Pomosi sanoo sinulle, että meidän pitäisi työyhteisönä luoda TikTokiin sisältöä.
Kommentit (29)
Kenen leipää syöt sen lauluja laulat. Niin kauan ok kun moraali & eettisyys ei ole ristiriidassa omani kanssa.
Kenenkään ei oo pakko
no jos olet ottanut somemarkkinoinrityön vastaan niin ehkä sitten ?
Ei onneksi tarvitse meidän puljussa tollasta tehdä. Jos yritettäisiin ujuttaa mulle jotain tiktok-videolla esiintymistä, niin kieltäytyisin kunniasta.
Anna palaa Frank! Lupaan käyttää työaikaa näiden katsomiseen.
Joo en esinny firman Suomessa eikä mulla ole privaakaan
mutta tehköön nuo jotka haluaa - niitäkin meillä riittää. Markkinointiosastolla kuuluu toki toimenkuvaankin
Sanoisin että siinähän luot mutta minä en siihen osallistu.
Ok, jos saan kuvata ja editoida, en halua esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Haistattaisin...
Joko tein päivän ensimmäisen työhakemuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että siinähän luot mutta minä en siihen osallistu.
Tai en ainakaan esiinny yhdelläkään videolla.
Ei tule sanomaan, että pitäisi kiinalaista vakoilusovellusta käyttää.
Kysyisin, että onko hän nyt ihan tosissaan. Meillä on viestintäyksikkö tuota varten, homma kuuluu heille eikä meille tavistyöläisille.
Vierailija kirjoitti:
Anna palaa Frank! Lupaan käyttää työaikaa näiden katsomiseen.
Suomessa on vallalla ihmeellinen "kulttuuri" sen suhteen miten ihmisten immateriaaliomaisuus voidaan varastaa tai ottaa käyttöön naurettavan pienellä korvauksella.
Julkinen sektori ei poikkeus, vaan ihan hiljakkoinhan tuli ilmi kaikkien suomalaisten terveystiedot ovat päätyneet jonkin yksityisen toimijan kauppatavaraksi ja omaisuudeksi.
Ruotsissa on jo kauan ymmärretty ja tunnustettu immateriaaliomaisuuden arvo, sekä kehitetty osaamista sen taloudelliseen hyödyntämiseen.
Mitä hölmölässä aiotaan jatkossa tehdä, kun sitä rahaakin kuulemma tarvitaan?
Onko saatavilla työpuhelin jossa on tiktok?
Vierailija kirjoitti:
Joo en esinny firman Suomessa eikä mulla ole privaakaan
mutta tehköön nuo jotka haluaa - niitäkin meillä riittää. Markkinointiosastolla kuuluu toki toimenkuvaankin
Ei kuulu toimenkuvaan. Markkinointiosaston tehtävä on markkinoida työnantajan brändiä. Videonäkyvyys on aina erikseen sovittava kuvattavien kanssa.
Ei onnistu. Ei riittäisi työaika tuollaiseen humppaan
Eiköhän se sisältö luoda firman tilille? Silloin kyseessä on työtehtävä muiden joukossa.