Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskin työpaikkasi jos olit vuosina 2010-2020

Vierailija
24.04.2025 |

antaa palaa!

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keusote

Vierailija
42/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rautatieaseman matkamuistomyymälän kassa. Siellä myytiin Finland poro-mukeja yms. krääsää. 

Ei mitään urakehitystä tiedossa. Lisäksi alkoi tulla liian tutuksi kaikenlaiset kodittomat hengailijat Rautatieasemalla. Työn piti olla osa-aikatyö 4 h päivässä, mutta sitten tuntimäärää nostettiin. Nostin kytkintä.

Hei jos sä olet jonkun nakkikipsan osa-aikainen myyjä, minkälainen urapolku on odotettavissa?

Seuraava steppi nakkikipsan osastopäällikkö?

Ajattelin, että minulla olisi työssä enemmän vapaa-aikaa  piirtää ohikulkevia ihmisiä. Sinänsä mielenkiintoisia ihmisiä oli liikkeellä rautatieasemalla, yhteiskunnan kirjo. Kioski vain oli väärä paikka tark

Kun ihmisellä ei ole makua, niin ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS

Vierailija
44/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhula

Vierailija
45/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut samalla työnantajalla 24 vuotta. Ihan yhtä paska paikka tämä oli 2010-2020 kuin tänä vuonnakin ja 2002. Mutta rahan takia minä töitä teen enkä nautinnosta.

Vierailija
46/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata varmasti tämä poistetaan: Sanoma Media Finland Oy.

Vierailija
47/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehtitoimisto, jossa juuri oman toimipisteen saanut pomo halusi mikromanageroida a) kaikkea b) kaiken aikaa c) kaikille koska d) tiesi kaiken. Vuoden jälkeen olin valmis hyppäämään ikkunasta kun mikään mitä ikinä tein ei ollut tarpeeksi hyvää tai oikein. Kaikki pompotettiin tuhat kertaa edestakaisin, ja sitten syytettiin jos asiakas ei pitänyt pomon itse pakottamistaan ideoista jotka olivat joskus tasoa ai rakennus on liian kallis niin leikataan koko harjakatto pois niin se on pienempi eli halvempi (ja helvetin ruma lättänä merikontti mitä asiakaskaan ei todellakaan halunnut tai tilannut).

Karmeeta paskaa. Vuoden tuolla työskentelyn jälkeen puntaroin joka aamu että pyöräilisinköhän töihin vai junan alle. Onneksi vaihdoin toiseen (normaaliin) toimistoon.

ps. tuo pomo sai potkut puoli vuotta oman lähdön jälkeen. Jotain oikeutta maailmassa.

Vierailija
48/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut samalla työnantajalla 24 vuotta. Ihan yhtä paska paikka tämä oli 2010-2020 kuin tänä vuonnakin ja 2002. Mutta rahan takia minä töitä teen enkä nautinnosta.

Minä ajan töissä kaksilla rattailla. En minä koskaan ole töissä pelkkää työtä tehnyt. Liian tylsää. Aina on ollut jokin oma projekti siinä sivussa. 

Vierailija
49/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hotellin pesulassa. Käytännössä seisoin 8 tuntia pöydän edessä viikkaamassa pyyhkeitä. Pientä taukoa yksitoikkoisuuteen toi likaisen pyykin laittaminen koneeseen ja ottaminen pois. Tuntipalkka oli 7e.

Vierailija
50/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sata varmasti tämä poistetaan: Sanoma Media Finland Oy.

eikö tollanen paikka ole rentopaikka ja mukava? kuin joku tehdastyö!

Vierailija
51/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digitalist Finland

Vierailija
52/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kirjakustantamo. Hösses. Kaikki oli hulluja ja/tai burnoutissa.

Vierailija
53/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? 

Vierailija
54/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus meinasin pestautua yösiivoojaksi jonnekin virastoon. Olisin kuvannut siellä tiloja rauhassa. 

Olen ollut myös sos.-ja terveysministeriössä siivoojana. Yksi työkaveri ehti aina penkomaan roskikset, toi meneviä viestejä mukanaan. Kerran löysi revityn rakkauskirjeen. Naurettiin näitä aina kahvitauolla. Julkisia ihmisiä ja miten lapsellisia. Roskakoria tonkimalla paljastui. 

Vierailija
55/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käräjäoikeus. Olin menehtyä työmäärään. 

mutta oliko palkka sen mukainen että ei voi valittaa

Hah, ei. Hain VT:n arvoa, joten palkka oli "koulutusvirassa" jotain kaksi tonnia.

Ei tuollaisessa tehtävässä kyllä palkka voi olla paskempi kuin tehdastyöläisellä, ei sitten millään! 

Tällä hetkellä T-palkkataulukossa tuon homman palkka on noin 2400 e, ja tätähän on nostettu nyt viime vuosina reippaasti.

Vierailija
56/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakoita on paljon asiakaspalvelussa

Vierailija
57/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus meinasin pestautua yösiivoojaksi jonnekin virastoon. Olisin kuvannut siellä tiloja rauhassa. 

Olen ollut myös sos.-ja terveysministeriössä siivoojana. Yksi työkaveri ehti aina penkomaan roskikset, toi meneviä viestejä mukanaan. Kerran löysi revityn rakkauskirjeen. Naurettiin näitä aina kahvitauolla. Julkisia ihmisiä ja miten lapsellisia. Roskakoria tonkimalla paljastui. 

Joo. Yhdellä oli oma vessa. Ei osannut koskaan vetää omaa kustaan pöntöstä alas. Maanantai aamuna haisi kivasti kusi, kansi auki. Miten voisi olettaa, että hoitaa työnsä niinkuin pitää? 

Vierailija
58/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylän ammattikorkeakoulu JAMK, liiketalouden yksikkö. Ihan kuin lastentarha. PItkät perinteet työpaikkakiusaamisessa, ammattitaidoton henkilökunta ja meininki kuin lastentarhassa. Otin koeajalla loparit.

Ohis: AMKit oli kammottava ajatus alkujaankin. Sekundaa tulee kun amikset larppaa korkeakoulua.

Vierailija
59/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia Salossa. Paikka kuin lastentarha. Piirreltiin vessan seiniin ja pidettiin listoja tytöistä jotka antaa.  Monilla nuorilla ei ollut  mitään työmoraalia  siellä.

Vierailija
60/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atten do

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme