Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kertoo jos aikuinen nainen ei osaa paikata pyörän kumia?

Vierailija
24.04.2025 |

Uusavuttomuutta? 

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ainakaan UUSavuttomuutta ole, koska naiset eivät ole koskaan sitä osanneet korjata puhjennutta kumia, kuin aniharvat.

Ja se paikkaus siinä tuskin on naisille se ongelma, kun muitakin asioita kerran naiset osaa paikata, kuten teidän miesten housuja, jota te ette osaa. 🤭 Ongelma taitaa olla siinä, ettei naiset ehkä osaa sitä rengasta irrottaa ja laittaa takaisin.

Vierailija
42/72 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sen miehenkin pitää tehdä. Osaan, mutta en tee, koska voin teettää muilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainakaan UUSavuttomuutta ole, koska naiset eivät ole koskaan sitä osanneet korjata puhjennutta kumia, kuin aniharvat.

Ja se paikkaus siinä tuskin on naisille se ongelma, kun muitakin asioita kerran naiset osaa paikata, kuten teidän miesten housuja, jota te ette osaa. 🤭 Ongelma taitaa olla siinä, ettei naiset ehkä osaa sitä rengasta irrottaa ja laittaa takaisin.

Useimmat miehet ei osaa käyttää ompelukonetta, vaikka he kaikkea muuta osaavat polkea. 🤭

Vierailija
44/72 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ulkoistanut sen homman, työllistävä vaikutus kun fillarinkorjaaja sen tekee.

Korjaaja varmaan saapuu luoksesi tien pientareelle paikkaamaan renkaasi? Vai talutatko pyöräsi lähimpään korjaamoon jonnekin kolmenkymmenen kilometrin päähän?

Vierailija
45/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90 % naisista on todella tumpeloita tekniikan asioissa, ainoa poikkeus on kynsien lakkaus.

Ei kai se mitään haittaa, vai haittaako? Onneksi on miehiä, jotka hoitavat nuo tekniikan asiat. 

Vierailija
46/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI VIITSI EIKÄ HALUA OPETELLA JOTKUT ELÄÄ VAIN SIIVELLÄ!

Vierailija
47/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI VIITSI EIKÄ HALUA OPETELLA JOTKUT ELÄÄ VAIN SIIVELLÄ!

TÄMÄ ON JUURI SE SYY MIKSI NAISET SAA HOITAA TISKIT JA PYYKINPESUN, KOSKA MIEHELLE TULEE AINA 24/7 PÄIVYSTYKSESSÄ NÄITÄ YLLÄRI HOMMIA!

Vierailija
48/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, osaako aloittaja ittekään muuta kuin truutata pikapaikka-ainetta tyhjentyneeseen renkaaseen...

Vierailija
49/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaihtaa uus sisuskumi kuin paikata vanha. Suunnilleen sama hinta, vaihto tai paikkaus.

Vierailija
50/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaa edes laittaa ilmaa sillä painejutulla, joka siis löytyy pyöräliikkeistä ja huoltoasemilta. Liikkeessä tietysti laittavat ilmaa asiakkaan puolesta kun vaan pyytää. Kerran pyysin huoltsikan myyjää laittamaan, ja laittoi, ei ollut ongelmaa. Kerran myös toisen huoltsikan pihassa pyysin apua joltain random mieheltä, joka totesi että eihän se vaikeaa ole, mutta hän auttoi kuitenkin. 

Vierailija
51/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en osaa edes laittaa ilmaa sillä painejutulla, joka siis löytyy pyöräliikkeistä ja huoltoasemilta. Liikkeessä tietysti laittavat ilmaa asiakkaan puolesta kun vaan pyytää. Kerran pyysin huoltsikan myyjää laittamaan, ja laittoi, ei ollut ongelmaa. Kerran myös toisen huoltsikan pihassa pyysin apua joltain random mieheltä, joka totesi että eihän se vaikeaa ole, mutta hän auttoi kuitenkin. 

Lisäys: mitä sitä suotta itse yrittämään, jos jotain menee pieleen. Jos sinne menee liikaa ilmaa tai jotain. 

Vierailija
52/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan osaisi. Mulla on viimeksi ollut polkupyörä yli 30 vuotta sitten.

Vierailija
53/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse osaa, koska ei ole koskaan tarvinnut. Teorian tasalla tiedän ehkä mitä tehdä, mutta eiköhän lähes kaikki osaa katsoa ohjeet netistä ja niiden mukaan jotakuinkin nopsasti suorittaa, jos tarve tulee. 

Harva paikkaa kumeja tai tekee jotain muuta vastaavaa ihan syyttä suotta. Opetellaan sitten, jos tarve on. 

Vierailija
54/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin kerran edellisessä vuokra-asunnossani huoltomiestä vaihtamaan sulakkeen, siis sellaisen ns. vanhanmallisen (?) sulakkeen. Pitkin hampain suostuivat tulemaan vaihtamaan sen. En onneksi ollut kotona silloin, sillä sain vasta myöhemmin kuulla, että se olisi ollut ihan helppo homma. Se huoltomieskin siinä puhelimessa ensin sanoi, että kyllä se sulakkeen vaihto kuuluu asukkaalle. No, vaihtoivat onneksi. 

Vierailija
55/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso video ! 

Vierailija
56/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan paikata, mutta en viitsi tehdä paikkahommia, vaan mieluummin vaihdan koko sisurin. N48

Vierailija
57/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, ettei hän ole tehnyt sitä aiemmin, eikä ole opetellut muutenkaan tuota taitoa. Miehellä ihan sama,

Seuraava kysymys.

Vierailija
58/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan viitsi liata käsiäni.

Vierailija
59/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä paikata 3€ sisäkumia oli sitten mies tai nainen? 

Vierailija
60/72 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni saa edes sen sisäkumin vaihdettua? Siis osaa irroittaa renkaan ja laittaa sen paikoilleen? Myös takapyörästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä