Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen nainen "ei enää saisi" käyttää minihametta?

Vierailija
24.04.2025 |

Minkä ikäiselle naiselle ei mielestäsi enää sovi minihame?

Minä pääsen vain muutaman kerran vuodessa juhlimaan ja silloin haluan käyttää myös juhlavampia vaatteita kuin normaaliarjessa (perheenäitinä) joten valitsen yleensä minihameen. Puolisoni mielestä en ymmärrä ikääni kun pukeudun "kuin teinit" vaikka olen siis täyttämässä tänä vuonna 34. 

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan minihameeksi? Polvien yläosaan päättyvä vai roiskeläppä?

Vierailija
42/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te edes pukeudutte kun sen pukeutumisen tarkoitus on paljastaa mahdollisimman paljon?

Ainakin itse käytän sen takia että saan itse juhlafiiliksen. Kun harvoin pääsee mihinkään, haluaa näyttää vähän erilaiselta, ns. panostaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylävartalo on normikoossa, mutta vyötäröstä alaspäin vartalo on naisella levähkö ja jalat paksut, niin parempi vaan pidättäytyä pitempi helmaisessa mekossa/hameessa tai housuissa.  Ylipäätänsä ylilihavalle ei minihame käy.

Naisen ikä nyt ei niinkään vaikuta, vaikkakin kyllähän sanotaan nyt yli 8kymppisellä naisella minihame näyttäisi jotenkin irvokkaalta.

Vierailija
44/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät, kivan näköiset jalat ja pidän minihameita ja shortseja. Toki mitään vesirajahametta en tarkoita. Mulle ei sovi pitkät helmat, näytän aivan valtavan pitkältä niissä ja muutenkaan ei ole mun juttu

Vierailija
45/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikärajaa. Toki jos on ryppyiset polvet niin ehkä ei kannata. Joillakin lähes kuuskymppisillä on upeat sääret ja pitävät minareita. Tyylillä voi pukea minarin päälle. Ehkä joku roiskeläppä versio on mauton. 

Vahvemmat sukkahousut pelastavat jos polvet ryppyilevät. 😀

Ja kuviolliset sukkahousut. Osa tekee niin, että laittaa kuviollisten alle puolihohtavat ihonväriset ja niiden päälle kuviolliset.

Miksi?

Vierailija
46/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pitkät, kivan näköiset jalat ja pidän minihameita ja shortseja. Toki mitään vesirajahametta en tarkoita. Mulle ei sovi pitkät helmat, näytän aivan valtavan pitkältä niissä ja muutenkaan ei ole mun juttu

Niin joo, ikä 48v

Vierailija
47/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisiin ei suositella aikuiselle naiselle minihametta.  Naisen hautajaisasusteen hameen helman pituus pitää olla alle polvien. 

Vierailija
48/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin mun 57v vaimolle, että voisi laittaa vähän pidemmän hameen ))

On oikeasti ihan hyvin säilynyt ja hyvännäköinen

Vierailija
49/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aira Samulin joka oli kai joku suomen virallinen vanhus, tanssija jonka muuvit oli jotain naisvoimistelua, jane fondaa vhs kaseteiltakin jumppaavat olivat enemmän tanssijoita ja rytmitajuisia. Niin hänkin käytti minihametta! Että minihameessa hautaan jos siltä tuntuu. Ja ketäänhän ei oikeesti kiinnosta mitä muut puuhaa. Vahingoniloisina nauravat pihtipolville yms ja jokaisella siellä peilissä näkyy vaan se oma ruma kulahtanut naama.

Vierailija
50/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei ratkaise vaan vartalon muoto ja anteeksi vaan, lihavuus.

Vierailija
51/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava ja lyhyt tasapaksu nainen minihameessa näyttää melkoisen koomiselta, etenkin jos läskit sivuilta pursuavat ja jalatkin ovat tanakat ja lyhkäiset.

Vierailija
52/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäin on vähän polven yläpuolelle mutta jokainen pukekoon mitä haluaa. 

Vierailija
53/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te edes pukeudutte kun sen pukeutumisen tarkoitus on paljastaa mahdollisimman paljon?

Ainakin itse käytän sen takia että saan itse juhlafiiliksen. Kun harvoin pääsee mihinkään, haluaa näyttää vähän erilaiselta, ns. panostaa enemmän.

Ja sinuun varmasti panostetaan.

Vierailija
54/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se koomiselta näyttää, jos nainen on jo noin yli kuusikymppinen ja ruttunaama, vaikka nainen olisikin langan laiha luuranko, niin minihame päällä näyttää variksenpelättimeltä kepin nokassa.

Vierailija
55/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shortsit on yli 30 vuotiailta miehiltä kielletty

Ja shortsit ovat kielletty kaupungissa kaikkien ikäisiltä mieheltä. Kaupungissa pidetään päällä pitkiä housuja. Mene vaikka Etelä-Ranskaan / Italiaan / Monacoon. Ainoat, jotka kulkevat shortseissa ovat turistit vaikka olisi 30+ lämmintä.

Vierailija
56/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en kehdannut käyttää lyhyitä hameita, sillä olin hirveän kriittinen vartalostani. Oli muka rumat sääret ja pattipolvet.

Missikisoissakin näkyi rumempia sääriä ja polvia kuin omani, mutta luulin että minun pitäisi olla täydellinen jotta voisin pukeutua niinkuin haluan. Keskityin peittämään kaiken minkä koin epätäydelliseksi. Se oli aika ahdistavaa kun koko ajan piti vahtia ettei vaan mikään huono kohta näy kenellekään.

Nyt olen viisikymppinen ja pukeudun enimmäkseen minimekkoihin. Ne ovat kivoja ja tuntuvat hyvälle. Jalat ovat samat kuin nuorena. Vähän vaan paksummat ja vanhemmat. Leikkausarpiakin niissä on, mutta mitä siitä. Omasta mielestäni näytän hyvältä mekoissani. Muiden mielipiteet eivät kiinnosta.

Vierailija
57/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikä vaan kroppa.

Vierailija
58/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki voi käyttää minihametta T Markus Kuotesaho

Vierailija
59/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

When you still have nice looking legs!

Vierailija
60/99 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se koomiselta näyttää, jos nainen on jo noin yli kuusikymppinen ja ruttunaama, vaikka nainen olisikin langan laiha luuranko, niin minihame päällä näyttää variksenpelättimeltä kepin nokassa.

Ei se naama siitä nuorene vaikka pukeutuisi nunnakaapuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan