Onko PS:ssä pelon ilmapiiri, Purra ei siedä minkäänlaista kritiikkiä puolueen sisältä?
Purra on sanonut ettei esim. kunta- ja alue vaalien tuloksella ole yhtikäs mitään merkitystä PS:n toiminnalle hallituksessa.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Ai se on kuten Marin? Raivoaako myös? Kuten Marin.
Sitä mitä faktana tiedetään on että Velkapurra ottaa enemmän velkaa kuin Marin.
Vierailija kirjoitti:
Heh, onko tuo kompakysymys? Purrahan poisti puolueesta rasisminkin.
Poistaakohan se siitä innostuneena vielä koko puolueenkin?
Natseri leikkasi oman ja puolueensa kannatukseen puoleen ja marssii hattaranmyyjän ja kotiäidin kompetenssilla ja itsevarmuudella kohti tuhoa.
Äänestäjät eivät tue, kenttä ei luota, eduskuntaryhmä rakoilee, Reivi-"Riikka": Vilunkipeliä, minä olen Puolue ja emme muuta mitään.
Kokoomuksen laariin sataa kaikki hyöty Purran ja perussuomalaisten aikaansaannoksista. Persujen äänestäjille tarjotaan vain keppiä, ilmeisesti sitä mesimäyrän pissatolppaa nuoltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen laariin sataa kaikki hyöty Purran ja perussuomalaisten aikaansaannoksista. Persujen äänestäjille tarjotaan vain keppiä, ilmeisesti sitä mesimäyrän pissatolppaa nuoltavaksi.
Purralle on luvattu EK:n palkintovirka joten evvk persuja äänestäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra ei vaikuta opportunistilta.
Vierailija kirjoitti:
Natseri leikkasi oman ja puolueensa kannatukseen puoleen ja marssii hattaranmyyjän ja kotiäidin kompetenssilla ja itsevarmuudella kohti tuhoa.
Äänestäjät eivät tue, kenttä ei luota, eduskuntaryhmä rakoilee, Reivi-"Riikka": Vilunkipeliä, minä olen Puolue ja emme muuta mitään.
Riikka Purra on valtiotieteiden maisteri. Hän oli myös tohtorikoulutettavana, väitöskirja on työn alla.
Mitä kuvittelisit. Petteri ja Riikka ovat käyttäneet jo kaksi vuotta suomalaisilla klassista velkapelotetta. Samaan aikaan velanottoa vain kiihdytetään. Oleellista heille onkin, että velka käytetään hyväosaisille. Kasvuodotukset sen sijaan perustuvat täysin toivioajatuksille ja haihattelulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on valtiotieteiden maisteri. Hän oli myös tohtorikoulutettavana, väitöskirja on työn alla.
Vai työn alla? Riikan "väitöskirjan" aihe oli rasistinen salaliittoteoria, sitä ei koskaan edes hyväksytty väitöksen aiheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra ei vaikuta opportunistilta.
Toinen vaihtoehto on että hän on päästään sekaisin. Kumpi on pahempi?
Vierailija kirjoitti:
Rautarouva hallitsee rautaisella otteella.
Tarkoitit varmaan riivinrautarouva.
Persuissa on todella vaikutusvaltainen suomensisulaisten ydinryhmä, johon kuuluvat Halla-ahon ja Purran lisäksi ne jotka puolueessa ovat ylipäänsä kärkipaikoille päässeet. Maltillisemmat ja puolueen alkuperäiselle idealle uskolliset persut on syrjäytetty täysin.
Kerrotko sä mitä merkitystä kunta -ja aluevaalien tuloksella on hallitustyön kanssa?
Niin, ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko sä mitä merkitystä kunta -ja aluevaalien tuloksella on hallitustyön kanssa?
Niin, ei mitään.
Vielä vähän aikaa sitten Halla aho kertoi että hallitus kaatuu koska kannatus väheni kuntavaaleissa. Niin ne säännöt muuttuu
Onko perussuomalaiset puolueenakaan sietäneet ikinä mitään kritiikkiä?