Mistä kertoo jos aikuinen nainen ei osaa paikata pyörän kumia?
Kommentit (72)
Siinä korjaussetissä on ohje, jonka perusteella osasin itsekin 7-vuotiaana korjata. Jos joku sukupuolesta riippumatta ei noiden ohjeiden perusteella osaa korjata, lienee kyseessä jokin hahmotushäiriö tai opittu avuttomuus.
Nykyisin toki näppärämpää vaihtaa koko sisuskumi.
Vierailija kirjoitti:
90 % naisista on todella tumpeloita tekniikan asioissa, ainoa poikkeus on kynsien lakkaus.
Minua kiinnosti lapsena suuresti isäni työkalut ja halusin oppia käyttämään niitä. Isä ei lotkauttanut korvaansa tälle, vaan veljeäni suorastaan patistettiin isän avuksi. Kysymys ei ole aina tahdosta, vaan siitä että vain pojat saavat opit isältään. No. Opettelin kuitenkin aikuisena tällaiset asiat, mutta helppoa se ei ollut aloittaa tyhjästä.
Luulenpa että johtuu parisuhteesta, ettei voi mennä sinne miehen puolelle.
Maaham muuttaja kullin lumoissa ei naiset tänäpäivänä osaamitään
Vierailija kirjoitti:
Ai kondomin paikkausta tarkoitat?
Sitä juu, ap
Mitä kertoo, jos aikuinen ei osaa tehdä täytekakkua tai ei ole ajokorttia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kertoo, jos aikuinen ei osaa tehdä täytekakkua tai ei ole ajokorttia?
On uusavuton aikuinen.
Varmaan osaisin mutta tuskin ilmat pysyisi sittenkään. Parempi antaa olla.
Olen ulkoistanut sen homman, työllistävä vaikutus kun fillarinkorjaaja sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
90 % naisista on todella tumpeloita tekniikan asioissa, ainoa poikkeus on kynsien lakkaus.
Kynsien lakkaus on tekniikan asia? Miehetkin monesti tumpeloita, mutta yrittävät silti tehdä väkisin niitä niin sanottuja miesten töitään, ja jälki on sen mukaista. Tein itse ja säästin.
Vierailija kirjoitti:
No kuminpaikkausmittapuulla lähes kaikki on tekniikkaa, ja esim. pyykinpesu sekä tekniikkaa että kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä korjaussetissä on ohje, jonka perusteella osasin itsekin 7-vuotiaana korjata. Jos joku sukupuolesta riippumatta ei noiden ohjeiden perusteella osaa korjata, lienee kyseessä jokin hahmotushäiriö tai opittu avuttomuus.
Nykyisin toki näppärämpää vaihtaa koko sisuskumi.
Sama, joskus lapsena 70-luvulla muistan noita tavaillun ja paikkaamisen olleen aika jännää, mutta aikuisena ei ole tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Maaham muuttaja kullin lumoissa ei naiset tänäpäivänä osaamitään
Taitaa sinua kiinnostaa ne gullit enemmän.
Ei se sisäkumin vaihto tai paikkaus ole ongelma, eikä mikään, mutta vaikeampi on laittaa vaihdepyörän takapyörä takaisin paikoilleen. Kun olin lapsi, isä paikkasi pyörän renkaat. Omille lapsille puoliso lähinnä v-tuilee ja kiroaa, kun ei osaa. Luulenpa, että ap:lla on sama ongelma.
semmonen on huono käsittelemään penistä,
nimimerkkillä: kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
No, kivahan se on, että miehet saa jossain päteä. 90% on kyllä väärä luku.
Vierailija kirjoitti:
semmonen on huono käsittelemään penistä,
nimimerkkillä: kokemusta on.
Kannattaa kääntyä miehen puoleen. He kun ovat peniksen käsittelyn erikoisasiantuntijoita.
Mä osaan. Tein sitä nuorena useinkin.