Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niiiiin POIKKI!!!! Oltiin 1 veen kanssa kaverin luona jolla on

Vierailija
16.03.2007 |

3 ja 4- vuotiaat pojat. Ne ei usko sitten mitään! Ton kahden tunnin kyläilyn aikana jatkuvasti meidän tytön kimpussa (on osannut jo 1,5kk kävellä, mut silti välillä huteraa) ja selästä " piti kiinni" kun käveli ja monet kerrat meidän tyttö kaatu vaikka kuin yritin kieltää! Sit heitti sellasen ison muovilelun päin tyttöä niin et tyttö rupes kurkku suorana itkee ku SATTU! Vittu jos mun pentu olis heittäny ni kyllä olis saanu satikutia. Isi ja äiti vaan sano " ville ei saa noin heittää" .

Vanhemmat kerran sanoo ei saa joka kerta ku tulivat tyttöä kiusaamaan, mutta eivät sanonu toista kertaa ja joka kerta ite jouduin sanoo et antaa nyt kävellä ite ku tasapaino vielä niin huonoa jne.

Oli kyllä viiminen kerta ku sinne meen käymään... Niin ja yritin joka välissä kehua poikia jos tekivät jotain " oikein" tai " kivaa" , mut eipä auttanu!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että pojat ihan oikeasti tykkäsivät " vauvasta" ja halusivat auttaa häntä kävelemään. Niin meillä ainakin on. Eivät vaan aina tajua, että heidän apunsa voikin saada pikkuisen kaatumaan.

Lelujen heittelyä meillä esiintyy joskus, silloin otetaan aina lentänyt lelu pois jäähylle, ja lapsi joutuu miettimään oliko fiksu temppu, sekä pyytämään anteeksi jos joku loukkaa.

Mutta olen 99% varma, että sinun lapsesi tekee joskus vuorostaan samaa jollekin pienemmälle, etkä sinä näe asiaa yhtä kamalana kuin sen pikkuisen lapsen äiti.

Vierailija
2/2 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja perhekerhossa muutkin on huomannut kuinka vapaata kasvatusta nro 2 teillä on =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä