Millaisten ihmisten seuraa vältätte?
Tietty epäluotettavien, esim. varkaitten ja muiden rikollisten, mutta onko muita?
Kommentit (93)
Välttelen sellaisia naisia kyllä miehiäkin, mutta ne on yleensä naisia joista loistaa kilometrin päähän, että tunne-elämän ja persoonallisuuden alueella flippaa pahasti. Yleensä nämä ovat jotenkin epävarmoja omasta sosiaalisesta asemastaan ja se heijastuu jatkuvana konfliktihakuisuutena, eli esim. huutamisena ja riehumisena jokseenkin yhdentekevistä asioista.
Minun työpaikalla oli vuosia yksi emotionaalisesti hysteerinen vanhempi nainen, jolla tuntui olevan koko ajan päällä jokin hurjan vaikea kriisi, niin kuin nyt vaikka se, että joku oli unohtanut kaksi kiloa painavan laatikon johonkin ja hän oli joutunut siirtämään sen toiseen paikkaan, ja nyt hänestä tuntuu niin kuin koko maailma sortaisi häntä.
"Ei tämä voi olla reilua minua kohtaan! Minä en ole täällä teidän p-skoja siivoamassa!!" Sellaisella murtumaisillaan olevalla, tunnekuohusta käheällä äänellä. Laatikon takia.
Sellaisten ihmisten, joilla ei ole lainkaan kykyä itsereflektioon. Aikuiset ihmiset, jotka käyttäytyvät kuin uhmaikäiset lapset ja jotka välttelevät vastuuta ja syyttävät aina muita kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vihaisten, katkerien, kateellisten, manipuloivien, itsekkäiden.
Sama juttu, en voi sietää vihervassarisossupummeja.
Sellaisten, jotka olettavat muiden aina rientävän milloin mihinkin heidän oikkujaan toteuttamaan mutta jotka itse eivät koskaan auta muita. Ts. itsekeskeisten narsistien.
Kateellisten ja pahantahtoisten - eli todella alhaisten ihmisten seuraa
Sellaisten, jotka puhuvat pahaa muista. En kerrassaan jaksa kuunnella, kuka milloinkin on kertojan mielestä ruma, tyhmä, kateellinen, leuhka, epävarma tai läski. Kuuntelen mieluummin, mitä hyvää ja kivaa kukin on tehnyt, ja miten ihania tyyppejä ja meininkiä missäkin on kohdattu. Siis mitä hyvää nimenomaan muut kuin kertoja itse on tehnyt. Positiivisen ja hyvää jakavan kohtaamisen jälkeen on aina hyvä fiilis.
Yleensä enemmän tai vähemmän kirjolla olevien ihmisten. Ovat raskasta seuraa. Puhuvat vain itsestään, keskeyttävät jatkuvasti muut, töksäyttelevät, loukkaantuvat mitättömistä, JANKKAAVAT pikkuasioista (mikä on rasittavinta).. list goes on. Kaikki ei ole samanlaisia, mutta huomaan vaan etten tule heidän kanssaan toimeen.
Kaikkien.