Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu eroamaan vaan uhkailee

Vierailija
23.04.2025 |

Emme ole naimisissa. Kaksi yhteistä lasta, joista nuorin on 10. Monta vuotta olen tässä suhteessa yrittänyt jaksaa, mutta enää en jaksa. En jaksa kuunnella jatkuvasti miten en osaa tehdä yhtään mitään.

Mieheni on hyvätuloinen ja itse olen pienituloinen. Asumme yhteisessä rivitalossa josta on vielä paljon lainaa. Mulla ei olisi varaa jäädä tähän yksinäni asumaan. Mies ilmoitti, että hänenhän lapset eivät vuokralähiöön muuta. Hän ei kuulemma suostu siihen ja tekee loppuelämästäni helvettiä, jos lapsemme muuttavat sellaiseen kanssani. Hän sanoo, että niin kauan kun lapset asuvat kotona, me asumme tässä. Miten edetä? Olen aivan voimaton, koska hän on vuosia mua tallonut maan rakoon. En halua lapsia keskelle riitojamme, mutta jos eroamme mies takuulla vetää heidät kaikkeen mukaan ja pilaa heidänkin elämänsä.

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten teitä jotka näkevät nykytrendin mukaisesti narsisteja kaikkialla. Tuota sanaa ei enää edes pitäisi käyttää koska se on menettänyt merkityksensä. Moni tuntuu olevan suorastaan ylpeä kun on ollut jossain suhteessa johonkin todella hankalaan ihmiseen eli "narsistiin" ja jakelevat sitten ihan ihme neuvoja ja uhkakuvia. He kyllä tunnistavat heitä ei enää jymäytetä!

Narsisti-sana on tosiaan kokenut inflaation. Mikä olisi parempi? Mulgero (nainen voi olla sellainen myös) , kontrolloiva, ylikorostuneesti itsekäs, omistushaluinen, henkisesti väkivaltainen....? Narsisti on sanana vaan ns helppo tapa niputtaa noita ominaisuuksia yhteen, kun niistä kuspäistä yleensä löytyy useampi tuollainen piirre. Narsismihan on pershärö ja ihan diagnoosi, eli tosiaan eivät kaikki narsistisia piirteitä omaavat ole diagnoosin kriteerit täyttäviä narsisteja. 

Siinä vaiheessa, kun ihminen uhkailee ja kontrolloi ja käyttäytyy noin kuin ap:n mies, ei voida enää puhua kusipäästä tai mulkusta. Kukaan terveellä persoonallisuudella varustettu ei toimi noin ja on silloin ihan oikea ratkaisu nostaa esille persoonallisuushäiriö ja sen vaikutus ihmiseen ja tämän omaisiin. 

Vierailija
162/172 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua oikeusaputoimistosta. Minun mieheni uhkaili minua myös samalla tavalla, kun halusin erota vuosien henkisen väkivallan, alkoholismin ja kaiken muun pa...n takia.

Pääsin lopullisesti eroon psykopaatista, kun erosin, mutta ei ollut helppo tie. Kertaakaan en ole kuitenkaan katunut. 

Hae apua, älä jää yksin äläkä luovuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miäs on Touhutarkki! Haluu jatkaa touhuiluu. 

Vierailija
164/172 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus uhkailusta. Mutta muuta ensin salavihkaa.

Vierailija
165/172 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka puhuu uskottavimmin?

Vierailija
166/172 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia miehiä teillä oikein on elämässä kun lähtökohtaisesti tunnutte olevan sitä mieltä että oli tilanne mikä tahansa niin mies on aina paha ja vaarallinen. Itselläni ei näin ole enkä ajattele ihmisistä mitään pelkän sukupuolen perusteella muutenkaan. 

Ei tässä sukupuolen perusteella johtopäätöksiä tehdä, vaan aloituksessa kerrotun käytöksen ja uhkailun persusteella. Suhtautuisin samoin, jos kirjoittaja olisi mies ja uhkaileva henkisesti väkivatainen puoliso nainen. Sukupuoli ei vaikuta tässä näkemykseen.

Jos olet seurannut sitä Koivujen jupakkaa niin siinä on loistava esimerkki siitä miten joidenkin mielestä theÄitiin ei lait päde.

En ole seurannut. Joten en voi kommentoida tuohon asiaan.

Eikä taida nyt liittyä muutenkaan tähän ketjuun. Kannattaa varmastikin keskustella siitä asiasta siihen aiheeseen liittyvässä keskustelussa. 

Vierailija
167/172 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa perinteiseltä suomalaiselta parisuhteelta.

= mies ei suostukaan tekemään kaikkea, kuten nainen määräisi ja siitä tulee suhteeseen ongelma. 

Vierailija
168/172 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ajoissa kp.n Käytös ei muutu! valehtelee, kiristää kunnes sinä romahat menee mt- hänen kanssaan. Toimintaa elkää vuosia elämästä haaskatko p**kaan.

Vierailija
169/172 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatte lapsillenne hirveän kuvan parisuhteesta.
Olette jo lapsien tilanteen tuhonneet

Vierailija
170/172 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Annatte lapsillenne hirveän kuvan parisuhteesta. Olette jo lapsien tilanteen tuhonneet

Erolla pääsee pois huonosta. Ero on ainoa ratkaisu. 

Vierailija
171/172 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka puhuu uskottavimmin?

Se joka rakastaa lapsiaan. Mies ei niin tee, huoltajuuden haluaa vain kiusatakseen eksää, mitään muuta syytä ei ole. Ei edes osaa hoitaa lapsiaan, ei muista heidän syntymäpäiviään. Ei välitä lapsista, täällähän se on sanottu, miehiä ei perhe kiinnosta. Koskaan ikinä. Haluavat jonkun seksiorjakseen. 

Jos isät olisivat hyviä,  heistä ei erottaisi.

Vierailija
172/172 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Annatte lapsillenne hirveän kuvan parisuhteesta. Olette jo lapsien tilanteen tuhonneet

Huonosta parisuhteesta pitää lähteä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän