Miksi varatut naiset ovat niin haluttuja kumppaneita?
Täytän tänä vuonna 47v ja olen pitkässä parisuhteessa. Viimeisen kolmen vuoden ajan olen saanut jatkuvalla syötöllä treffipyyntöjä sinkkumiehiltä. Ovat ehdottaneet yhteisiä ulkomaanmatkoja, halunneet muuttaa yhteen, käydä kahvilla ja keskustella. Kaikki ovat olleet ihan hyvissä työpaikoissa, pääosin akateemisia (kuten itsekin olen), eli heillä mennyt elämässä ihan ok hyvin. Vaikea ymmärtää miehen logiikkaa tässä. Onko aviomies vain jokin hidaste? Miksei kunnioiteta toisen avioliittoa?
Kommentit (72)
Pettäminen on fetissi, joillekkin se on niin, että haluavaet pettää puolisoaan, toisille se on taas sitä, että saa vieteltyä vartun henkilön. Jos tuo onnistuu, niin sehän tarkoittaa, että se viettelijä on niin haluttava, että varattu on valmis pettämään puolisoansa.
Eivät he sinusta ihmisenä välitä tai halua kanssasi seurustella, vaan omaa fetissiä laittaa käytäntöön sekä egoa pönkittää
Vierailija kirjoitti: Pettäminen on fetissi, joillekkin se on niin, että haluavaet pettää puolisoaan, toisille se on taas sitä, että saa vieteltyä vartun henkilön. Jos tuo onnistuu, niin sehän tarkoittaa, että se viettelijä on niin haluttava, että varattu on valmis pettämään puolisoansa. Eivät he sinusta ihmisenä välitä tai halua kanssasi seurustella, vaan omaa fetissiä laittaa käytäntöön sekä egoa pönkittää
Ehkä näin. Yhteen haluavat kuitenkin muuttaa ja lähteä kanssani etelän lomalle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Pettäminen on fetissi, joillekkin se on niin, että haluavaet pettää puolisoaan, toisille se on taas sitä, että saa vieteltyä vartun henkilön. Jos tuo onnistuu, niin sehän tarkoittaa, että se viettelijä on niin haluttava, että varattu on valmis pettämään puolisoansa. Eivät he sinusta ihmisenä välitä tai halua kanssasi seurustella, vaan omaa fetissiä laittaa käytäntöön sekä egoa pönkittääEhkä näin. Yhteen haluavat kuitenkin muuttaa ja lähteä kanssani etelän lomalle.
ap
Jep, se on nimenomaan tuota mitä minä sanoin! Lupailevat paljon, että pääsevät pikkuhousujesi sisälle mutta heti kun eroat miehestäsi, niin he myös eroavat sinusta.
Se on ainoastaan heille fetissi ja sinä olet varattuna fetissin kohde. Heti kun et ole enää varattu, et ole enää haluttu kohde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Pettäminen on fetissi, joillekkin se on niin, että haluavaet pettää puolisoaan, toisille se on taas sitä, että saa vieteltyä vartun henkilön. Jos tuo onnistuu, niin sehän tarkoittaa, että se viettelijä on niin haluttava, että varattu on valmis pettämään puolisoansa. Eivät he sinusta ihmisenä välitä tai halua kanssasi seurustella, vaan omaa fetissiä laittaa käytäntöön sekä egoa pönkittää
Ehkä näin. Yhteen haluavat kuitenkin muuttaa ja lähteä kanssani etelän lomalle.
ap
Jep, se on nimenomaan tuota mitä minä sanoin! Lupailevat paljon, että pääsevät pikkuhousujesi sisälle mutta heti kun eroat miehestäsi, niin he myös eroavat sinusta. Se on ainoastaan heille fetissi ja sinä olet varattuna fetissin kohde. Heti kun et ole enää varattu, et ole enää haluttu kohde
Eräs halusi muuttaa minun asuntooni ja maksaa mieheni ulos. Lunastaa hänen osuutensa siis. Esitteli tulojaan ja tilin saldoa ja oli varaamassa aikaa pankkiin. En halunnut muuttaa hänen kanssaan yhteen, joten päätin suhteen.
ap
Kyllä näitä tapauksia piisaa, että varattua naista lähestytään. Olen iloinen ja ulospäinsuuntautunut. Ja kohdistan huomiota keskustelukumppaneihin. Ehkä siitä sitten jurompiin naisiin tottuneet miehet saavat sytykettä ajatella, että olisin valmis muuhunkin.
Kolmesti on pyydelty iltaseuraksi - siis yö - työmatkoilla, joita työkaverimiesten kanssa teen. Ja huom, nämä miehetkin ovat olleet varattuja, mikä itseäni suuresti järkyttää.
En toki tuollaseen ryhtyisi ja suhdettani tuhoaisi. Toteanpahan vain, että pettämiseen alttiita ihmisiä on yllättävän paljon ja yllättävilläkin suunnilla.
Mutta en myöskään iloisuuttani tuon takia himmennä ja piilota. Olen mikä olen, luulkoot iloisuudestani joku jotain jos luulee.
BTW, kyllä se ilokin on tässä iän myötä (kohta 53 v) jo alkanut karista. Samalla nuo kyselytkin vähentyneet😄
Kuulostaa siltä, että ehkä nuo miehet aistii, että olet vähän helppo?
Vierailija kirjoitti: Kuulostaa siltä, että ehkä nuo miehet aistii, että olet vähän helppo?
Mistähän sen voisi aistia? Minulla on arvostettu ammatti, pukeudun asiallisesti, en julkaise itsestäni kuin kasvokuvia ja niitäkin harvakseltaan.
ap
Nykyään ainakin suurin osa miehistä on täysiä I D I O O T T E J A kuvittelevat maailman pyörivän heidän ympärillä.
Tietysti puoliso on vain hidaste tai haaste. Mitä sen pitäisi olla?
Pillun puutteessa olevalle on ihan sama onko nainen varattu vai ei. Varatuilla ei usein ole enää seksielämää parisuhteessa.