Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskin työpaikkasi jos olit vuosina 2010-2020

Vierailija
24.04.2025 |

antaa palaa!

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wärtsilä

en mene sinne enää koskaan takaisin!

Vierailija
22/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs yksityinen eläinlääkäri. 1400€/kk ei kuulostanut silloin niin pahalta kuin nykyään, vaikka ei sillä silloinkaan elänyt. Työ oli kurjaa ja työkaverit kurjia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräjäoikeus. Olin menehtyä työmäärään. 

Vierailija
24/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wärtsilä

en mene sinne enää koskaan takaisin!

Paskin firma ikinä. Kiertäkää kaukaa.

Vierailija
25/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta oliko palkka sen mukainen että ei voi valittaa

Vierailija
26/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-kioski. Paskalla palkalla orjatyötä ilman taukoja ja yleensä vielä yksin ja hirveässä kiireessä. Vihasin.

Vierailija
27/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rautatieaseman matkamuistomyymälän kassa. Siellä myytiin Finland poro-mukeja yms. krääsää. 

Ei mitään urakehitystä tiedossa. Lisäksi alkoi tulla liian tutuksi kaikenlaiset kodittomat hengailijat Rautatieasemalla. Työn piti olla osa-aikatyö 4 h päivässä, mutta sitten tuntimäärää nostettiin. Nostin kytkintä.

Hei jos sä olet jonkun nakkikipsan osa-aikainen myyjä, minkälainen urapolku on odotettavissa?

Seuraava steppi nakkikipsan osastopäällikkö?

Vierailija
28/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei. Hain VT:n arvoa, joten palkka oli "koulutusvirassa" jotain kaksi tonnia.

Vierailija
29/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvaajien assistenttina toimiminen

Vierailija
30/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, ei. Hain VT:n arvoa, joten palkka oli "koulutusvirassa" jotain kaksi tonnia.

Ei tuollaisessa tehtävässä kyllä palkka voi olla paskempi kuin tehdastyöläisellä, ei sitten millään! 

Vierailija
31/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🗑 P R O F I L O I N T I L A N K A 🗑

Vierailija
32/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rautatieaseman matkamuistomyymälän kassa. Siellä myytiin Finland poro-mukeja yms. krääsää. 

Ei mitään urakehitystä tiedossa. Lisäksi alkoi tulla liian tutuksi kaikenlaiset kodittomat hengailijat Rautatieasemalla. Työn piti olla osa-aikatyö 4 h päivässä, mutta sitten tuntimäärää nostettiin. Nostin kytkintä.

Hei jos sä olet jonkun nakkikipsan osa-aikainen myyjä, minkälainen urapolku on odotettavissa?

Seuraava askel on ministeri, ja siitä kelan pääjohtajaksi.

Vierailija
33/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkäri. 7,5 euron tuntipalkalla 4-6 tunnin työvuoroja (puolen vuoden jälkeen palkka nousi johonkin kymppiin) ja hullu esimies joka huusi ja heitteli tavaroita. 

Vierailija
34/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että minulla olisi työssä enemmän vapaa-aikaa  piirtää ohikulkevia ihmisiä. Sinänsä mielenkiintoisia ihmisiä oli liikkeellä rautatieasemalla, yhteiskunnan kirjo. Kioski vain oli väärä paikka tarkkailuun. Tosi kuormittavaa, kun yhtäkkiä oli 10 ihmistä jonossa ja kaikki halusivat jotain. Palkka oli 9 € / h. 

Vierailija
35/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkäri. 7,5 euron tuntipalkalla 4-6 tunnin työvuoroja (puolen vuoden jälkeen palkka nousi johonkin kymppiin) ja hullu esimies joka huusi ja heitteli tavaroita. 

Ei jumalauta!! missä kaupungissa oli tämä huutaja esimies??

Vierailija
36/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei oikein ole ollut paskaa työpaikkaa, joten hankala sanoa. Toki tutkijana oli jatkuva epävarmuus tuloista, mutta se oli toisaalta haaveammattini. Sairaanhoitajan duunissa pidän työyhteisöstäni, potilaista sekä työni merkityksellisyydestä. Niin, ja leipä on toistaiseksi taattu. Paino sanalla toistaiseksi. Olen ollut onnekas työn suhteen tähän asti. Jokaisesta duunistani olen oppinut jotain, jota hyödyntää myöskin tulevaisuudessa. Psyk.sh.

Olikohan, onkohan kuitenkin potilaana?

Mihin kysymykseen vastasi? 

Vierailija
37/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että minulla olisi työssä enemmän vapaa-aikaa  piirtää ohikulkevia ihmisiä. Sinänsä mielenkiintoisia ihmisiä oli liikkeellä rautatieasemalla, yhteiskunnan kirjo. Kioski vain oli väärä paikka tarkkailuun. Tosi kuormittavaa, kun yhtäkkiä oli 10 ih

Lisäksi niitä rumia mukeja jotkut vielä oikeasti varastivat. En jaksa ymmärtää. Varkaitakin olisi pitänyt vahtia vielä 

Vierailija
38/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraava askel on ministeri, ja siitä kelan pääjohtajaksi.

Ei, vaan MoMA. 

Vierailija
39/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei oikein ole ollut paskaa työpaikkaa, joten hankala sanoa. Toki tutkijana oli jatkuva epävarmuus tuloista, mutta se oli toisaalta haaveammattini. Sairaanhoitajan duunissa pidän työyhteisöstäni, potilaista sekä työni merkityksellisyydestä. Niin, ja leipä on toistaiseksi taattu. Paino sanalla toistaiseksi. Olen ollut onnekas työn suhteen tähän asti. Jokaisesta duunistani olen oppinut jotain, jota hyödyntää myöskin tulevaisuudessa. Psyk.sh.

Olikohan, onkohan kuitenkin potilaana?

Mihin kysymykseen vastasi? 

Varmaankin on irtisanottu tai työsopimusta ei jatkettu.

Vierailija
40/96 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä ja Tokmanni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi