Paskin työpaikkasi jos olit vuosina 2010-2020
Kommentit (96)
Perusterveydenhuolto. Työn arvostus nolla.
Lähdin yksityiselle ja melkein tuplasin palkkani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus meinasin pestautua yösiivoojaksi jonnekin virastoon. Olisin kuvannut siellä tiloja rauhassa.
Olen ollut myös sos.-ja terveysministeriössä siivoojana. Yksi työkaveri ehti aina penkomaan roskikset, toi meneviä viestejä mukanaan. Kerran löysi revityn rakkauskirjeen. Naurettiin näitä aina kahvitauolla. Julkisia ihmisiä ja miten lapsellisia. Roskakoria tonkimalla paljastui.Joo. Yhdellä oli oma vessa. Ei osannut koskaan vetää omaa kustaan pöntöstä alas. Maanantai aamuna haisi kivasti kusi, kansi auki. Miten voisi olettaa, että hoitaa työnsä niinkuin pitää?
Ihmisistä voi päätellä todella paljon, missä kunnossa työpisteensä pitää. Siivoojat ei ole mikään kasvoton joukko, me todellakin huomaamme paljon asioita ja nauramme keskenämme.
Tuo roskakorin tonkija keräsi aineistoa, jotta voisi lähettää sen Seiskaan. Lisäansioita.
Jos olin? Kyllä olin vuosina 2010 - 2020 (synnyin 1984 ja vielä elossa).
Yksi työpaikka missä naisesimies kävisi oppikirjaan esimerkiksi huonosta johtamisesta. Sen sijaan, että olisi keskittynyt tuloksen tekoon, keskittyi hääräämiseen, manipulointiin ja ihmissuhteiden solmuun laittamiseen. Keksi päättömiä juttuja, juoruili ja oma pomonsa ja alaiset teki sen työt. Suurin asia mihin kykeni oli tyyliin kuka istuu missäkin. Haali tuttuja töihin ja jälki oli mitä oli.
Kirjanpitotoimisto, josta olen tänne joskus johonkin ketjuun kertonutkin. Lähdin puolentoista vuoden jälkeen eikä sen toimiston taru enää pitkään sitten jatkunutkaan.
Liikaa naisia yhdessä paikassa ja liian pienipalkkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylän ammattikorkeakoulu JAMK, liiketalouden yksikkö. Ihan kuin lastentarha. PItkät perinteet työpaikkakiusaamisessa, ammattitaidoton henkilökunta ja meininki kuin lastentarhassa. Otin koeajalla loparit.
Ohis: AMKit oli kammottava ajatus alkujaankin. Sekundaa tulee kun amikset larppaa korkeakoulua.
Ensimmäinen askel eheytymisessä on tosiasioiden tunnustaminen - jyväskyläläisten tulisi tunnustaa ja tunnistaa savolaisuus itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylän ammattikorkeakoulu JAMK, liiketalouden yksikkö. Ihan kuin lastentarha. PItkät perinteet työpaikkakiusaamisessa, ammattitaidoton henkilökunta ja meininki kuin lastentarhassa. Otin koeajalla loparit.
Ohis: AMKit oli kammottava ajatus alkujaankin. Sekundaa tulee kun amikset larppaa korkeakoulua.
Ensimmäinen askel eheytymisessä on tosiasioiden tunnustaminen - jyväskyläläisten tulisi tunnustaa ja tunnistaa savolaisuus itsessään.
He eivät näe itsessään olevaa sisäista savolaista vahvuutena, vaan yrittävät peitellä tuota sivullisille selvästi näkyvää asiaa häpeillen.
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmä ja Tokmanni
Mitä vikaa S-ryhmässä. Itse olen tyytyväinen ja moni muukin, ainakin S-marketeissa. Prismasta en tiedä.
Ei ollut yhtään paskaa työpaikkaa. Olin kahdessa eri työpaikassa tuona aikana ja molemmat todella hyviä. Olen edelleen niistä toisessa.
Fiskars, Hml. 2014 olin siellä töissä. Alemmat työnjohtajat oli ihan mulkvisteja. Joku työntekijä pölli keramiikkaa kotiin sieltä. Siitä oli uutisissakin joitakin vuosia sitten juttu. Tämä kertoo jo jotain että minkälainen työpaikka se oli...
Eräs julkinen päiväkoti. Muutoin olen päiväkodeissa viihtynyt mutta tuolla ilmapiiri oli myrkyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Palasinkin nopeasti tuon kammottavan JAMK-episodin jälkeen takaisin Helsinkiin, mistä olen kotoisin. Ja parempaan työhön paremmassa työyhteisössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät näe itsessään olevaa sisäista savolaista vahvuutena, vaan yrittävät peitellä tuota sivullisille selvästi näkyvää asiaa häpeillen.
Savolaisuus ei ole vahvuus, vaan heikkous ja häpeä. Savosta ei ole koskaan tullut mitään hyvää. Koko alue on vaan pohjaton kaivo, johon verovaroja kaadetaan saamatta mitään tuottoa mistään. Ja siellä sikiää Suomen sairaimmat, köyhimmät ja rumimmat ihmiset, hyh.
Varmaan tämä missä nyt olen, koska olen ollut samalla työnantajalla vuodesta 2007. Eipä ole siis muita vertauskohtia
Siis neljässä tunnissa olisi pitänyt tehdä kahdeksan tunnin työt. Ei nähnyt esimies eikä varajohtaja asiassa mitään ongelmaa. Tein keittiö/siivoushommia niin ei ollut mitenkään mahdollinen tuo heidän kuvio.