Mistä kertoo jos aikuinen nainen ei osaa paikata pyörän kumia?
Kommentit (72)
Haluaa että joku muu paikkaisi sen. (Ovela)
Jos tulee raskaaksi kumin puhkeemis jälkee.
Olen aikoinani paikkaillut polkupyörän renkaita, olen nainen. Viime kesänä, kun käytin sähköpyörääni huollossa, niin minulle kerrottiin, ettei nykyään enää voi paikata polkupyörän renkaita, vaan aina vaihdetaan uusi sisäkumi. Syynä on kuulemma se, ettei nykyajan "muovisissa" sisäkumeissa pysy paikat paikoillaan. Onkohan tuo totta?
Mulla on muutakin tekemistä kuin paikkailla kumeja. En myöskään oo edes autoa, vaihda renkaita, leikkaa nurmikkoa.
Pelkästään järjestelykysymys miten asiat hoituu.
Sehän kertoo vain siitä, että hän on hyvä sängyssä.
Se kertoo lähinnä siitä, ettei kyseinen nainen ole koskaan opetellut pyörän kumin paikkaamista.
No minulla on mies joka hoitaa homman. Tai ei sitä pyörän rengasta kannata paikata. Ostetaan uusi.
Yhden kerran joutunut tekemään ja toista kertaa ei tule. Ei se kumin vaihto, mutta se renkaan laitto takaisin.
Btw, inhoan miehiä, jotka hokee tuota miksei naiset sitä ja tätä, mulle on kerran yks ykko urputtanut kun en pystynyt nostamaan kymmenien kilojen hiekkasäkkiä.
Olen yhden kerran itse paikannut, teininä.
Olen ollut nyt muutaman vuoden
pyörättä. Kävi nimittäin niin, että
muuttoauton kuutiot tulivat piripintaan
täyteen, ja päädyin spontaanisti jättämään
mukaan aikomani hienon pyörän taloyhtiön
kellariin, josta tuttavani nouti sen seur. vkolla
pois! Aion hankkia uuden [sähkö]pyörän
muuttoni jälkeen. Olen urheilevana usein
tehnyt kauppareissut tsygällä reppu
selässäin. Näin varmasti jatkossakin sinne
hamaan mummoikään. 😃 Pyrin pieneen
hiilijalanjälkeen.
*mummoikä, se on mikä?
-naisen menopaussi takana
-lastenlapsi(a)
Nainenhan voi olla mummo jo 39 vee,
jos 18-vuotiaana synnytti.
Samoin mies vaari, eipä silti.
Riemukasta vkl pyörän selässä!👋
Tarpeeton taito.
Olen ajanut apaut 100 000 km vuotta ympäri vuoden "tappajasepeli"ssäkin pistosuojatuilla renkailla. Reikiä nolla!
Ja jos tulisi, vaihtaisin koko kummin.