Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka np-ultra tehdään?

16.11.2007 |

Tyhmä kysymys ja mun pitäisi tietääkin, mutten muista. Olen menossa siihen ekaan ultraan, eli niskapoimu-ultraan. Mietin tehdäänkö se vatsanpäältä vai sisäkautta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenneultra sitten mahan päältä.

Vierailija
2/11 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus vatsan päältä, riippuen vatsanpeitteistä. Itseltäni tehtiin vatsan päältä kun kätilö totesi, että on sen verran vähän tavaraa tuossa vatsassa, että varmaankin näkyy hyvin siitä päältä.

Rakenneultra tehdään sitten vatsan päältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa raskaudessa np-ultra tehtiin mulle sisäkautta. Asuttiin pikkukaupungissa missä kaupungilla vanhat/huonohkot ultrat.

Nyt toisessa tehtiin vatsan päältä. Nyt asutaan isossa kaupungissa, missä pääsin ihan uuteen ultralaitteeseen.

Ihmettelin asiaa niin ultraaja sanoi juuri rasvan määrän vatsankohdalla ja ultralaitteen tarkkuuden vaikuttavan.

Vierailija
4/11 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis alakautta ja vatsanpäältä.

Ja hyvin on vatsanpäältäkin näkynyt vaikka tuota rasvakerrosta aikasta paljon onkin =/

Vierailija
5/11 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni varsinaiset mittaukset tehtiin vatsan päältä ultrattaessa.

Vierailija
6/11 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vauva väärässä asennossa. Sitten alakautta eikä sittenkään onnistunut. Lopulta vatsan päältä saatiin kun vauva heräsi ja liikkui.

Vierailija
7/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla kerroilla muistaakseni sitten myös vatsan päältä. Mutta ymmärsin että alakautta tehty on se yleisempi tapa.

Vierailija
8/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin ensimmäistä odottaessa yksityisellä sisäkautta (rv 11)

ja toisellekin ensin sisäkautta (rv13), mutta kun VAUVAN koko oli riittävä, pystyi mittaukset tekemään myös vatsan päältä.

Ei mulle omasta rasvakerroksesta mitään puhuttu... :P

Vierailija
9/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin pari päivää sitten ja ensin katsottiin vatsan päältä, mutta ei näkynyt mitään (vaikka olenkin suht hoikka). Alakautta näkyi sitten hyvin.

Tytteli-83

Vierailija
10/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin meille sekä alakautta että vatsan päältä. Asukki liikkui sen verta reippaasti että mittoja ei oikein saatu otettua.

Vierailija
11/11 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin niin, että oman rasvakerroksen lisäksi vaikuttaa myös istukan paikka. Jos istukka sattuu olemaan kohdun päällä, niin voi olla vaikea saada vatsan päältä ultrattua ihan pientä vauvaa.

Mulla tehtiin vatsan päältä. Istukka on takaseinässä ja itsekin aika laiha.