Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
**MARRASmasujen viikonloppu**
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Tervetuloa mukaan uudet! pepi3 - Mulla oli myös hiivatulehduksen oireita heti kun olin tullut raskaaksi. Mä sain hiivalääkkeet, mutta ne ei oikein auttanut. Sitten käytin muutaman päivän Pimafucort-voidetta ja se auttoi hyvin. En muista onko Pimafucort reseptilääke. Mä käytin ekan raskauden ajan sitä ihan jatkuvasti, kun kutisi ja se kyllä on aina helpottanut. Se on turvallinen raskausaikana.
Ootteko te jo alkaneet käyttää äitiyshousuja? Mulle kertyy nestettä ja kaikki housut ei enää mahdu. Mutta mulla ei ole äitiyshousuja, eikä täältä Kiinasta saa kuin ihan järkyttävän kauheita mammahaalareita, joissa on aina nalle-, pupu-ym. kuvia. Täällä odottavat äidit puetaan isoiksi vauvoiksi, se on aika järkkyä... No, mun sisko onneksi osti mulle housut ja mä saan ne viikon kuluttua, kun mies menee työmatkalle Suomeen. Mutta olis ollu kiva valita ja sovittaa ite! Oletteko ostanu koskaan netistä äitiysvaatteita?
Helpottavaa, kun täällä on yökkäileviä kohtalotovereita. Mä en oo oksentanu, mutta kuvottaa niin sairaasti! Mä joudun melkein vain makoilemaan, ja alkuillasta rupee helpottaa. Eilen meni alas vaan pari kulhollista muroja ja appelsiinimehua. Tänään poika olis ehdottomasti halunnut viimiset murot aamupalaksi, ja me sit kerrottiin lapsille, että äiti tarttee ne murot, kun on vauva masussa ja ei oikein muuta pysty syömään. Lapset (6v. poika ja 3v. tyttö) ilahtu tietenkin ihan hirmusesti, ja poika antoi kiltisti murot. Me vannotettiin, että täytyy pitää salaisuus vielä vähän aikaa, mutta saa nähdä, tyttö on varsinkin aikamoinen suupaltti ;) Mulla on viikon päästä uä, sit voi olla varma. Toivottavasti vaan kaikki on kunnossa. Katoin just vanhoja äitiyskortteja, ekan kanssa kävin uä:ssä (koska tuli verta) 6+4 ja näkyi sintti. Mulla on 6+4 tänään.
Mutta mukavaa viikon alkua kaikille!