Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tilaan lastensuojelun asiakas kirjat itselleni ja kuinka kauan niitä säilytetään?

Vierailija
05.02.2025 |

Jokaisella on oikeus tilata omat lastensuojelun asiakas kertomukset ja kirjat, mutta miten ja kuinka kauan niistä voi olla aikaa? Kiinnostaisi vuoden 2008 tapahtumat mutta olen jo 28. Muut asiakirjat olen saanut sossun kautta 2012 vuoteen asti kun olin laitoksessa. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ne tilattua kunnalta missä olit silloin. Niitä säilytetään 30 vuotta. 

Vierailija
2/15 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei tiedä, mutta kannattaisi lukea mitä on kirjoitettu jos on lapsi ollut sijoituksessa tms. Kaikki vanhemmasta kirjoitetut jutut saa tilata ja postissa saat kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei tiedä, mutta kannattaisi lukea mitä on kirjoitettu jos on lapsi ollut sijoituksessa tms. Kaikki vanhemmasta kirjoitetut jutut saa tilata ja postissa saat kotiin.

Kiitos tiedosta! 

Vierailija
4/15 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut ja sen verran pisti kiehuttamaan että muutuin melkein teemu ruskeepääksi mikä niitä livejä pitää tiktokissa.

Vierailija
5/15 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut ja sen verran pisti kiehuttamaan että muutuin melkein teemu ruskeepääksi mikä niitä livejä pitää tiktokissa.

:D

Vierailija
6/15 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat ne tilattua kunnalta missä olit silloin. Niitä säilytetään 30 vuotta. 

Kiitos Yritän jos vielä onnistuisi.

Vierailija
7/15 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu! Pitää pitää pää kylmänä kun asiat ovat uskomattomia mutta fiksut selviää lopulta kaikesta. 

Vierailija
8/15 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että tälläinen on edes mahdollista. Tai tullut miettineeksi?  Nyt ihan varmasti tilaan kirjat itsestäni. 

Vierailija
9/15 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi en todellakaan aio tilata. Pelkkää laskaayke sossut jauhaa

Vierailija
10/15 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksesi, että se mitä lasut ym. artikkeleihinsa kirjoittelevat ovat sitten heidän puuta heinäänsä. Kun kerran tuota prosessia seuraa vierestä niin tajua, että siinä sokea hakkaa toista. Rauha löytyy ihan muita reittejä, kun kaappausbisneksen artikkeleita nuohoamalla

Vierailija
11/15 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kannattaisi? Jos luokan kiusaaja kirjoittaa minusta eroottisen tarinan yhdistelemällä hänen päänsä sisäistä moskaa minun nimeeni, mitä minä hyötyisin sen lukemisesta? Jos joku haluaa tuottaa paskaa ja ylöskirjata sitä, siitä kannattaa nimenomaan pysyä mahdollisimman kaukana. Kuten lapsenkaappausbisneksestä muutenkin

Vierailija
12/15 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli vikana? Voi olla aika karu kuvaus miten hirveitä vanhemmat voivat olla lapsilleen. Ei siivota ja lapsia pidetään nälässä tai hakataan. Onhan noita piestyjä lapsia päivystyksessä joka päivä (satoja vuodessa) ja silloin tällöin hirviövanhempi kiduttaa lapsensa kuoliaaksi. Oletko sinä yksi näistä pedoista?

Vierailija
13/15 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelun työntekijät näkevät miten mielisairaat vanhemmat pystyvät tuhoamaan lasten tulevaisuuden tehokkaasti. Vanhemmat eivät koskaan myönnä mitään vaan ne elukat vain puolustelevat lastensa hakkaamista monenlaisilla syillä,

Vierailija
14/15 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tilata. Itse tilasin ja, ja äitini kannusti asiaan. oli aimo nivaska. En jaksanut lukea kun tajusin millainen kuspää olin itse ollut 😁

Vierailija
15/15 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kannattaisi? Jos luokan kiusaaja kirjoittaa minusta eroottisen tarinan yhdistelemällä hänen päänsä sisäistä moskaa minun nimeeni, mitä minä hyötyisin sen lukemisesta? Jos joku haluaa tuottaa paskaa ja ylöskirjata sitä, siitä kannattaa nimenomaan pysyä mahdollisimman kaukana. Kuten lapsenkaappausbisneksestä muutenkin

Hyvin sanottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi