Paskin työpaikkasi jos olit vuosina 2010-2020
Kommentit (96)
Eräs yksityinen eläinlääkäri. 1400€/kk ei kuulostanut silloin niin pahalta kuin nykyään, vaikka ei sillä silloinkaan elänyt. Työ oli kurjaa ja työkaverit kurjia.
Käräjäoikeus. Olin menehtyä työmäärään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wärtsilä
en mene sinne enää koskaan takaisin!
Paskin firma ikinä. Kiertäkää kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
mutta oliko palkka sen mukainen että ei voi valittaa
R-kioski. Paskalla palkalla orjatyötä ilman taukoja ja yleensä vielä yksin ja hirveässä kiireessä. Vihasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rautatieaseman matkamuistomyymälän kassa. Siellä myytiin Finland poro-mukeja yms. krääsää.
Ei mitään urakehitystä tiedossa. Lisäksi alkoi tulla liian tutuksi kaikenlaiset kodittomat hengailijat Rautatieasemalla. Työn piti olla osa-aikatyö 4 h päivässä, mutta sitten tuntimäärää nostettiin. Nostin kytkintä.
Hei jos sä olet jonkun nakkikipsan osa-aikainen myyjä, minkälainen urapolku on odotettavissa?
Seuraava steppi nakkikipsan osastopäällikkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, ei. Hain VT:n arvoa, joten palkka oli "koulutusvirassa" jotain kaksi tonnia.
Valokuvaajien assistenttina toimiminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, ei. Hain VT:n arvoa, joten palkka oli "koulutusvirassa" jotain kaksi tonnia.
Ei tuollaisessa tehtävässä kyllä palkka voi olla paskempi kuin tehdastyöläisellä, ei sitten millään!
🗑 P R O F I L O I N T I L A N K A 🗑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rautatieaseman matkamuistomyymälän kassa. Siellä myytiin Finland poro-mukeja yms. krääsää.
Ei mitään urakehitystä tiedossa. Lisäksi alkoi tulla liian tutuksi kaikenlaiset kodittomat hengailijat Rautatieasemalla. Työn piti olla osa-aikatyö 4 h päivässä, mutta sitten tuntimäärää nostettiin. Nostin kytkintä.
Hei jos sä olet jonkun nakkikipsan osa-aikainen myyjä, minkälainen urapolku on odotettavissa?
Seuraava askel on ministeri, ja siitä kelan pääjohtajaksi.
Mäkkäri. 7,5 euron tuntipalkalla 4-6 tunnin työvuoroja (puolen vuoden jälkeen palkka nousi johonkin kymppiin) ja hullu esimies joka huusi ja heitteli tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että minulla olisi työssä enemmän vapaa-aikaa piirtää ohikulkevia ihmisiä. Sinänsä mielenkiintoisia ihmisiä oli liikkeellä rautatieasemalla, yhteiskunnan kirjo. Kioski vain oli väärä paikka tarkkailuun. Tosi kuormittavaa, kun yhtäkkiä oli 10 ihmistä jonossa ja kaikki halusivat jotain. Palkka oli 9 € / h.
Vierailija kirjoitti:
Mäkkäri. 7,5 euron tuntipalkalla 4-6 tunnin työvuoroja (puolen vuoden jälkeen palkka nousi johonkin kymppiin) ja hullu esimies joka huusi ja heitteli tavaroita.
Ei jumalauta!! missä kaupungissa oli tämä huutaja esimies??
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei oikein ole ollut paskaa työpaikkaa, joten hankala sanoa. Toki tutkijana oli jatkuva epävarmuus tuloista, mutta se oli toisaalta haaveammattini. Sairaanhoitajan duunissa pidän työyhteisöstäni, potilaista sekä työni merkityksellisyydestä. Niin, ja leipä on toistaiseksi taattu. Paino sanalla toistaiseksi. Olen ollut onnekas työn suhteen tähän asti. Jokaisesta duunistani olen oppinut jotain, jota hyödyntää myöskin tulevaisuudessa. Psyk.sh.
Olikohan, onkohan kuitenkin potilaana?
Mihin kysymykseen vastasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että minulla olisi työssä enemmän vapaa-aikaa piirtää ohikulkevia ihmisiä. Sinänsä mielenkiintoisia ihmisiä oli liikkeellä rautatieasemalla, yhteiskunnan kirjo. Kioski vain oli väärä paikka tarkkailuun. Tosi kuormittavaa, kun yhtäkkiä oli 10 ih
Lisäksi niitä rumia mukeja jotkut vielä oikeasti varastivat. En jaksa ymmärtää. Varkaitakin olisi pitänyt vahtia vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava askel on ministeri, ja siitä kelan pääjohtajaksi.
Ei, vaan MoMA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei oikein ole ollut paskaa työpaikkaa, joten hankala sanoa. Toki tutkijana oli jatkuva epävarmuus tuloista, mutta se oli toisaalta haaveammattini. Sairaanhoitajan duunissa pidän työyhteisöstäni, potilaista sekä työni merkityksellisyydestä. Niin, ja leipä on toistaiseksi taattu. Paino sanalla toistaiseksi. Olen ollut onnekas työn suhteen tähän asti. Jokaisesta duunistani olen oppinut jotain, jota hyödyntää myöskin tulevaisuudessa. Psyk.sh.
Olikohan, onkohan kuitenkin potilaana?
Mihin kysymykseen vastasi?
Varmaankin on irtisanottu tai työsopimusta ei jatkettu.
en mene sinne enää koskaan takaisin!