Paljonko sulla on tilillä rahaa?
Ei sijoituksissa tai puolison tilillä vaan ihan ikiomalla pankkitilillä rahaa?
Joku tietenkin kysyy miksi kiinnostaa. Ihan huvikseni kyselen kuinka paljon tässä maailmantilanteessa porukalla on tilillä. Omalla vähän yli 18000€.
Kommentit (179)
Toisella tilillä 7000 €, toisella 15 000 €, metsäkaupoista tulossa 40 000 €.
Vierailija kirjoitti:
Viisi euroa taitaa olla. Selvityksessä on milloin saan seuraavan kerran tukea ja tuleeko karenssi. Pitempi karenssi tarkoittaisi, että vuokra jäisi maksamatta jää häätö tulisi. Viimeksi olen käynyt kaupassa ennen pääsiäistä ja kaapista on ruoka melkein lopussa.
Saatko toimeentulotukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisi euroa taitaa olla. Selvityksessä on milloin saan seuraavan kerran tukea ja tuleeko karenssi. Pitempi karenssi tarkoittaisi, että vuokra jäisi maksamatta jää häätö tulisi. Viimeksi olen käynyt kaupassa ennen pääsiäistä ja kaapista on ruoka melkein lopussa.
Saatko toimeentulotukea?
Se on hakusessa nyt, kun omat varat on käytetty ja siirryin opintotuelta työttömyystuen piiriin. Tässä on nyt pitänyt lähetellä kaikkia lomakkeita ja todistaa, että olen eronnut koulusta. Kela sitten selvittelee ja ilmoittaa olenko mille tuelle oikeutettu. Monta viikkoa on jo kulunut.
Typerä on koko aloitus!
Tänne voi vaikka mitä summia kirjoittaa.
Käyttötilillä 17.37€
Osaketilillä 44374€
9 vuotta sitten oli 660000 euroa. Nyt on puolet vähemmän. Asunto maksoi 150000 euroa. Ei minulla ole sijoituksia enkä ikinä ota riskiä että ostaisin jotain osakkeita.
701 Euroa. Käyttötilillä siis. Katsoin just tunti sitten. Lisäksi säästötilillä reilut 1500. Luottokortteja kaksi, kumpikin "tyhjä". Mutta on mulla säästöjä silti. Rahastoissa ja osakkeissa jokunen kymppitonni.
Mulla tili tulee ja siitä nyhtäistään heti 1700 päältä. Menee laskuihin ja 700 rahastoihin. Lopulla pitää elää. Siksi ennen tilipäivää alkaa tili olla aina aika tyhjä. Nettopalkka reilut 3000. Mun on vaikea saada suoraan säästöön. Siksi olen 15 vuotta aina tilipäivänä pakottanut itseni laittamaan rahastoihin. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Nyt tilanne on sillai hyvä, että pystyn peräti 700 laittamaan sukanvarteen.
Olisko eri tileillä yhteensä jotain 150 000. Myin ja ostin juuri osakkeita ja tuli osinkoja joten ei ole ihan tarkkaa summaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on avaajan summa kymmenellä kerrottuna. Tyhmää pitää tilillä, mutta laitan osan remonttiin. Ulkomaanmatkojakin pitäisi tehdä lämpimään ja yksi reissu Jäämerelle.
Saman verran täällä remppaan menee myös osa ja sitten lomatontin ostoon.
Vierailija kirjoitti:
Typerä on koko aloitus!
Tänne voi vaikka mitä summia kirjoittaa.
Toki niin mutta hauskempaa on kirjoittaa oikeita summia.
Saman verran kuin Rolls-Roycessa on hevosvoimia - riittävästi
Tarkoitetaanko tässä nyt tavallista käyttötiliä, jolle tulee palkka, eikä säästötiliä? Käyttötililläni on 690 €. Seuraava tili tulee 15.5. ja yritän pihtailla tästä palkastani toukokuulle, koska auto on vietävä vuosihuoltoon.
Säästötilillä on noin 12 000 €.
Mulla on avaajan summa kymmenellä kerrottuna. Tyhmää pitää tilillä, mutta laitan osan remonttiin. Ulkomaanmatkojakin pitäisi tehdä lämpimään ja yksi reissu Jäämerelle.