Millaisten ihmisten seuraa vältätte?
Tietty epäluotettavien, esim. varkaitten ja muiden rikollisten, mutta onko muita?
Kommentit (93)
Miehen, joka julkisesti hieroo penistään ns. itsensäpaljastelija.
Vihaisten, katkerien, kateellisten, manipuloivien, itsekkäiden.
Köyhien, kuitenkin pummivat vaan jotain.
Pelkästään mt-ongelmista jauhavat ihmiset. Jaksa kuunnella sitä vikinää.
Sellaisten joita on tällä palstalla. Haukkumassa, irvailemassa, leuhkimassa ja stalkkaajia.
Minäminäminä-ihmiset ovat rasittavia. Puhuvat itsestään ja kuvittelevat koko maailman rakastavan heitä.
Kovaäänisiä minäminä-ihmisiä. Jotka puhuvat itsestä 2 h putkeen.
Tarkkoja ja sääntöjä älyttömän tarkasti seuraavia ihmisiä, esimerkiksi matemaatikoita ja feministejä.
Ei mun tarttee välttää kun mulla ei ole milloinkaan seuraa.
Kateus on minusta todella vastenmielinen piirre ihmisessä. Nämä ihmiset, jotka heti kommentoivat jotenkin katkerasti, vähätellen, huonoja puolia etsien jos kuulevat, että toinen on saanut uuden työpaikan, löytänyt ihanan asunnon, rakastunut, lähtenyt ihanalle matkalle... En ymmärrä kateutta. Miten ja miksi toisen ilo ja onnistuminen olisi sinulta pois? Minä tulen itsekin iloiseksi ja hyvälle mielelle, kun näen jonkun kaverin onnistuvan ja haluan mielelläni kuulla hänen matkastaan tai uudesta asunnostaan tms lisää.
Huomaan vältteleväni kateellisten seuraa.
Entisistä heiloista ja niitten sukulaisista jauhavat, evvk.
Ja samat jutut uudestaan!
Ja puolet valhetta!
Karkeita kartan, muut mieluisasti kelpaavat, vaan nykyisin vanhoilla päivillä olen mielelläni yksin.
Rajattomien, arvaamattomien ja sosiaalisesti sokeiden. Yhdistelmä on lievimmillään kiusallinen ja pahimmillaan vaarallinen.
Negatiiviset valittajat - En vain jaksa, ja nyt kun itse olen raskaassa elämäntilanteessa tavallistakin väsyneempi, niin en jaksa sitä yhtään esim. työpaikalla.
He, jotka puhuvat taukoamatta ja itsestään. Minä haluan ihmissuhteissani tasapuolista vuorovaikutusta ja koen todella epämiellyttäväksi ja kuluttavaksi, jos joudun kuuntelemaan toisen monologia puoli tuntia.
Vältän sellaisia, jotka anonyymisti haukkuvat ihmisiä netissä.
Itseäni ei miellyttävien. (Laaja kirjo erilaisia ihmisiä)
Liskoihmisten