Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko PS:ssä pelon ilmapiiri, Purra ei siedä minkäänlaista kritiikkiä puolueen sisältä?

Vierailija
23.04.2025 |

Purra on sanonut ettei esim. kunta- ja alue vaalien tuloksella ole yhtikäs mitään merkitystä PS:n toiminnalle hallituksessa. 

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on haukuttu täälä vauvallakin vassariks ja sosialistiks ja naiseks ja köyhäks ja työttömäks ja ties mikskä koska olen kehdannut kysellä vaalilupausten perään.

Minä olen kysellyt miksi raskausjengit on edelleen täälä hyysättävinä, joka on basicly ainoa asia mitä persuilta odotettiin.

Ja sitä että mitäs vttua se köyhiltä ei leikata huutelu oli nyt kun hallituksessa imetään porvarin munaa?

Ilmeisesti persulle ottaa koville olla persu, harha siitä että työläinen muuttuu porvariks porvarin munaa imemällä elää vahvassa persuissa.

Ole hyvä vaan ;DDDDD

Ei mitenkään eroa sun paskastasi joka ketjuun.

Minähän tulen näihin sun ketjuihisi vain, että saat alapeukuttaa ja haukkua jotakuta :DDDDDD

-winner-

Vierailija
42/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä kova kapina kytee. Nyt on noussut vihdoin duunarijäsenetkin takajaloilleen, että kun liiton maksujen verovähennys poistetaan, siinä näköjään kulki se raja. Tulee taas hajoamaan. Aika noloa. Varsinkin jos se joku pieni porukka taas jatkaa sitten eri nimellä. Todella noloa.

Saman tempun tekevät kuin viimeksi. Ja taas menee kusetus läpi.

Tästä varoitettiin jo viimekin kerralla, että ne kusettaa. Kyllä tälläkin palstalla haukuttiin kun sen sanoi. Oli milloin kommari, milloin mikäkin. Ja mites kävi?

Joskus itsekseni mietin että voi hyvänen aika, he oikeasti ovat noin tyhmiä. Että osa ihmisistä ihan oikeasti on noin yksinkertaisia. Se on jotenkin ahdistavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen puoluekokouksesta saattaapi tulla yhtä viihteellistä seurattavaa kuin kuntavaalien ääntenlaskennasta 🤗

Vierailija
44/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natseri leikkasi oman ja puolueensa kannatukseen puoleen ja marssii hattaranmyyjän ja kotiäidin kompetenssilla ja itsevarmuudella kohti tuhoa.

Äänestäjät eivät tue, kenttä ei luota, eduskuntaryhmä rakoilee, Reivi-"Riikka": Vilunkipeliä, minä olen Puolue ja emme muuta mitään.

Riikka Purra on valtiotieteiden maisteri. Hän oli myös tohtorikoulutettavana, väitöskirja on työn alla.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Riikka_Purra

Koska Purra julkistaa cv:nsä?

Mitä valtiotieteilijä tietää taloudesta? Ei mitään. 

Purra opiskeli valtio-oppia, TALOUSTIEDETTÄ, ympäristöpolitiikkaa ja myöhemmin kasvatustieteitä.

https://vm.fi/valtiovarainministeri

Vierailija
45/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä kova kapina kytee. Nyt on noussut vihdoin duunarijäsenetkin takajaloilleen, että kun liiton maksujen verovähennys poistetaan, siinä näköjään kulki se raja. Tulee taas hajoamaan. Aika noloa. Varsinkin jos se joku pieni porukka taas jatkaa sitten eri nimellä. Todella noloa.

Pitää sitten varmaan liiton jäsenmaksujen verojen kompensaationa erota kirkosta, kun vielä pystyy.

Kristilliset siellä on hallituksessa myös ajamassa liiton jäsenmaksujen verovähennyksien poistoa. Kokoomuksellekin taisi koti, _uskonto_, ja isänmaa olla joskus tärkeä. 

Vierailija
46/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Orpo ottaa 10 miljardia vuodessa puolustusmenoihin ?Nato  vaatiin 3.5% .Seuraavahallitus joutuu  samaan ongelmaan,vaiko velaksi vaan ?antaa mennä kun on alamäki.Köyhät köyhtyy se on varma.

Vierailija
47/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍👍

Vierailija
48/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokomuksessa mitään koti ,uskontoo ole kun sinne tunki aikoinaan kaikki vih liberaali akat.Liberaali harhainen uskonto tuhoaa maat ja mannut.

Vierailija
49/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, onko tuo kompakysymys? Purrahan poisti puolueesta rasisminkin.

Poistaakohan se siitä innostuneena vielä koko puolueenkin?

Leikkaa ihan kaiken.

Vierailija
50/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen kansanedustajilla on kinkkinen ongelma. Eduskuntavaaleissa on tulossa turpaan ja huolella. Jollain lailla pitäisi saada ääniä.

Veikkaanpa että kaikki eivät äänestä hallituksen luottamuksen puolesta loppuun asti.

Vierailija
51/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkurin orsilla tavataan eduskuntavaaleissa 2027.

Vierailija
52/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen puoluekokouksesta saattaapi tulla yhtä viihteellistä seurattavaa kuin kuntavaalien ääntenlaskennasta 🤗

Johan persut on kerran hajonnut joten miksei toisenkin kerran? Luulen että nuoria haastajia löytyy.

Vierailija
53/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pari pierua Peruspuurtajien suuntaan. 

Vierailija
54/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natseri leikkasi oman ja puolueensa kannatukseen puoleen ja marssii hattaranmyyjän ja kotiäidin kompetenssilla ja itsevarmuudella kohti tuhoa.

Äänestäjät eivät tue, kenttä ei luota, eduskuntaryhmä rakoilee, Reivi-"Riikka": Vilunkipeliä, minä olen Puolue ja emme muuta mitään.

Riikka Purra on valtiotieteiden maisteri. Hän oli myös tohtorikoulutettavana, väitöskirja on työn alla.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Riikka_Purra

Koska Purra julkistaa cv:nsä?

Mitä valtiotieteilijä tietää taloudesta? Ei mitään. 

Purra opiskeli valtio-oppia, TALOUSTIEDETTÄ, ympäristöpolitiikkaa ja myöhemmin kasvatustieteitä.

https://vm.fi/valtiov

Niin niin. Kävihän hän terapiassakin, ja mitä hyötyä siitäkään oli?

Vierailija
55/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut on haukuttu täälä vauvallakin vassariks ja sosialistiks ja naiseks ja köyhäks ja työttömäks ja ties mikskä koska olen kehdannut kysellä vaalilupausten perään.

Minä olen kysellyt miksi raskausjengit on edelleen täälä hyysättävinä, joka on basicly ainoa asia mitä persuilta odotettiin.

Ja sitä että mitäs vttua se köyhiltä ei leikata huutelu oli nyt kun hallituksessa imetään porvarin munaa?

Ilmeisesti persulle ottaa koville olla persu, harha siitä että työläinen muuttuu porvariks porvarin munaa imemällä elää vahvassa persuissa.

Ole hyvä vaan ;DDDDD

Ei mitenkään eroa sun paskastasi joka ketjuun.

Minähän tulen näihin sun ketjuihisi vain, että saat alapeukuttaa ja haukkua jotakuta :DDDDDD

-winner-

Mahtavaa, että olen tehnyt niin lähtemättömän vaikutuksen copypaste-hulluun, että enää ei kopioida pelkästään nimimerkkiä, vaan kopsitaan toisesta ketjusta (Twin Peaks) koko kommentti.

-winner-

Vierailija
56/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen kansanedustajilla on kinkkinen ongelma. Eduskuntavaaleissa on tulossa turpaan ja huolella. Jollain lailla pitäisi saada ääniä.

Veikkaanpa että kaikki eivät äänestä hallituksen luottamuksen puolesta loppuun asti.

Puolue menee kahtia ennen vaaleja: persujen nykyjohto ja pensapersut. Nykyjohto toki jatkaa ministereinä sinisten viitottaman tien mukaisesti.

Vierailija
57/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS:n duunarisiiven Peruspuurtajien vetoomus ei auttanut. Ay-jäsenmaksujen verovähennysoikeuden poistosta on jo sovittu uutisten mukaan. Persujohdosta lähtee ennemmin tai myöhemmin pakoloislautta kohti kokoomusrantaa tai elinikäiselle sopeutumiseläkkeelle veronmaksajien piikkiin. 

Vierailija
58/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin persuista demareihin. T. Työttömäksi jäänyt duunari

Vierailija
59/143 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imuroiko jauhoa nokkaansa kuin Marin? Salli meidän nauraa AP

Mistä me sellaista voidaan tietää?

Vierailija
60/143 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imuroiko jauhoa nokkaansa kuin Marin? Salli meidän nauraa AP

Mistä me sellaista voidaan tietää?

En tiedä mitä hän oli imuroinut mutta siellä torilla hän ei tanssinut selvin päin

Ei niin.