Onko muilla jäänyt EU:n ulkopuolelta tuleva lähetys jäänyt "ikuiseen looppiin" Postin varastoon, koska tullaus ei onnistu
Postin aspa ei voi tehdä asialla mitään, lisäksi sieltä kerrotaan keskenään ristiriitiaista tietoa. Ainoa mitä he neuvovat tekemään on odottaminen. Tullin aspa ei pysty tekemään myöskään asialle mitään, koska ongelma on Postilla ja Posti pitää lähetystä "panttivankina". Myöskään tuotteen myyjä ei voi tehdä mitään, koska lähetys on vain "viivästynyt" ja kehottaa tekemään tullauksen (joka ei siis onnistu). Oma lähetykseni on ollut "limbossa" jo kohta kaksi kuukautta. Kenelläkään muulla vastaavaa ja selvisikö asia koskaan?
Kommentit (4)
Siellä on miljoona muutaakin pakettia samanlaisessa säilytyksessä. Tullilla on ollut ongelmia järjestelmiensä kanssa, eli kyllä paketit jossain vaiheessa sieltä vapautetaan kunhan saavat ne toimimaan.
Minulla ei ole, mutta tuo on yksi Postin tunnetuista ongelmista. Hesarissa oli pari viikkoa sitten juttu jonka keskustelussa nämä limboon jääneet avautuivat. Yksi hauskimmista, ja yleisimpiä, oli se että Posti lähetti vastaanottajalle tiedotteen 'tullausta ei voida toimittaa puutteellisten osoitetietojen vuoksi'. Posti osasi siis kuitenkin toimittaa tuon tiedotteen, ja myös lähettää paketin takaisin lähettäjälle.
Helposti kestää kolmekin kuukautta. Joululahja kaverilta saapui perille maaliskuussa ja jouduin itse tekemään selvityksen minulle lähetetystä lahjasta. Naurettavaa pelleilyä
Onkohan joku varastanut sen ja nyt posti ei kehtaa tunnustaa ettei tarvitse korvata?