Miksi varatut naiset ovat niin haluttuja kumppaneita?
Täytän tänä vuonna 47v ja olen pitkässä parisuhteessa. Viimeisen kolmen vuoden ajan olen saanut jatkuvalla syötöllä treffipyyntöjä sinkkumiehiltä. Ovat ehdottaneet yhteisiä ulkomaanmatkoja, halunneet muuttaa yhteen, käydä kahvilla ja keskustella. Kaikki ovat olleet ihan hyvissä työpaikoissa, pääosin akateemisia (kuten itsekin olen), eli heillä mennyt elämässä ihan ok hyvin. Vaikea ymmärtää miehen logiikkaa tässä. Onko aviomies vain jokin hidaste? Miksei kunnioiteta toisen avioliittoa?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Inkoosta taas, totta kai. No ei se mtn..
Varatut ovat ikäänkuin jo saaneet
laatusertifikaatin; heidät on jo
kertaalleen seulottu, laadukkaiksi
todettu. Tämä vetoaa alitajuntaan,
oli tasoteoreetikko tai ei.
Helsingistä olen.
ap
Kysypä ensi kerralla. Ehkä et puhu kumppanistasi kovin kunnioittavasti ja nuo miehet päättävät kokeilla onneaan.
Itse saan paljon grandma groupie -toiveita 20v-komistuksilta T:mummo 87 v
Ehkä pettäminen kiihottaa monia. Tai keski-ikäiset naiset eivät saa mieheltään useinkaan huomiota, jolloin ulkopuolinen lähestyminen voi ollakin imartelevaa ja kiihottavaa?
Melkein kaikki postaukset ovat pråvoja.
Hyväksykää tämä. Siispä ei herneitä
nekkuun eikä liian vakavaa suhtautumista
viihdetrållauksen harjoittajien takia..
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Jos tämä nyt ei ole provo, niin missä oikein pyörit, jossa tapaat näitä lukuisi sinkkumiehiä, jotka pyytää sinua matkoille ja muuttamaan yhteen? Kuulostaa ihan, että olet joku baariruusu ja siellä tapaat näitä miehiä, eikä ne miehet edes tiedä, että olet varattu!
En käy baareissa ja olen absolutisti. Olen hoikka, kristitty ja elän terveellistä elämää. Nämä miehet ovat entisiä opiskelukavereita, yksi oli naapuri, työkavereita, somesta (yhteiset kiinnostuksen kohteet. Kaikki heistä tietävät, että olen pitkässä avioliitossa ja minulla on pieniä lapsia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole! Varattu nainen on ick ja naisen kertoessa kilpailutilanteesta deittaillessa on red flag, joka johtaa välittömään ghostaamiseen.
Ttu että kuulostaa tyhmältä, puhu suomea saatana!
Kaveri oli parikymppisenä oikea kyrpyri.
Hän aina iski n. 40- vuotiaan naimisissa olevan.
Joka kerta oli kyseessä nainen, jota mies ei huomioinut ja nuoren miehen kanssa naiset olivat kuin sulaa vahaa.
Sittemmin kaveri meni naimisiin ja pysyivät yhdessä, kunnes kuolema erotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Jos tämä nyt ei ole provo, niin missä oikein pyörit, jossa tapaat näitä lukuisi sinkkumiehiä, jotka pyytää sinua matkoille ja muuttamaan yhteen? Kuulostaa ihan, että olet joku baariruusu ja siellä tapaat näitä miehiä, eikä ne miehet edes tiedä, että olet varattu!
En käy baareissa ja olen absolutisti. Olen hoikka, kristitty ja elän terveellistä elämää. Nämä miehet ovat entisiä opiskelukavereita, yksi oli naapuri, työkavereita, somesta (yhteiset kiinnostuksen kohteet. Kaikki heistä tietävät, että olen pitkässä avioliitossa ja minulla on pieniä lapsia.
ap
🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Missä oikein olet "esillä", jos saat solkenaan treffipyyntöjä? Työssä? Baarissa? Kaupassa?
Aika retardia, jos haluaisivat muuttaa yhteen tuntemattoman (?) kanssa.
Käyn hyvin harvoin baarissa, ja minua vain silloin miehet lähestyvät. Suhtaudun näihin huumorilla, sillä en koe olevani erityisen hottis. Ehkä se tietysti auttaa, että vaikutan positiiviselta ja kiltiltä ihmiseltä, mikä ei tosin pidä paikkaansa.
N47
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
🤣🤣🤣🤣🤣
No näin nyt asia on.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oikea vastaus on: annat heidän ymmärtää. Vastaat flirtteihin ja viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on ok aina ennen 35v päivää sen jälkeen haluttavuus sukeltaa
Eli naisten kannattaa pysytellä sinkkuna eikä lähteä parisuhteisiin ollenkaan. Seksiä saa ilman parisuhdettakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Oikea vastaus on: annat heidän ymmärtää. Vastaat flirtteihin ja viesteihin.
Vastaan joihinkin, kaikkiin ei ehdi eikä jaksa. Toisaalta joku puolituttu tai entinen heila voi ymmärtää vastauksen flirttinä.
ap
Provohan tämä on, mutta tunnistan kyllä tuon ilmiön. Joillekin sitoutuminen tuntuu olevan vierasta. Varmaan tulevat rikkinäisestä kodista.
Ei ole haluttu kumppani. Mutta jotkut miehet yrittää vaan vaikka nainen on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, mutta tunnistan kyllä tuon ilmiön. Joillekin sitoutuminen tuntuu olevan vierasta. Varmaan tulevat rikkinäisestä kodista.
Ei valitettavasti ole provo. Tänäkin aamuna sain hyvänhuomenen toivotukset kahdelta mieheltä, joista toinen on aviomieheni. Toinen oli lähdössä salille ja lähetti kuvan ylävartalostaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naisten kannattaa pysytellä sinkkuna eikä lähteä parisuhteisiin ollenkaan. Seksiä saa ilman parisuhdettakin.
Jep. En ole koskaan ymmärtänyt, mikä tuon viehätysvoiman katoamisella pelottelun pointti on. Miksi tahtoisin parisuhteeseen jossa mies pitää minua epäviehättävänä kun täytän 35? Jos uskoisin, että kaikki miehet ovat tuollaisia, pysyisin sinkkuna ja yrittäisin hyötyä ulkonäöstäni enemmän.