Mikseivät kaikki rikkaat aja Rolls Roycellä tai Ferrarilla
En ymmärrä miksi jotkut ajavat tavallisella autolla. Itse ajan Toyotalla vain koska on pakko.
Kommentit (75)
Varakkaat vai oikeasti rikkaat?
Miksi rikas ajaisi mitään autoa?
Suomessa kaikki rikkaat taitavat kyllä ajaakin, ei niitä oikeasti rikkaita Suomessa kauheasti ole vaikka täällä niin luullaankin
Vierailija kirjoitti:
Toyotahan on kallis ja laadukas auto uutena. Osa Toyotan autoista on niin kalliita että pitää oikeasti olla rikas sellaisen ostaakseen. Asia erikseen ne ikivanhat edulliset pappa toyotat mitä ostellaan köyhyydessä koska ne kestävät hyvin.
Käytetytkin Toyotat ovat suht kalliita koska ne kestävät. Ensimerkiksi saman ikäisen ja yhtä paljon ajetun Alfa Romeon saa paljon halvemmalla kuin vastaavan Corollan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyotahan on kallis ja laadukas auto uutena. Osa Toyotan autoista on niin kalliita että pitää oikeasti olla rikas sellaisen ostaakseen. Asia erikseen ne ikivanhat edulliset pappa toyotat mitä ostellaan köyhyydessä koska ne kestävät hyvin.
Ne pappacorollatkin maksavat tajuttoman paljon nettiautossa 15 vuotta vanhana juuri siksi koska niiden luotettavuus on itäsaksalaisen kellon luokkaa, eli vaatii jonkun sotilastoimen että sen saa rikki. Huollot erittäin edullisia ja monen osan osaa ummikkokin vaihtaa itse koska vaihto on tarkoituksella tehty helpoksi. Moottori kestää jopa puoli miljoonaa kilometriä. Ennemmin lahoaa kori kuin moottori.
Itse ostin tuollaisen 15 vuotta vanhan kuudella tonnilla. Niin vaatimaton että en meinaa itsekään löytää sitä parkkipaikalta. Olen ajanut sillä nyt kuusi vuotta, eikä siinä ole ollut ensimmäistäkään vikaa.
Koska rikkaat tietää, että lähes kaikki muut sijoituskohteet ovat parempia kuin autot.
Vierailija kirjoitti:
Fefe on Suomen keleissä kesäauto ja Rolssi on käsitykseni mukaan matkustajan auto, kuulemma todella huono ajettava. Eihän sitä juurikaan se aja, joka sen on ostanut.
"Rolssi huono ajettava" oletko ajanut?
Miksi kaikki rikkaat eivät hanki kookaampaa penistä, suurempia rintoja ja pienempiä häpyhuulia?
Vierailija kirjoitti:
Koska rikkaat tietää, että lähes kaikki muut sijoituskohteet ovat parempia kuin autot.
Oikeilla sijoitusautoilla ei ajeta, eikä niiden olemassa olosta tiedä kuin verottaja, jos sellaisen aikoo saada Suomessa rekisteriin. Tietosuojakiellothan rikkailla on aina ja kaikkeen.
Suomessa ei ole kuin kourallinen rikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole kuin kourallinen rikkaita.
Multi-miljonääri Juha Sipilä lentää yksityssuihkukoneella.
Malmin kentälle suihkumoottorikoneilla ei ollut mitään asiaa eikä sellainen ole koskaan käynyt Malmin kentällä.
Fakta joka sai Pro-Malmi tyypit vaikenemaan eikä Sipilä suihkukonelentäjänä suostunut levittämään heidän propagandaa.
on se joo sellaista. Toyotaan en kyllä palaa. Toisaalta en halua erottua jollain rollsilla. Ja sitten, vaikka fanitan kovasti Ferrareita ja etenkin Lamborghineja niin en ole niin kova rattimies että voisin perustella itselleni sellaista. En käy usein radalla, ja jos olen joskus käynyt niin ajan hyvin varovasti. Sitten on vielä ympäristönäkökulma. En halua kovin isoa hiilijalanjälkeä. Minulla on nyt Polestar 2 joka on edustava ja hiljainen ja fiksun näköinen, mutta ihan kymppitonnien hintainen.
En suostuisi ajamaan henkilöautoilla, niillähän ajavat myös matutaksikuskit. Siksi pyöräilen kuten Jussi Halla-aho.
Tutkimusten mukaan Rikkaat ajavat. ......., Skodalla.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/a/aef27cd1-63c7-3973-834b-382e96dba3…
Tutkimuksen taustaTilastotieto perustui tutkimukseen, jossa seurattiin suurituloisimpien suomalaisten autonvalintoja.Perinteiset kalliit luksusautot eivät olleetkaan listan ykkösenä.Hyvätuloiset valitsivat usein käytännöllisen, tilavan ja hinnaltaan järkevän auton
Mulla on joku Suomen mittapuussa rikas kaveri. Yksi möi firmansa ja lopetti kaiken työnteon. Hän mietti rahaa riittää loppuelämäksi, kun osaa pitää keskiluokkaisen elämän tyylin. Ajaa jollain volkkarin sähköautolla. Kun alat ostamaan ferrareita ja isoja veneitä, niin miljoonat alkaa nopeasti hupenemaan. Kuinka paljon järkeä on esimerkiksi pistää vaikka 10%:ia koko omaisuudesta autoon, kun siihen voi laittaa vain 1%:n omaisuudestaan?