Miksi varatut naiset ovat niin haluttuja kumppaneita?
Täytän tänä vuonna 47v ja olen pitkässä parisuhteessa. Viimeisen kolmen vuoden ajan olen saanut jatkuvalla syötöllä treffipyyntöjä sinkkumiehiltä. Ovat ehdottaneet yhteisiä ulkomaanmatkoja, halunneet muuttaa yhteen, käydä kahvilla ja keskustella. Kaikki ovat olleet ihan hyvissä työpaikoissa, pääosin akateemisia (kuten itsekin olen), eli heillä mennyt elämässä ihan ok hyvin. Vaikea ymmärtää miehen logiikkaa tässä. Onko aviomies vain jokin hidaste? Miksei kunnioiteta toisen avioliittoa?
Kommentit (72)
Jos olet mukava, fiksu ja kiva katsella, niin miehen ajattelu siirtyy oitis alakertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, mutta tunnistan kyllä tuon ilmiön. Joillekin sitoutuminen tuntuu olevan vierasta. Varmaan tulevat rikkinäisestä kodista.
Ei valitettavasti ole provo. Tänäkin aamuna sain hyvänhuomenen toivotukset kahdelta mieheltä, joista toinen on aviomieheni. Toinen oli lähdössä salille ja lähetti kuvan ylävartalostaan.
ap
Jos jatkat vastailemista niin olet osa ongelmaasi. Vastasit nyt käytännössä omaan kysymykseesi. Annat huomiota miehille jotka lähestyvät sinua.
Olen vain ystävällinen. Lisäksi minulla on ammatti, joka herättää arvostusta ja luottamusta. Ihmiset hakevat minulta tukea ja hyväksyntää. Välillä ammatin ja yksityiselämän rajat hämärtyvät.
ap
Monet näistä miehistä ovat osoittaneet ihailua ka kadehtineekin 20 vuotta kestänyttä avioliittoani. Surkutelleet sitä, miten heidän pisin ihmissuhteensa on kestänyt vain esim. viisi tai 10 vuotta. Heidän viesteistään on ilmennyt suru parisuhteiden päättymisestä ja samalla halu pitkään parisuhteeseen (jollainen minulla on).
ap
Provojen taso on laskenut aivan surkeille leveleille
Vierailija kirjoitti:
Provojen taso on laskenut aivan surkeille leveleille
Ei liity aiheeseen.
Varattu nainen olisi mahdollinen helppo kertapatjailuseura, joka ei jää roikkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Varattu nainen olisi mahdollinen helppo kertapatjailuseura, joka ei jää roikkumaan?
Kyllä. Pienet lapset vaan aika tehokkaasti estää sen kertapatjailun.
ap
Varattu nainen on kiva pano. Monesti villi ja kokeilunhaluinen, koska kotona tylsää. Ei pelkoa paljastumisesta, koska haluaa pitää perheensä. Ja mikä parasta, kun sellaisen löytää työympyröistä, voi nussia täydellä palkalla työajalla eikä tarvitse järjestellä mitään tekosyitä kotona.
T. Kaiken tämän kokenut
Varatut eivät jää riesaksi, ne ovat panomiehen mieleen.
Lisäksi varatuilla on keskimäärin 95% vähemmän tauteja kuin tippurilingoilla.
Tuo lienee manifestoinnin tuloksia. Jos on sinkku ja haluaa suhteen niin pitäisi kuvitella että onkin oikeasti parisuhteessa.
Olen varattu nainen eikä ole kyllä tullut mitään treffipyyntöjä eikä muutakaan kiinnostusta yhtään mistään ja jos joku vilkaisee niin se on joku yli kuuskymppinen mies. -n51
Vierailija kirjoitti:
Varatut eivät jää riesaksi, ne ovat panomiehen mieleen.
Lisäksi varatuilla on keskimäärin 95% vähemmän tauteja kuin tippurilingoilla.
No itsellä ainakin yksi "kiviriippa" jäi vänkäämään yhteen muutosta; siitä, miten maksaa mieheni ulos rivitaloasunnostamme ja muuttaa itse tilalle. Oli pakko laittaa lopulta estoon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu nainen eikä ole kyllä tullut mitään treffipyyntöjä eikä muutakaan kiinnostusta yhtään mistään ja jos joku vilkaisee niin se on joku yli kuuskymppinen mies. -n51
Ok, mulla nämä on olleet ikäväliltä 28-52v.
ap
Ap postaa tätä samaa niin usein, että minäkin olen nähnyt näitä jo ainakin 3 kertaa. Noloa.
Odotan kun naapurien miehet lähtevät töihin ovet paukkuen, ja menen tyydyttämään näiden varattuja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ap postaa tätä samaa niin usein, että minäkin olen nähnyt näitä jo ainakin 3 kertaa. Noloa.
Ok. Tunnet ilmeisesti häpeää helposti?
ap
Jos jatkat vastailemista niin olet osa ongelmaasi. Vastasit nyt käytännössä omaan kysymykseesi. Annat huomiota miehille jotka lähestyvät sinua.