitkä odottelu".

Vierailija
27/31 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teidän saunailloistanne, mutta ei meillä ainakaan ole tapana tuijottaa toisten jalkovälejä niin että noteeraisi jotain narua.

Vierailija
28/31 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään ei kiinnosta jos roikkuu naru

Vierailija
29/31 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, meinaatko levitellä jalkojasi, että naru näkyy? Muuten sitä ei kukaan huomaa.

Hanki kuukuppi. 

Vierailija
30/31 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa olla saunassa bikineissä. Ota oma pefletti mukaan, ettet sotke lauteita.

Niin ja yritä edes olla vähemmän uusavuton, vaikka mieshän avauksessa trollaa. Ei metstruoiva nainen voi olla noin tyhmä.

Vierailija
31/31 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas joku joka esittää ettei  osaa käyttää tamponia. Hitto... laita se naru häpyhuulten väliin, niin ei se sieltä roiku näkyville ja kai ne naiset itsekin tajuaa, että naisella voi olla kuukautiset, tsiisus