Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet noin 25 v ihmisestä jolla tatuoitu raamatunjae ihossa mutta

Vierailija
23.04.2025 |

ei tuo uskoa mitenkään esille? Käy baareissa, juo olutta terassilla, kiroilee joskus, on tavallinen, ei uskovaisen oloinen. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopesty luuseri.

Vierailija
22/29 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu kieltää tatuoinnit. Tyyppi on kai on joku apukoulun käynyt, joka ei tiedä mistään mitään.

Raamattu kieltää myös kuoleman uhalla sekamateriaaleista tehdyt vaatteet ja parran ajamisen, muistaakseni vieläpä aika lähellä tatuointikieltoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu kieltää tatuoinnit. Tyyppi on kai on joku apukoulun käynyt, joka ei tiedä mistään mitään.

Ja laitapa tähän tatutoinnit kieltävä kohta Raamatusta.

En nyt muista tarkalleen kun olen jo niin monta vuotta ollut ateisti, mutta kyllä siellä taisi jokin kieltämiseksi tulkittava kohta olla. Toki kirjasessa kielletään myös käyttämästä erilaisia kankaita sekaisin, että en ihan jokaista juttua tosissani ottaisi vaikka vielä uskossa olisinkin. Ainakaan en lähtisi tuomitsemaan ketään tuollaisista asioista, ellen olisi itse kaikkia opuksen sääntöjä pilkulleen noudattava ihminen. Joka teistä on synnitön, heittäköön, jne. -eri

"Taisi olla"? Eli heittelet summamutikassa jotain väitteitä totuutena. Ja vanhassa testamentissa nyt on vaikka mitä kieltoja, Jeesus ei kieltänyt käyttämästä kankaita sekaisin, ihan sama mitä crimpleeneä, silkkiä ja puuvillaa lyöt yllesi. Siten ei Jeesus missään kieltänyt tatuointejakaan.

Ah, olet niitä, joilla ei synnyt kognitiivista dissonanssia siitä, että Raamattu on alusta loppuun Jumalan sanaa ja totta, mutta samaan aikaan etenkin Vanhasta Testamentista voi aivan vapaasti valita ne kohdat, joita noudattaa tai uskoo. Ei uskota jättiläisiin, jättitursaisiin eikä edes Kymmenestä Käskystä lueta kohtaa, jossa kiivas Jumala kostaa isien pahat teot kolmanteen sukupolveen asti. Vai neljänteen. Ei, jopa Kymmenestä Käskystä (jotka ovat Raamatussa kahdesti) luetaan ja ollaan noudattavinaan vain sitä kivempaa versiota.

Vierailija
24/29 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähetyskäsky persuksessa!

Vierailija
25/29 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan se Luther kumosi aikanaan olutta? Kehui kirjoituksissaan oluen voimaa. Ei se, että istuu terassilla kerro uskosta tai sen puuttumisesta mitään. 

Vierailija
26/29 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen luterilainen. Ei kuulu vapaisiin suuntiin eikä herätysliikkeisiin. 

Vauvana kastettu ja riparin käynyt. 

Uskoo omalla tavallaan. Elää tavallista maallista elämää. 

Tämä mulla tulis mieleen. 

T. Uskovainen nelikymppinen nainen 

Tai kyseinen  raamatunlause muuten vain sattuu olemaan hänelle merkityksellinen.

Vierailija
27/29 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu kieltää myös kuoleman uhalla sekamateriaaleista tehdyt vaatteet ja parran ajamisen, muistaakseni vieläpä aika lähellä tatuointikieltoa.

Älä korista itseäsi ihopiirroksin. Minä olen Herra.

Vierailija
28/29 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta.

3.Mooseksen kirja:

19:28 Älkää viileskelkö ihoanne vainajan tähden älkääkä koristelko itseänne ihopiirroksilla. Minä olen Herra.

Vierailija
29/29 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta.

3.Mooseksen kirja:

19:28 Älkää viileskelkö ihoanne vainajan tähden älkääkä koristelko itseänne ihopiirroksilla. Minä olen Herra.

3. Mooseksen kirja:

19:19 Noudata näitä minun lakejani. Älä anna karjassasi kahden erilaisen eläimen

pariutua keskenään. Älä kylvä samaan peltoon kahta erilaista siementä. Älä pue

yllesi vaatekappaletta, joka on kudottu kahdesta erilaisesta langasta.

Muistinhan että nämä kohdat ovat lähellä toisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi