Miksi jotkut tietynlaiset ihmisjoukot syö aamulla kaurapuuroa?
Siis ööööh, kaurapuuro on junttia pula-ajan ruokaa?
Ei sitä enää nykypäivänä syödä?
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH
Kommentit (37)
Pidän erilaisista puuro ruoista ja lisäksi terveellisiä ja pitävät kylläisenä. Lisäksi voileipää, kasviksia, vihanneksia, hedelmä, kahvi, vesi. Välillä tuoremehua ja hyvin usein raaka porkkana.
Koskeeko tämä minua kun useimmiten syön kaurapuuron illalla? Aamulla ei ehdi hauduttelemaan niin pitkään.
Mitkä ihmisjoukot? Varusmiehet? Päiväkotilapset?
lapset syö, mitä päiväkodissa annetaan
Olen hoikka ja liikunnallinen mutta en syö kaura- tai muitakaan puuroja. En pidä niistä enkä viiskymppisenä opettele. Lapsena pakotettiin syömään puuroa.
Suomessa. Suomalaiset uskoo kaiken kun joku vaan sanoo että on terveellistä ja silti ollaan hel...... sairas kansa. Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava. Rasvamaksa on myös todella monella.
Alon uudelleen syömään kaurapuuroa aamupalaksi 50-vuotiaana. Laitan sekaan marjoja. Mun perusaamiainen, suosittelen! En ole mikään liikunta-addikti, en erityisen laihakaan. Mutta kiinnostaa toki oma terveys tässä iässä ja vatsan toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa. Suomalaiset uskoo kaiken kun joku vaan sanoo että on terveellistä ja silti ollaan hel...... sairas kansa. Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava. Rasvamaksa on myös todella monella.
Se ei kylläkään ole kaurapuuron vika vaan amerikkalaisen roskaruoan ja limujen vika.
Jos porukka söisi suomalaista ruokaa niin kuin 70-luvulla niin läskejä olisi hyvin pieni määrä.
Ou jee 😎