Olen Mensan jäsen. Vastailen hetken aikaa
Kyllä Mensan jäsen on muita parempi. Näin se on. Keskimäärin meillä on DI:n tutkinto ja ollaan kauniita ja komeita - sekä rikkaita. Elämä on ihanaa 💕
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Oletko omoh?
En kuulu venäjän poliisiin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap itketkö sinä?
Itken
itke vaan..mutta se ei auta..
mene runkkaaman ja syö pussillinen sokeria
Juu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin tyytyväinen elämään ja tarpeeksi fiksu i vaikka en ole Mensan jäsen enkä edes haluaisi olla.
Tyhmästi kirjoitettu
Ap
Ap kirjoita jotain fiksua
esim nykyisestä maailman tilanteesta..
niin saamme osamme sinun viisaudestasi
"Kyllä Mensan jäsen on muita parempi. Näin se on. Keskimäärin meillä on DI:n tutkinto ja ollaan kauniita ja komeita - sekä rikkaita. Elämä on ihanaa 💕"
Kaunista
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin tyytyväinen elämään ja tarpeeksi fiksu i vaikka en ole Mensan jäsen enkä edes haluaisi olla.
Tyhmästi kirjoitettu
Ap
Hi.tler paskalla
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästi kirjoitettu
Ap
Jumala on totta
Epätäydellisyyslause:
Järjestelmä ei voi todistaa omaa ristiriidattomuuttaan, jos se on ristiriidaton.
Edes täydellinen ja ristiriidaton matemaattinen järjestelmä ei voi todistaa kaikkea - aina jää väitteitä, joita ei voida ratkaista vain järjestelmän omilla säännöillä.
Esim.
Russellin paradoksi
Oletetaan joukko R, joka sisältää kaikki ne joukot, jotka eivät sisällä itseään alkionaan.
Kysymys kuuluu:
Sisältyykö joukko R itseensä?
Jos R kuuluu itseensä, niin sen määritelmän mukaan sen ei pitäisi kuulua itseensä.
Jos taas R ei kuulu itseensä, niin sen määritelmän mukaan sen pitäisi kuulua itseensä.
Vaikka Russellin joukkoteoreettista paradoksia ei suoraan voi soveltaa Jumalaan, sen periaatteellinen henki eli kysymys siitä, saako jokin asia välttää sääntöä, jota sovelletaan kaikkeen muuhun voidaan kriittisesti heijastaa Jumalan selityksettömyyteen.
Tässä kohtaa tullaan siihen, miten Jumala määritellään:
Klassisessa teismissä Jumala on välttämätön olento (necessary being), jonka olemassaolo ei tarvitse ulkoista selitystä.
Jumala ei ole kontingentti, eli hänen olemassaolonsa ei ole satunnaista tai selitystä vaativaa samalla tavalla kuin vaikka kivellä tai ihmisellä.
Eli sanotaan: Jumalan syy on hänen olemuksessaan Jumala ei tarvitse ulkopuolista syytä, koska hänen olemuksensa on olla olemassa.
Ap
Ap minun on nyt jätettävä sinut ja kusinen ketjusi...hei hei..ketju loppuu kohta
Mitä koet saavasi jäsenmaksulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästi kirjoitettu
Ap
Jumala on totta
Epätäydellisyyslause:
Järjestelmä ei voi todistaa omaa ristiriidattomuuttaan, jos se on ristiriidaton.
Edes täydellinen ja ristiriidaton matemaattinen järjestelmä ei voi todistaa kaikkea - aina jää väitteitä, joita ei voida ratkaista vain järjestelmän omilla säännöillä.
Esim.
Russellin paradoksi
Oletetaan joukko R, joka sisältää kaikki ne jouko
oho...copy pastaaminen onnistuu???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme vain parempia
Ap
No se "paremmuus" on kyllä ihan jostain muustakin kuin äo:sta kiinni. Itsekin kuulun Mensaan, mutta eväät elämään eivät muutoin ole olleet kummoiset. Lapsesta asti lannistettuna, nöyryytetyynä ja väheksyttynä ihmisenä ei ole ollut voimavaroja yliopistoon, eikä sosiaalisia kykyjä ylöspäin kiipimiseen, joten tulen olemaan varmaan eläkeikään asti osa-aikaisena hanttihommissa. Jos olisi ollut vanhemmat jotka olisivat tukeneet ja neuvoneet, voisi tilanne olla toinen.
Hyh hyh
Ap
Ahaa, eli tämä DI-hullu aka leikkelehullu on sama kuin hyh hyh-hullu. Tuleeko tästä mensa-trollailusta nyt uusi vakiojuttu aamiaistarjoilun ja hyhhyttelyn rinnalle? Todella älykästä materiaalia, olen sokaistunut tästä älyn valosta!
Mensaan kuuluu pienen pieni osa niistä, jotka voisivat kuulua.
Minunkin poikani tytär on DI ja erään kunnan tekninen johtaja, muttei tunne pienintäkään halua kuulua Mensaan. Itsekin kelpaisin Mensaan hyvin, mutta en tunne halua. Kyllä se on meidän silmillämme patsastelijoiden ja surkimusten itsensäkohotuskerho.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin poikani tytär on DI ja erään kunnan tekninen johtaja, muttei tunne pienintäkään halua kuulua Mensaan. Itsekin kelpaisin Mensaan hyvin, mutta en tunne halua. Kyllä se on meidän silmillämme patsastelijoiden ja surkimusten itsensäkohotuskerho.
Miksi haukut järjestöä? Kateellinen olet
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä koet saavasi jäsenmaksulla?
Ihailua ja kateutta muilta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme vain parempia
Ap
No se "paremmuus" on kyllä ihan jostain muustakin kuin äo:sta kiinni. Itsekin kuulun Mensaan, mutta eväät elämään eivät muutoin ole olleet kummoiset. Lapsesta asti lannistettuna, nöyryytetyynä ja väheksyttynä ihmisenä ei ole ollut voimavaroja yliopistoon, eikä sosiaalisia kykyjä ylöspäin kiipimiseen, joten tulen olemaan varmaan eläkeikään asti osa-aikaisena hanttihommissa. Jos olisi ollut vanhemmat jotka olisivat tukeneet ja neuvoneet, voisi tilanne olla toinen.
Hyh hyh
Ap
Ahaa, eli tämä DI-hullu aka leikkelehullu on sama kuin hyh hyh-hullu. Tuleeko tästä mensa-trollailusta nyt uusi vakiojuttu aamiaistarjoilun ja hyhhyttelyn rinnalle? Todella älykästä materiaalia, olen sokaistun
Tui tui tui 💕
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme vain parempia
Ap
Hyh hyh
Ap
Ahaa, eli tämä DI-hullu aka leikkelehullu on sama kuin hyh hyh-hullu. Tuleeko tästä mensa-trollailusta nyt uusi vakiojuttu aamiaistarjoilun ja hyhhyttelyn rinnalle? Todella älykästä materiaalia, olen sokaistun
Niin valoja ja varjoja
Ap
Vierailija kirjoitti:
oho...copy pastaaminen onnistuu???
Jumala on totta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena voisin todeta, että ihminen joka kehuu Mensan jäsenyydellään...no jos tuo vastaa ns normijäsentä, on hyvä että en koskaan sinne edes yrittänyt. Ei vaikuta kovin mielenkiintoiselta porukalta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätte, että olen teitä parempi ja älykkäämpi?
Ap
Hieno juttu. Jatka samaan malliin.
itke vaan..mutta se ei auta..
mene runkkaaman ja syö pussillinen sokeria