Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies osti kalliin päältäajettavan ruohonleikkurin josta tulee muutenkin riesa

Vierailija
25.04.2025 |

Ymmärrän, että ovat tarpeellisia vehkeitä kun on isot tontit ja pätäkkää. 

Meillä on todella pieni tontti eikä rahaa yhtään ylimääräistä. Olen ihan kunnon vuoksi ajanut itse vanhanaikaisella leikkaajalla tuon vähäisen nurmikon mitä meillä on. Ihan terapeuttistakin ollut ajaa se käsipelin ja todella: täysin vapaaehtoisesti ja mielelläni olen sen ihan itse ajanut.

Nyt mies oli ostanut päältäajettavan kalliin leikkurin. Kuulemma helpottaa minua. Pitääkö niin tyhmänä etten tajua että itselleen halusi ostaa lelun? Joutui tekemään vähän velkaakin tuohon. Kuten sanottu: emme kylve rahassa. Lomautusuhka miehellä.

Poika 12v  nyt sitten pyytänyt päästä sillä ajamaan myös ja isä hövelinä vähän jo luvannutkin. Eli mitä kaikkea tästä vielä seuraa? Ollaan yhteisissä rahoissa ja suututtaa tollanen sooloilu. Lisäksi pojan turvallisuus. Ei noi ole mitään lasten leluja vaikka isä seisoisi vieressä. Minä en siihen laitteeseen koske, ajan perinteisellä jatkossakin. Mies ei suostu palauttamaan liikkeeseen tuota ja syyttää minua uppiniskaisuudesta. Että hyvää vappua vaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteet niille jotka puhuu ajettavasta leikkurista, päältä ajettavasta puhuminen on turhaa koska kaikkia ajettavia ajetaan päältä vai onko jossain keksitty alta ajettava ?

Voidaan ajaa myös takana kävellen. Se on erilainen kuin työnnettävä tai vetävä. 

Vierailija
22/32 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päältäpäin ajettava leikkuri ja on kivaa ajaa nurmikoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ollaan yhteisissä rahoissa ja suututtaa tollanen sooloilu. Lisäksi pojan turvallisuus. Ei noi ole mitään lasten leluja vaikka isä seisoisi vieressä."

____

Kuolemaan johtavia ruohonleikkurionnettomuuksia tapahtuu lähes joka kesä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010632795.html

Vierailija
24/32 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteet niille jotka puhuu ajettavasta leikkurista, päältä ajettavasta puhuminen on turhaa koska kaikkia ajettavia ajetaan päältä vai onko jossain keksitty alta ajettava ?

Hevosia ajetaan takaa kärryistä.

Vierailija
25/32 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos semmoinen traktorin näköinen jossa etupyörät kääntyvät niin 5/5 ostos.

Jos semmoin runko-ohjattu niin eron paikka.

Miten niin ?

Koska linkku koneella jossa leikkuri on edessä pystyy joutuisammin leikkaamaan sellaisia kohti missä traktorimallisella pitää vekslata edestakaisin.

Vierailija
26/32 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka surkeen köyhä pitää olla jos 4000€ leikkuri kaataa talouden? Itsellä yli 100t€ tilillä ylimääräistä.

Kiva varmaan haluat maksaa ap-lle tyhmän miehen tuhlailut? Vai miksi tulit tänne ilmoittamaan ylimääräisistä rahoista? Voisit laittaa rahasi kiertoon että köyhyys vähenisi. Sun kaltasiset rahojen hautojat pysäyttää talouden.

Vierailija
27/32 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ajettava leikkuri ja maksoi 8500 euroa. Meidän poika sillä ajaa ruohoa mutta aluksi ajoin itse ja se innostui siitä sitten ja maksan lisäsin viikkorahaan 15 euroa kun ajaa nurmikon kaksi kertaa viikossa. Meidän poika 10 vuotias ja osaa ihan hyvin ajaa ei siinä mitään. Työnnettävällä leikkurilla menisi 3 tuntia ajaa koko nurmikko. Ajettavalla menee vajaa tunti.

Ap-n piha oli pieni joten hän varmaan leikkaa sen alle puolessatunnissa.

Vierailija
28/32 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäri on nähnyt, kuinka lapsen raaja pitää amputoida ruohonleikkurin takia Antaa nyt vakavan varoituksen kaikille vanhemmille

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010524167.html

Googlatkaa ruohonleikkuri+onnettomuus.

Vierailija
29/32 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ollaan yhteisissä rahoissa ja suututtaa tollanen sooloilu. Lisäksi pojan turvallisuus. Ei noi ole mitään lasten leluja vaikka isä seisoisi vieressä."

____

Kuolemaan johtavia ruohonleikkurionnettomuuksia tapahtuu lähes joka kesä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010632795.html

Se on se tyhmin riski kun vanhempi itse aiheuttaa lapselle vaaratilanteen.

Vierailija
30/32 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei senttäs ostanut alta ajettavaa leikkuria.

Vierailija
31/32 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ajettava leikkuri ja maksoi 8500 euroa. Meidän poika sillä ajaa ruohoa mutta aluksi ajoin itse ja se innostui siitä sitten ja maksan lisäsin viikkorahaan 15 euroa kun ajaa nurmikon kaksi kertaa viikossa. Meidän poika 10 vuotias ja osaa ihan hyvin ajaa ei siinä mitään. Työnnettävällä leikkurilla menisi 3 tuntia ajaa koko nurmikko. Ajettavalla menee vajaa tunti.

Ap-n piha oli pieni joten hän varmaan leikkaa sen alle puolessatunnissa.

Ap: nimenomaan. Puoli tuntia siihen menee. Ollut hyvää treeniä samalla. 

Vierailija
32/32 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kyllä mulle eron paikka jos mies laittas viimiset talousrahat ruohonleikkuriin ja ruohoa on sen kaksi neliötä.

Jos haluaa harrastaa tyhmyyttä, harrastaa yksin.

Ja äijä ajaa känässä sitten sitä vehjettä. Ja leuhkii naapurille. Voin kuvitella. Tulee mieleen Kyllä isä osaa -sarja.