Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pormestari saa palkkaa kuukaudessa saman verran kun mun vuositulot

Vierailija
25.04.2025 |

Oujee

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin minkä alan Ktm 

ja mistä - Helsingistä ? 

Työkokemus? 

onko linked in kunnossa 

Ensinnäkin ei kuulu sulle ja olen jo ihan kokenut, ikää kohta 50 v. En kaipaa neuvojasi.

Voisiko nyt ainakin sanoa, että jos tuossa iässä KTM:llä on tuollainen palkka, niin ne kauppatieteen opiskelut ovat olleet aika turhaa? Kuka haluaisi palkata kauppatieteen ammattilaisen, jonka omakin talous on ihan retuperällä? Mitä se voisi osata tehdä yrityksen taloudelle? Et ole onnistunut kaupallistamaan edes itseäsi.

Taitaa se suurin työllistymisen este olla ikä tai oikeastaan se yhdistelmä, että on jäänyt työttömäksi juuri tuon ikäisenä. Siinä tipahtaa helposti ikäsyrjinnän kohteeksi, yhtäkkiä koko työura on kuin poispyyhitty. Tästä on paljon tosielämän esimerkkejä. Silti positiivista, että edes jotain työtä on löytynyt. Kaikki ei löydä mitään. 

Vierailija
42/48 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että katgeellinen. No itse et puuttellisella kirjoitustaidollasi edes pääsisi samaan työpaikkaan kuin kyseinen pormestari. Ja kuten jo sanoin palkkaa kyseisessä virassa maksetaan aivan liian paljon. Aivan kuten sinäkin sossupummina saat liikaa rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi ap. Pormestari maksaa varmasti paljon enemmän veroja.

Vierailija
44/48 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mistä - Helsingistä ? 

Työkokemus? 

onko linked in kunnossa 

Ensinnäkin ei kuulu sulle ja olen jo ihan kokenut, ikää kohta 50 v. En kaipaa neuvojasi.

OK et kaipaa neuvoja mutta homma kusee kuitenkin. Tuolla asenteella jatkossakin. Ei sulle ikävuosista makseta ja vanhatkin voi oppia paljon nuorilta 

Vierailija
45/48 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mistä - Helsingistä ? 

Työkokemus? 

onko linked in kunnossa 

Voisiko nyt ainakin sanoa, että jos tuossa iässä KTM:llä on tuollainen palkka, niin ne kauppatieteen opiskelut ovat olleet aika turhaa? Kuka haluaisi palkata kauppatieteen ammattilaisen, jonka omakin talous on ihan retuperällä? Mitä se voisi osata tehdä yrityksen taloudelle? Et ole onnistunut kaupallistamaan edes itseäsi.

Ktm - jos ei ole pysynyt ajan hermoilla niin kyllä koulutus on mennyt hukkaan täysin. Markkknointi on nykyään vain digiä ja kirjanpito on automatisoitu - vähemmän väkeä ja enemmän aita. 

Vierailija
46/48 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän pormestari jätti paikan ja lähti professoriksi ? 

päoliko aapee ehdolla vaaleissa niin olisi voinut kisata pormestarin hommista 

Vierailija
47/48 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kontakteja 

ei erikoisosaamista 

ikä 

vanhentunut koulutus 

Vierailija
48/48 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan törkeän ylimitoitettu kk-palkka pormestarille 15 700 euroa! 10 000 euroakin on liikaa. Koulutuksesta ja terveydenhuollosta säästetään ja meillä on hoivavelkaa ja hoitajista säästetään ja leikkausjonot ovat 2 vuotta pitkiä. Miksi pormestarit eivät osallistu säästötalkoisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme