Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin haluta superrikas mies?

Vierailija
23.04.2025 |

Siis monimiljonääri. Jos omana toiveena on vain, ettei koskaan tarvitsisi olla huolissaan rahojen riittämisestä mukavaan asuntoon turvallisella alueella ja terveelliseen hyvään ravintoon. Eikä haaveissa ole mikään tuhlaileva ja ylellinen elämä, vaan pikemminkin turvallisuus ja vapaus ja se, ettei tarvitsisi kärsiä työnantajan ja johtajien alistuksessa. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, sellaiset vaan pistävät rummon pihalle, kun tulee kilometrejä liikaa, vai meinasitko voivasi ilmaiseksi loisia koko elämäsi?

Ei ne nyt tyhjin käsin laita ja jäähän omat rahat säästöön niin niillä pärjää vanhuudenpäivät.

kyllä laitetaan tyhjin käsin. euroakaan eivät saa mukaansa ja lahjat kerätään takaisin. lapsien elatuksiakaan ei makseta, jos niin tyhmä on ollut että lapsia noiden kanssa tehnyt. rikas ei ole hyvä mies, se rikkauden haaliminen on jotain muuta kuin hyvyyttä. siinä ei hyvällä luonteenpiirteellä pärjää. 

Vierailija
22/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaissa on dokkarien mukaan valtavat määrät onnenonkijanaisia näissä samaisissa aikeissa kanssasi, ap. Ja joitakin voi onnistaakin? Sehän voisi tietää parhaimmillaan sitä, ettei elämänsä aikana tarvitsisi käsiään liata töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonäärejä tavanneena useat pissipäitä, jotka ryssineet aiemmat suhteet päihteidenkäytöllä ja huorissa ravaamisella. Myös asenne naisiin on hyvin esineellinen, kliseistä shittiä. Aluksi voi löytyä romantiikkaa, mutta niitä pusuhuuli- ja tissibimboja pyörii varmaan jokaisen miljonäärin ympärillä ja mua huolettaisi saanko tulevaisuudessa mieheltä sukupuolitaudin tuliaisena. 

Yhden miljonäärin kanssa olen pitänyt yhteyttä vuoden. Hän asuu Nycissä. Meillä on ollut hauskaa yhdessä, kun olemme tavanneet, mutta olen kertonut etten ala enää lapsia tekemään jne, kun omat teinejä. Olen 35, luonnollinen, ei silikoneja tai botoxia. Mua luullaan edelleen 10 vuotta nuoremmaksi, niin varmaan siksi olen päässyt rumasti sanottuna hänen listalleen. Mutta tosiaan, hän haluaa lapsia, minä en - enkä ala edes enää miljoonista siihen settiin 😂 

Vierailija
24/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkan vielä: naiset, pitäkää huolta omasta ulkonäöstä ja rahoista itsenne takia, se tuo lisää oikeaa itsevarmuutta. Olkaa itsenäisiä. Olen tavannut komeita miljonäärejä ja jopa erään 24-vuotiaan täydellisen nuoren miljonäärin, en tapaile yhtään vähemmillä kriteereillä varakkaita ihmisiä. Tiedän naisia, jotka ovat kauniita ja jahtaavat kaljamahoja, valitettavasti sellainen itsensä tyrkyttäminen rahan takia tekee vaurioita myöhemmin. 

Vierailija
25/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakas / hyvin toimeentuleva mies on ehdottomasti neuvoni omalle tyttärelle. Sen lisäksi, että itsekin tähtää hyviin tuloihin. Tietenkin miehen pitää olla lisäksi hyvä tyyppi, puoliso ja isä. Mutta helpommalla pääsee, jos ei tarvi miettiä raha-asioita arkielämässä.

Vierailija
26/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena on epärealistista ripustaa oman elämänsä haaveet toisen, vieläpä miehen varaan. Tienaa itse ne miljoonasi, tai edes kohtuullinen omaisuus.

Silloin ei tartte mielistellä jotain k-päätä tai joutua nakatuksi pellolle tyhjin käsin kuten Helena Koivu.

Vierailija
27/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muistat vain tarjoilla inkkeli peppuasi heti eka treffeillä.

Vierailija
28/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, sellaiset vaan pistävät rummon pihalle, kun tulee kilometrejä liikaa, vai meinasitko voivasi ilmaiseksi loisia koko elämäsi?

Ei ne nyt tyhjin käsin laita ja jäähän omat rahat säästöön niin niillä pärjää vanhuudenpäivät.

Mitkä omat rahat, jos ei käy palkkatyössä? 

Vierailija
29/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljonäärejä tavanneena useat pissipäitä, jotka ryssineet aiemmat suhteet päihteidenkäytöllä ja huorissa ravaamisella. Myös asenne naisiin on hyvin esineellinen, kliseistä shittiä. Aluksi voi löytyä romantiikkaa, mutta niitä pusuhuuli- ja tissibimboja pyörii varmaan jokaisen miljonäärin ympärillä ja mua huolettaisi saanko tulevaisuudessa mieheltä sukupuolitaudin tuliaisena. 

Yhden miljonäärin kanssa olen pitänyt yhteyttä vuoden. Hän asuu Nycissä. Meillä on ollut hauskaa yhdessä, kun olemme tavanneet, mutta olen kertonut etten ala enää lapsia tekemään jne, kun omat teinejä. Olen 35, luonnollinen, ei silikoneja tai botoxia. Mua luullaan edelleen 10 vuotta nuoremmaksi, niin varmaan siksi olen päässyt rumasti sanottuna hänen listalleen. Mutta tosiaan, hän haluaa lapsia, minä en - enkä ala edes enää miljoonista siihen settiin 😂 

Anna kun arvaan: olet tutustinut häneen facebookissa ja hän on ammatiltaan aivokirurgi? 🥰

Vierailija
30/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut ne on hiirelläkin ja himot heinäsirkalla.

Vierailija
31/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluan vain helpon elämän, ettei tarvitsisi tehdä mitään mitä ei halua ja on koko ajan kivaa. Onko se liikaa vaadittu, muuta en pyydä."

Noin niinku tiivistettynä?

Vierailija
32/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aivotonta ja sille on nimi.

Ei ole. Ne miehetkin valkkaa tarkasti ja aina uudelleen että saa rahoille vastinetta. Onko sille nimeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi