Onko PS:ssä pelon ilmapiiri, Purra ei siedä minkäänlaista kritiikkiä puolueen sisältä?
Purra on sanonut ettei esim. kunta- ja alue vaalien tuloksella ole yhtikäs mitään merkitystä PS:n toiminnalle hallituksessa.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natseri leikkasi oman ja puolueensa kannatukseen puoleen ja marssii hattaranmyyjän ja kotiäidin kompetenssilla ja itsevarmuudella kohti tuhoa.
Äänestäjät eivät tue, kenttä ei luota, eduskuntaryhmä rakoilee, Reivi-"Riikka": Vilunkipeliä, minä olen Puolue ja emme muuta mitään.
Riikka Purra on valtiotieteiden maisteri. Hän oli myös tohtorikoulutettavana, väitöskirja on työn alla.
Koska Purra julkistaa cv:nsä?
Vierailija kirjoitti:
Orpo, Purra ja Satonen ovat nykyajan Kolme muskettisoturia.
Pikemminkin The Three Stooges
Purra on viherkokoomuksen myyrä, joka on nyt viimeinkin paljastunut.
Vierailija kirjoitti:
Ai se on kuten Marin? Raivoaako myös? Kuten Marin.
Öhöhö, siinä pikku persu projisoi ja on kyvytön vastaamaan kritiikkiin, juuri kuten sanottiin 😂
Mitäpä jos kerrot, mitä PS tekee niille, jotka eivät nuole Purran kenkiä.
Tässä pikku muistutus:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natseri leikkasi oman ja puolueensa kannatukseen puoleen ja marssii hattaranmyyjän ja kotiäidin kompetenssilla ja itsevarmuudella kohti tuhoa.
Äänestäjät eivät tue, kenttä ei luota, eduskuntaryhmä rakoilee, Reivi-"Riikka": Vilunkipeliä, minä olen Puolue ja emme muuta mitään.
Riikka Purra on valtiotieteiden maisteri. Hän oli myös tohtorikoulutettavana, väitöskirja on työn alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, edelleen tyhjä cv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko sä mitä merkitystä kunta -ja aluevaalien tuloksella on hallitustyön kanssa?
Niin, ei mitään.
Vielä vähän aikaa sitten Halla aho kertoi että hallitus kaatuu koska kannatus väheni kuntavaaleissa. Niin ne säännöt muuttuu
PS tuhoaa itsensä jos se ei vähintään vaihda Purraa johonkuhun vähemmän sekopäiseen kesäkuussa.
Kaikki tietävät tämän, myös Purra.
Kun PJ vaihtuu, voipi olla että hallituskin kaadetaan. Purrasta ei siihen ole: akkahan roikkuu kaksin käsin hillotolpassaan :D
Vierailija kirjoitti:
Minut on haukuttu täälä vauvallakin vassariks ja sosialistiks ja naiseks ja köyhäks ja työttömäks ja ties mikskä koska olen kehdannut kysellä vaalilupausten perään.
Minä olen kysellyt miksi raskausjengit on edelleen täälä hyysättävinä, joka on basicly ainoa asia mitä persuilta odotettiin.
Ja sitä että mitäs vttua se köyhiltä ei leikata huutelu oli nyt kun hallituksessa imetään porvarin munaa?
Ilmeisesti persulle ottaa koville olla persu, harha siitä että työläinen muuttuu porvariks porvarin munaa imemällä elää vahvassa persuissa.
Muun ymmörsin mutta nuo "raskausjengit" on kyllä keksitty juttu.
Joka kolmas suomalaisnainen hakataan tai raiskataan ja yleensä tekijä on se äijä siellä kotona. Tämä on fakta. Tämä on yksi syy siihen, ettei naiset enää viitsi elää yhdessä miesten kanssa.
Oma turvallisuus on tärkeintä. Ilman väkivaltaista äijää pärjää hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin The Three Stooges
Samaa olin sanomassa. Kolme pölkkypäätä.
Purra ei ole enää täysin järjissään. Hän kostaa nyt kaikille lapsuutensa ja muut katkeruutensa. Mitä enemmän hän saa merkkejä, että niin ei kannattaisi tehdä, sitä enemmän hän pakkomielteisesti tekee niin. Purra ei välitä äänestäjistä tai Suomen valtiosta paskaakaan: tuo on henkilökohtaista. Ehkä persut edustavat hänelle laiskaa ja vastenmielistä alkoholistia, jota hän haluaa rangaista. Hän pääsi näiden avulla johtoon, nyt hän raivoaa ja kostaa koska omaa vallan. Halla-aho on samanlainen, joskin ei niin näkyvästi sekaisin ja on hienovaraisempi. Mutta samoja koulukiusaajiaan hän siellä rankoo.
Vierailija kirjoitti:
Ai se on kuten Marin? Raivoaako myös? Kuten Marin.
Sanna kyllä joutui kovaan paikkaan yhtäkkiä. Mutta tämä yksi on ihan itse halunnut. On vielä puolueen puheenjohtaja ja ministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä valtiotieteilijä tietää taloudesta? Ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tulee enemmän mieleen kolme possua.
Eikö olekin ihmeellistä että ööh hullu ei ole tässäkään ketjussa häiriköimässä? Mistähän mahtaa johtua että ööhöttää vain valikoiden?
Palstavasemmistolaisuuteen kuuluu loputtomien persualoitusten tekeminen 365 päivänä vuodessa 7-23.
Kyllä siellä kova kapina kytee. Nyt on noussut vihdoin duunarijäsenetkin takajaloilleen, että kun liiton maksujen verovähennys poistetaan, siinä näköjään kulki se raja. Tulee taas hajoamaan. Aika noloa. Varsinkin jos se joku pieni porukka taas jatkaa sitten eri nimellä. Todella noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä valtiotieteilijä tietää taloudesta? Ei mitään.
Ei näköjään. Ihmekös ei pysynyt edes mäkkärissä kauaa taidot on nolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Loisi siis vuosia yolla, sai aikaan perustutkinnon. Nosti apurahat ja tuet, ei saanut edes väikkäriä aikaan, ei yhtään artikkelia, tutkimusta, ei mitään. Sitten oli yhteiskunnan elättinä tuilla kotona 15 vuotta ja kirjoitteli törkyä nettiin. Sai viimein suojatyöpaikan persujen puoluetoimistolta. Hän on ollut pari vuotta politiikassa, ei kokemusta mistään.
Justiinsa näin