Olen Mensan jäsen. Vastailen hetken aikaa
Kyllä Mensan jäsen on muita parempi. Näin se on. Keskimäärin meillä on DI:n tutkinto ja ollaan kauniita ja komeita - sekä rikkaita. Elämä on ihanaa 💕
Kommentit (147)
Minun käy aP.tä sääliksi. Ilman palstaa hän runkkaisi pusikoissa ja ahdistelisi lapsia.
Ajatella SYNTYÄ JA ELÄÄ ILMAN TARKOITUSTA kuin eläin joka osaa kirjoittaa :pieru , kakka
Ap miksi olet elossa?
Mietitkö koskaan kun heräät: miksi minä olen olemassa.
Vai oletko ke.hitysvammainen?
Missään ei ole järkeä..tyhmät naiset lisääntyy..kaikki loppuu
Vierailija kirjoitti:
Minun käy aP.tä sääliksi. Ilman palstaa hän runkkaisi pusikoissa ja ahdistelisi lapsia.
Ajatella SYNTYÄ JA ELÄÄ ILMAN TARKOITUSTA kuin eläin joka osaa kirjoittaa :pieru , kakka
Olen todella tyytyväinen elämääni
Ap
Niin kenen mielestä kaunis /komea ja kenen ei. Kenenkään ulkonäkö ei miellytä kaikkia. Pitäisi jos on niin fiksu niin tuo asia tietää. Sekin että jos on vaikka mun mielestä kaunis niin onko kaunis haluttavalla tavalla vai siten että on kaunis mutta ei seksikäs eli on vain kiva katsoa mutta ei herätä haluja.
Vierailija kirjoitti:
Ap miksi olet elossa?
Mietitkö koskaan kun heräät: miksi minä olen olemassa.
Vai oletko ke.hitysvammainen?
En muista juuri herätessä miettineeni, ellet sitten tarkoitta heräämisellä valaistumista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella tyytyväinen elämääni
Ap
Hyvä..ap...kaikki on hyvin...bussissa vaan ei kukaan istu viereesi ja siksi vihaat kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Ap itketkö sinä?
Itken
Vierailija kirjoitti:
Olemme vain parempia
Ap
No se "paremmuus" on kyllä ihan jostain muustakin kuin äo:sta kiinni. Itsekin kuulun Mensaan, mutta eväät elämään eivät muutoin ole olleet kummoiset. Lapsesta asti lannistettuna, nöyryytetyynä ja väheksyttynä ihmisenä ei ole ollut voimavaroja yliopistoon, eikä sosiaalisia kykyjä ylöspäin kiipimiseen, joten tulen olemaan varmaan eläkeikään asti osa-aikaisena hanttihommissa. Jos olisi ollut vanhemmat jotka olisivat tukeneet ja neuvoneet, voisi tilanne olla toinen.
Olen minäkin tyytyväinen elämään ja tarpeeksi fiksu i vaikka en ole Mensan jäsen enkä edes haluaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Niin kenen mielestä kaunis /komea ja kenen ei. Kenenkään ulkonäkö ei miellytä kaikkia. Pitäisi jos on niin fiksu niin tuo asia tietää. Sekin että jos on vaikka mun mielestä kaunis niin onko kaunis haluttavalla tavalla vai siten että on kaunis mutta ei seksikäs eli on vain kiva katsoa mutta ei herätä haluja.
Tyhmästi kirjoitettu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Narsismi haisee pitkälle, trumputtelu on niiiiiiiiin ihanaaaa, ou jee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme vain parempia
Ap
No se "paremmuus" on kyllä ihan jostain muustakin kuin äo:sta kiinni. Itsekin kuulun Mensaan, mutta eväät elämään eivät muutoin ole olleet kummoiset. Lapsesta asti lannistettuna, nöyryytetyynä ja väheksyttynä ihmisenä ei ole ollut voimavaroja yliopistoon, eikä sosiaalisia kykyjä ylöspäin kiipimiseen, joten tulen olemaan varmaan eläkeikään asti osa-aikaisena hanttihommissa. Jos olisi ollut vanhemmat jotka olisivat tukeneet ja neuvoneet, voisi tilanne olla toinen.
Hyh hyh
Ap
Vierailija kirjoitti:
?????????????????????????????????
Tässä esimerkki kehityshäiriöisen miehen tajunnanvirrasta..
aivot tuottaa epämääräistä tajunnanvirtaa , jota ohjaa vi.ha naisia ja normaaleja ihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin tyytyväinen elämään ja tarpeeksi fiksu i vaikka en ole Mensan jäsen enkä edes haluaisi olla.
Tyhmästi kirjoitettu
Ap
Varohan! Seura tekee kaltaisekseen. Ei mee enää seuraava testi läpi, jos täällä hillut.
Noin äitini sanoi, mutta hän valehteli
Ap