Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät kaikki rikkaat aja Rolls Roycellä tai Ferrarilla

Vierailija
23.04.2025 |

En ymmärrä miksi jotkut ajavat tavallisella autolla. Itse ajan Toyotalla vain koska on pakko.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne ovat todella mekaanisesti epäluotettavia, huoltotasoltaan primadonnia (koko ajan pitää jotain huoltaa ja puleerata ettei koko roska mene käyttökelvottomaksi) ja äärimmäisen alttiita vandalismille ja sille että joku murtautuu sisään huvikseen.

Jos jollain sellainen autotallissa on, se on huviajelua varten pari kertaa kesässä ja sitä ei missään vaiheessa pysäköidä kuin tallista talliin.

Käyttöautona rikkailla on joko joku ihan tavallinen romu tai sitten max. 150k bemari/tesla. On myös monia malleja joista tavis ei ymmärrä että se on kallis kuten Toyotan Land Cruiserit jotka alkaa 120 tonnista tai volkkarin Touareg joka on uutena 100k.

Bentleytä joskus harvoin näkee Helsingissä mutta sekään ei ole järkevä arkiautona lukemattomista syistä.

Rikkailla käyttöautona Tesla, LOL

🤣🤣🤣

Ehkä sellaisilla nousukkailla, j

Model S maksaa uutena Suomessa noin 116 tonnia. Ei moni keskiluokkainen nousukas saa tuohon edes rahoitusta saatika että ostaisi käteisellä.

Vierailija
42/46 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jotku ovat autofaneja. Itsellä useampi vanha bemari joilla ajelen päivittäin . Arvoltaan 8000-30000 / kpl . Niistä ei kukaan nää varallisuutta mutta pidän vanhemmista autoista . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jotku ovat autofaneja. Itsellä useampi vanha bemari joilla ajelen päivittäin . Arvoltaan 8000-30000 / kpl . Niistä ei kukaan nää varallisuutta mutta pidän vanhemmista autoista . 

Tuo on ihan ok jos se on harrastus ja oikeasti värkkäät ja korjailet niitä.

Mutta joku + 130 tonnia maksava uusi bemari arkiautona on kyllä leveilyä ja turhamaisuutta.

Vierailija
44/46 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miljonääri kun asuntojen hinnat menee just karvan verran päälle mutta ei mulla käyttörahaa ole autoon laittaa. 

Tykkään autoista tosi paljon ja olen pienestä asti kuolannut Lamborghineja mutta en ole erityisen taitava ajaja eikä se liene talviautona ihmeellinen. Töissä käyn pyörällä ja mökkiauto on jo iäkäs mutta toimiva.

En nyt kuitenkaan Toyotalla ajaisi. Sen verran kuuluu normaali elintasoon että se pihassa oleva pikku mökkiauto on eurooppalainen.

Vierailija
45/46 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyotahan on kallis ja laadukas auto uutena. Osa Toyotan autoista on niin kalliita että pitää oikeasti olla rikas sellaisen ostaakseen. Asia erikseen ne ikivanhat edulliset pappa toyotat mitä ostellaan köyhyydessä koska ne kestävät hyvin.

Vierailija
46/46 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toyotahan on kallis ja laadukas auto uutena. Osa Toyotan autoista on niin kalliita että pitää oikeasti olla rikas sellaisen ostaakseen. Asia erikseen ne ikivanhat edulliset pappa toyotat mitä ostellaan köyhyydessä koska ne kestävät hyvin.

Ne pappacorollatkin maksavat tajuttoman paljon nettiautossa 15 vuotta vanhana juuri siksi koska niiden luotettavuus on itäsaksalaisen kellon luokkaa, eli vaatii jonkun sotilastoimen että sen saa rikki. Huollot erittäin edullisia ja monen osan osaa ummikkokin vaihtaa itse koska vaihto on tarkoituksella tehty helpoksi. Moottori kestää jopa puoli miljoonaa kilometriä. Ennemmin lahoaa kori kuin moottori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän