Onko kukaan ikinä saanut työtarjouksia/työllistynyt Työmarkkinatorin työnhakuprofiilin avulla?
Profiili ollut jo 3 kuukautta, kukaan työnantaja ei ole ottanut yhteyttä.. kyseenalaistan koko asian
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti: VIDEO-CV!!
ei sinne pysty sellaista laittamaan
Olen rakennusinsinööri ja tein sinne profiilin samalla kun katselin työpaikkoja. Sain työtarjouksen ryhtyä englanninkieliseksi puhelinmarkkinoijaksi provikapalkalla. 😂
Minulla on ollut profiili siitä asti, kun sellainen tuli mahdolliseksi tehdä (eli useamman vuoden). Täysin hyödytön. Ei omalla alallani ainakaan tuota kautta työntekijöitä etsittäisi. Onkohan tuosta olemassa mitään dataa, joka kertoisi kyseisen palvelun olevan jotenkin tärkeä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut profiili siitä asti, kun sellainen tuli mahdolliseksi tehdä (eli useamman vuoden). Täysin hyödytön. Ei omalla alallani ainakaan tuota kautta työntekijöitä etsittäisi. Onkohan tuosta olemassa mitään dataa, joka kertoisi kyseisen palvelun olevan jotenkin tärkeä?
Millä alalla työskentelet?
Mikä tuon profiilin pointti on? Minkä alan rekryyjät katsoo niitä ilmoituksia?
Ei.
Siksipä hallitus haluaa tehdä siitä kaikille pakollisen paskan
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Pakollisen?!?
Olen saanut työtarjouksen. Nykyään pidän koko profiilin piilotettuna ja olen estänyt sen että työnantajat ottaisi yhteyttä.minuun. Huonoja kokemuksia aiheesta, sain karenssia kun työnantaja valehteli:D Että joo, hyvä systeemi on. Eikä munkaan alalla tuolta kyllä työntekijöitä etsitä.
Sieltä on kiva käydä vaklaamassa tuttujen ja puolituttujen cv:tä ja naureskella niille ääneen räkäisesti, Kaikkea shaissea ne sinne kirjoittaakin itsestään
Hakeeko joku vakavasti otettava työnantaja oikeasti työmarkkinatorin kautta työntekijöitä?
Mä olen aina ajatellut että sieltä haetaan vain jotain tukityöllistettyjä, työkokeiluun yms orjatyöhön kykeneviä...
Oikeeta palkkaa saavat rekrytään muilta sivustoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Pakollisen?!?
Ei kait sentään. Voiko ketään pakottaa julkaisemaan omia henkilökohtaisia tietojaan julkisestki koko kansan pällisteltäväksi? Jotain yksityisyydensuojaa kyllä on oltava jatkossakin, vaikka siitä tulisi "pakollinen" rangaistuksen ja karenssin uhallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Pakollisen?!?
Ei kait sentään. Voiko ketään pakottaa julkaisemaan omia henkilökohtaisia tietojaan julkisestki koko kansan pällisteltäväksi? Jotain yksityisyydensuojaa kyllä on oltava jatkossakin, vaikka siitä tulisi "pakollinen" rangaistuksen ja karenssin uhallakin.
laittaahan ihmiset linkediniinkin noita tietoja
Vierailija kirjoitti:
Sieltä on kiva käydä vaklaamassa tuttujen ja puolituttujen cv:tä ja naureskella niille ääneen räkäisesti, Kaikkea shaissea ne sinne kirjoittaakin itsestään
Et sinä sinne pääse mitään katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä alalla työskentelet?
Varhaiskasvatus. Teen keikkatyötä sen minkä pystyn, mutta ei niitä töitä tuota kautta kukaan tarjoa. Näille on ihan muut kanavat.
VIDEO-CV!!