Pomosi sanoo sinulle, että meidän pitäisi työyhteisönä luoda TikTokiin sisältöä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en esinny firman Suomessa eikä mulla ole privaakaan
mutta tehköön nuo jotka haluaa - niitäkin meillä riittää. Markkinointiosastolla kuuluu toki toimenkuvaankin
Ei kuulu toimenkuvaan. Markkinointiosaston tehtävä on markkinoida työnantajan brändiä. Videonäkyvyys on aina erikseen sovittava kuvattavien kanssa.
Meillä aina sovitaan jos joku palkataan. Haluttomia ei palkata kun työ on julkista - on oltava valmis edustamaan firmaa myös Somesa
Hyi hitto.
Meillä viestintäyksikkö tekee muka hauskoja videoita , nolottaa. En kehtaa edes sanoa mikä Valtion firma on kyseessä🤣
Nauraisin, sillä mitäpä ulkopuolisille kuuluu sellaiset asiat, mitä firmassa sisäisesti tehdään. Siis kun mä en tee mitään, mikä näkyisi firmasta ulos muuten kuin välillisesti. Ekä minun työpanostani edes saa esitellä ulkopulisille, sillä teen sellaista työtä, mikä koskettaa salassapidettäviä, luottamuksellisia tai muuten vain firman sisälle kuuluvia asioita.
Eri asia sitten jos asiakaskontaktissa olevat tekisivät TikTokin, mutta he eivät olekaan oman esimieheni alaisuudessa.
Edelleenkään kaikki duunit ei ole toimistohommia !
Ehdottaisin ennemmin vain tuulettimia, vetoaa enemmän yrityksen kansainväliseen asiakaskuntaan...
Pomo voisi sanoa myös, että firma on menossa konkkaan, pakko saada jostain myyntiä. Eli joko teet hassunhasuskoja tiktokkeja tai voit etsiä saman tien uutta työtä.
Jee... nolo nytkytystanssi varastohallissa.
Voi olla, että olisi spontaani saikkupäivä.
Juuri se yksikkö etsii niitä vapaaehtoisia