Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöljät huijattiin äänestämään Kokoomusta viime eduskuntavaaleissa tuolla valtionvelan pienentämisellä

Vierailija
24.04.2025 |

Ja se onkin vain kasvanut jyrkästi ja nyt ei kokoomus puhu enää mitään valtionvelan kuriin saamisesta ja se kasvaa kasvamistaan, siinäpä teille pöljät!

Kommentit (185)

Vierailija
41/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä siks niitä äänestäny vaan siks että mulle jäis keskitulosena enemmän käteen palkasta.

No ei jää.

Et sitte lukenu uutta kehysriihipäätöstä

Et taida ihan ymmärtää kokonaisuuksia.

3600€/kk tienaava maksaa ens vuonna 360€ vähemmän veroja ja se on jämpti

Mutta esim.lääkäri palvelujen maksut nousee niin tuo raha menee sinne yhdessä hujauksessa eli kiitti veetusti hallitus.

Muistakaa myös kiinteistövero korotus.

Vierailija
42/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä siks niitä äänestäny vaan siks että mulle jäis keskitulosena enemmän käteen palkasta.

No ei jää.

Kirjojen. Lääkkeiden. Majoituspalveluiden. Liikunta viihde ja kulttuuripalveluiden verotus nousee 10 prosentista 14 prosenttiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansahan äänesti juuri, että lisää velkaa pitää ottaa. Eikö nyt kelpaakaan.

No, sillä velan käytöllä on merkitystä, jos et tiennyt tai ymmärtänyt. Nyt velkaa otetaan ja kansalaisten peruspalveluista leikataan. Keskituloinen ei hyödy mitään, päinvastoin menettää. Velkaraha menee rikkaille. 

Keskitulosella jää nyt enemmän käteen

Ei jää. Leikkaukset vie enemmän kun tuo pieni veronkevennys antaa.

Ei keskituloset saa mitään tukia. Paitsi joku lapsilisä mitä ei oo leikattu.

Et taida olla mikään erikoinen matikkanero ?

Ei keskitulonen voi saada mitään asumistukia eikä toimeentulotukea

Vierailija
44/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei jää.

Kirjojen. Lääkkeiden. Majoituspalveluiden. Liikunta viihde ja kulttuuripalveluiden verotus nousee 10 prosentista 14 prosenttiin...

Ja polttoaineen verotusta laskettu

Vierailija
45/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää. Jos et asu missään. Et käy missään etkä syö mitään...

Vierailija
46/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, velka kasvaa voimakkaammin kuin ikinä ja rahat menee kokkareiden hyville veljille. Tavallisia työpaikkoja kokoomus tuhoaa urakalla. Persujen avulla tietty. Mitäs me palkalla, kun ihminen voi asua ostoskeskuksen vessassakin?

Vierailija
47/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kunta saa lisää valtionosuutta esi- ja perusopetuksen oppimisen tuen uudistuksen perusteella? Ensimmäiset viisi kuukautta 1.8.31.12.2025 valtionosuutta tulee 38,2 miljoonaa lisää. Kokonaisuutena uudistusta rahoitetaan 100 miljoonalla eurolla.

OAJ on tehnyt laskurin, joka kertoo, kuinka paljon kunnan pitäisi lisätä resursseja, jos se lisäisi euroja saman verran kuin valtio on oppilasta kohden valtionosuusjärjestelmään lakia säädettäessä rahoitusta lisännyt. Kunnassa mitään rahoitusta ei ole korvamerkitty käytettäväksi tiettyyn asiaan."

OAJ:n nettisivuilta. Huomio loppuun! Kun kunta saa itse päättää, mihin valtionosuus käytetään, kun valtio sitä vielä leikkaa, niin luuletteko, että prioriteettina on tuen uudistus?! Mitä tarkoittaa kokonaisuurtena valtio rahoittaa 100 milljoonaa? Sehän voidaan leikata ensi vuonna jo pois kevään kehysriihessä! 

Vierailija
48/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä.

Tänä päivänä on muka muodikasta äänestää kokoomusta, vaikka se on vaan RIKKAIDEN puolella.

En itsekään pidä ns. päivärahoilla lorvioista, mutta yleensä se ei ole oma valinta.

Mitä väliä sillä on onko oma valinta vai ei, jos suomalaisella yhteiskunnalla ei ole varaa elättää kotiin porukoita massoittain? Toinen puoli eläkkeellä.

Miltähän tuntuisi elää jos pää olisi täynnä sahanpuruja ja olla vaan viettien vietävänä? 

Vierailija
49/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei jää.

Kyllä laskettiin velaksi vaikutus 4c l ja maksaa miljardin lisää velkaa.

Vierailija
50/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä.

Tänä päivänä on muka muodikasta äänestää kokoomusta, vaikka se on vaan RIKKAIDEN puolella.

En itsekään pidä ns. päivärahoilla lorvioista, mutta yleensä se ei ole oma valinta.

Mitä väliä sillä on onko oma valinta vai ei, jos suomalaisella yhteiskunnalla ei ole varaa elättää kotiin porukoita massoittain? Toinen puoli eläkkeellä.

Miltähän tuntuisi elää jos pää olisi täynnä sahanpuruja ja olla vaan viettien vietävänä? 

Teen kotoa töitä ja säästän firmalle, mutta omasta kodistani tietysti menee tilaa työtilaksi. Nyt nää älypäät poistivat sitten työhuonevähennyksenkin.

Vierailija
51/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavien vaalien jälkeen niitä pöljiä on vielä paljon enemmän:(

Toivottavasti eivät tee itselleen pahaa, kun tajuavat että yleistä rahanjakoa ei enää ole tulossa, vaan aletaan oikeasti leikkaamaan.

Vierailija
52/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaiset ja persut huijaavat itseään. Kun Suomesta on tehty pienen eliitin hautomo muiden kustannuksella, se iskee myös siihen keskiluokkaan, joka imetään veroilla ja maksuilla kuiville ja sosiaalituet alas. Ihminen ei pysy ikuisesti nuorena ja terveenä ja muutostilanteissa voikin iskeä naamalle oikeistopolitiikan seuraukset esim.terveydenhoidossa tai irtisanomistilanteissa!! Oma hybris voi saada kolauksen, kun koko elämä ei menekään kuin Strömsössä. 

Vierailija
53/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän hallituksen ois pitäny leikata niin paljon että 3700€/kk palkasta jäis käteen 3000€/kk.

Sit ku Lindtmanin hallitus nostais verotuksen taas samalle tasolle et siitä jää käteen vaan 2600€/kk että voidaan rahottaa kehitysavut ja yleisradiot niin keskituloisia alkais vituttaa ku tajuaa miten turhiin asioihin verorahoja syydetään.

Vierailija
54/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä.

Kenellä on sahanpuruja, kun tämä hallitus tekee itse tahallaan työttömiä lisää jo 50 000?!  Eikö mikään mene propagandan paksuntamaan kalloon!! Työpaikat luovat verotuloja ja vähentävät velkaantumista. Leikkaaminen EI tuo verotuloja ja lisää velkaantumista. Ymmärretty? 

Vierailija
55/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei jää.

Bensavero laskee. Työmatkavähennys kiristyy. Lopputulos on se että esim pitkää työmatkaa ajava maksaa useita satoja euroja enemmän vuodessa-

Lähde Taloussanomat

Vierailija
56/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jää. Jos et asu missään. Et käy missään etkä syö mitään...

Ja vaikka kävisin jossain ja söisin jotain niin maksan ens vuonna vähemmän veroja palkastani ku koskaan aiemmin.

Vierailija
57/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ne jotka uunotettiin taas persuja äänestämään mahdollisti nykyisen katastrofaalisen tilanteen

Kyllä. Neljännes kansasta äänestää aina rikkaiden puolesta, mutta koskaan ennen eivät ole saaneet härskien tavoitteidensa ajamiseen noin suurta apupuoluetta vailla omaa tahtoa. Jättiläisvauva maan hallituksessa.

Vierailija
58/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei jää.

Kyllä la

Ne velkarahat menee kehitysapuun 

Vierailija
59/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion budjetti on 80 miljardia vuodessa ja työttömyyskorvauksia maksetaan 4 miljardia. 

Vierailija
60/185 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne jotka uunotettiin taas persuja äänestämään mahdollisti nykyisen katastrofaalisen tilanteen

Kyllä. Neljännes kansasta äänestää aina rikkaiden puolesta, mutta koskaan ennen eivät ole saaneet härskien tavoitteidensa ajamiseen noin suurta apupuoluetta vailla omaa tahtoa. Jättiläisvauva maan hallituksessa.

Miten keskitulonen kärsii siitä että maksaa 400€/v vähemmän veroja 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi