Miksi moni pitää työttömiä laiskoina ja lihavina?
Mun kroppa on nyt puolen vuoden työttömyyden jälkeen paremmassa tikissä kuin koskaan, vatsalihakset erottuu ja käsivarret on lihaksikkaat. On aikaa tehdä kaikki ruoat itse terveellisistä raaka-aineista, lenkkeillä, treenata ja nukkua hyvin.
Kommentit (21)
Olen lihonut 10 kg ja olen läski työtön. En ole jaksanut enää salilla käydä ja olen juonut kaljaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Avaaja, kuka sinua on elättänyt?
A-kassa ja kela. Miten niin?
Ap
Minun kohdalla pitää täysin paikkansa.
Tyhmäkin olen vielä lisäksi. Ja ruma. Sehän oli toki selvää.
Hajukin voi olla melkoinen.
Itse sairastuin vakavaan masennukseen kun jouduin työttömäksi. Eläisin tervettä normaalia elämää, jos maan tilanne ei olisi tämä.
N.54
Vierailija kirjoitti:
Itse sairastuin vakavaan masennukseen kun jouduin työttömäksi. Eläisin tervettä normaalia elämää, jos maan tilanne ei olisi tämä.
N.54
Asennekysymys.
Ap
Mulla on viitisen kiloa ylipainoa ja olen oikeastikin aivan saa tanan laiska. Ja työtön. Joten ihan oikein meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.54
Asennekysymys.
Ap
Joo sitä pitää olla ja reilusti kun on perseauki neukkukuutiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.54
Asennekysymys.
Ap
En minäkään missään kartanossa asu ja juuri tipuin toimeentulotuelle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.54
Asennekysymys.
Ap
En minäkään missään kartanossa asu ja juuri tipuin toimeentulotuelle.
Ap
siitähän just puhuin.nautiha köyhyydestä
Koska olen lihava. Kiloja kertyy kun ei liiku. Nivelrikko rajoittaa liikkumista.
Olen myös laiska, kun makaan pitkään kun reumatismi kolottaa ja sepelvaltimotauti väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen lihava. Kiloja kertyy kun ei liiku. Nivelrikko rajoittaa liikkumista.
Olen myös laiska, kun makaan pitkään kun reumatismi kolottaa ja sepelvaltimotauti väsyttää.
Ja sen takia ruokavaliokin on epäterveellinen?
Vierailija kirjoitti:
N.54
Minusta työteko on masentavaa ja esimerkiksi päätteen ääressä etätöissä lihoaa ja menee paikat jumiin, että jos on kaikki päivät aikaa kuntoilla ja keskittyä terveelliseen syömiseen niin varmasti pysyy terveempänä.
Ihmiset on erilaisia: toiset selviävät työttömyydestä, mutta suuri osa passivoituu ja masentuu.
Itse olen onnellinen työtön johtuen geeneistä: laiskottelu ja puuhastelu tuottavat heroiiniä vastaavan olotilan.
Mikäli olisin Suomen diktaattori, määräisin valtakuntaan perustulon ja kaiken työn jaettavaksi siten, että jokaisella työhaluisella olisi ainakin muutama tunti päivässä mielekästä työtä.
Nimim. 14 vuotta kortistossa eikä koskaan tylsää
Kun jäin hallituksen toimenpiteiden vuoksi työttömäksi ostin maalta talon ja metsää. Nyt viljelen palstalla kaikkea mitä osaan ja loput opettelen. Nyt jää enemmän rahaa säästöön ja kulutukseen mitä työaikana. Hyvä puoli tässä elämäntilaanteessa on se ettei eletä kellon- eikä nälän kanssa. En halua enää ikinä mennä uudestaan palkkatöihin sillä nautin vapaudesta. Nytkin paistaa aurinko joten taidanpa lähteä kokemaan katiskat ja iskukoukut...kyllä elämä on ihanaa kun sen hallituksen kanssa yhdessä oivaltaa.
lisäys edelliseen. En ole enää masentunut enkä ylipainoinen. verenpaine läätkeetkin olen jääneet syömättä ja unilääkkeillekään ei ole tarvetta.
Minä olen työtön, lihava ja laiskakin. Juon myös paljon kaljaa. Kunto on ihan surkea. Tiedän jamani, mutta tarmoa nousta ei enää ole. En enää välitä mistään mitään.
No se on tilastollisesti hyvin mahdollista.
Puolet aikuisväestöstä on ylipainoisia ja/tai liikalihavia, joten ei ole lottovoiton mahis tai mikään, että työtön aikuinen on myös lihava. Laiskuuskin, tai todennäköisemmim ylensyöminen, hyvin mahdollista, koska muuten ei olisi keho moiseen jamaan päätynyt.
"M-mutta mun X sairaus ja Y lääkkeet, siksi oon paksu" joo joo, ehkä juuri sinulla mutta ei tosiaan kaikilla.
Itse lyhensin asuntolainaa työmarkkinatuella. Nollakorkojen aikaan se oli helppoa. Nyt on velaton 100-neliöinen rivitalonpätkä Länsi-Helsingissä. Ylipainoinen en ole koskaan ollut.
Kysynpä vaan.