Millaisten ihmisten seuraa vältätte?
Tietty epäluotettavien, esim. varkaitten ja muiden rikollisten, mutta onko muita?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään mt-ongelmista jauhavat ihmiset. Jaksa kuunnella sitä vikinää.
Johtuisiko siitä, että sinun on vaikeaa kohdata ajatusta OMASTA rikkinäisyydestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkoja ja sääntöjä älyttömän tarkasti seuraavia ihmisiä, esimerkiksi matemaatikoita ja feministejä.
Heh heh, en tunne ketään "tarkkoja sääntöjä älyttömän tarkasti seuraavia" feministejä :D
Feministejä kyllä noin muutoin tunnen paljon ja itsekin olen sellainen.
naapuria jonka mielestä talo yhtiössä kaikki on pielessä kehoitin tulemaan kokoukseen eipä tullut silti valittaa kaikesta. mummo maalta joka on muuttanut keskustaan luuli rassukka olevansa rikas kun hälle valkeni että me muutkin omistamme enemmän. piti meitä muita VAAN vuokralaisina. joiden pitäisi palvella häntä.
Vassarien ja yllensä köyhän rahvaan. Olisi häpeäksi koko perheellemme tulla parempana ihmisenä nähdyksi duunaritason "hyypiöön" seurassa. FYI !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkkoja ja sääntöjä älyttömän tarkasti seuraavia ihmisiä, esimerkiksi matemaatikoita ja feministejä.
Heh heh, en tunne ketään "tarkkoja sääntöjä älyttömän tarkasti seuraavia" feministejä :D
Feministejä kyllä noin muutoin tunnen paljon ja itsekin olen sellainen.
Tunnemme eri feministejä. Elämä on rikkautta!
Myrkyllisten. Olen oppinut tunnistamaan ihmistyypin ja en halua enää olla tekemisissä.
Vältän sivistymättömiä köyhiä jotka ovat yleensä kommaretakin sekä ns. "duunarirähvästä".
Olemme di-mieheni kanssa kehottaneet lapsiammekin välttämään työläiskastin ja työttömien kersoja sekä koko perhekuntaa. Saisivat huonoja vaikutteita ja oppisivat pian epähygieenisiksikin. Syöpäläistartuntakin mahdollinen. Vuokra-asujilla täitä kuuluukin olleen !
Sellaisten, joilla ei ole ikinä kenestäkään hyvää sanottavaa, jotka haukkuvat parhaan ystävänsäkin selän takana joka käänteessä ja kuvittelevat itse olevansa kovinkin erinomaisia olentoja.
Sellaisten, joiden tärkeimmät elämänarvot ovat raha ja materia.
Ilkeiden.
Vierailija kirjoitti:
Ns. rempsakoiden ja räväköiden joilla ei ole minkäänlaista suodatinta mitä suusta tulee.
Näiden vastakohta: pidättyväinen ylihillitty viilipytty, jolta vaivoin saa sanan tai toisen, jonka kanssa keskustelu ei ota koskaan onnistuakseen, koska kyky vuorovaikutukseen puuttuu täysin. Hän ei osaa jatkaa keskustelua, vastaa lyhyesti tyyliin "on", "ei" , jota seuraa hiljaisuus vailla vastakysymystä tai omaa kommenttia. Todella raskas ihmistyyppi. Ulkoinen olemus iloton, harmaahko, kohottaa kulmakarvojaan tuomitsevasti, mikäli joku jossain naurahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Eniten vituttaa kaikki.
Vanhoja vitsejä (kuten "eniten vituttaa kaikki") laukovat.
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksia voi olla, mutta noin yleisesti vältän uskovaisia, matalasti koulutettuja (duunariammatit), älyllisesti hitaita/tyhmiä, katkeria ja kateellisia, tylsiä/verbaalisesti kapea-alaisia, sellaisia, joiden ajattelu on jäykkää, sekä sellaisia, jotka eivät kiinnostu ja innostu asioista ja ilmiöistä
Muuten samoilla linjoilla, mutta vastalause tuohon, että niputat duunariammatit älylliseen hitauteen, tyhmyyteen, kapea-alaisuuteen yms. Tiedän montakin humanistia, pitkälle koulutettua, jotka ovat ns. duunariammateissa. Työ on vain yksi osa-alue elämästään, sen ei tarvitse ilmentää persoonaansa, maailmankuvaansa, älykkyyttään - se on vain rahan ansaitsemista varten. Vapaa-ajalla sitten toteuttavat sitten kokonaisvaltaisemmin osaamistaan, älyään, luovuuttaan.
Itse en viihdy sellaisten kanssa, jotka lokeroivat toisia pelkästään ulkoisten seikkojen perusteella. Näitä ovat työ, koulutus, asuinmuoto, asuinalue, perhetausta jne.
Vierailija kirjoitti:
vaalien alla varsinkin tammelan kunnassa viher punikit änkivät iholle kun näytin keskaria aivan pöyristyivät.
Itse en viihdy persuöyhöjen kanssa. Yleensä yksinkertaisen tyhmiä.
En viihdy myöskään ylimielisten kokkareiden seurassa. Useat heistä hyvin, hyvin ulkokullattuja ja heidän joukossaan on hämmästyttävän paljon tietämättömyyttä ja sivistymättömyyttä, vaikka ovat olevinaan muita parempia ja fiksumpia.
Muka- rivien välistä lukijat jotka eivät vaan tajua että minulla on tapana puhua totta eikä ole mitään rivien väliin piilotettuja sanomia.
Saatan rupatella mukavia eikä minua vähääkään kiinnosta jotkut juorut- siinä mielessä olen sinisilmäinen eikä sanojeni takana ole mitään pyrkimyksiä.
Jos haluan jotain tai en ole johonkin asiaan tyytyväinen, osaan kyllä kertoa asiani suoraan ja asiallisesti ilman veetuilua tai piilosanomia.
Muka positiiviset lue: raivopositiiviset, eli heidän kuplassaan ei saa olla mitään negatiivista. Tätä myrkyllistä pakkopositiivisuutta toteutetaan sellaisella raivolla että oksat pois. Kääntyy itseään vastaan siis...
Poliittisesti tai uskonnollisesti fundamentalistisia. Nykyisin myös seksuaalisesti ns järjestäytyneitä, koska omaavat järkyttävän fakkiintuneen ajatusmaailman. Tyhjännaurajia ja pinnallisia. Myynti- ja markkinointihenkisiä.
Minä välttelen henkisesti köyhien seuraa - oheinen kommentoija kuulunee heihin.
Tunnen paljon rahallisesti köyhiä, mutta henkisesti rikkaita. Heidän seuransa on todella antoisaa ja mielenkiintoista. Mitä paljolla rahalla tekee, jos on siäisesti tyhjä?