Onko normaalia väsyä näin? Ettei jaksa oikein enempää tehdä vai johtuuko yksinäisyydestä?
Aamulla herään klo 9. Juon kahvia.
Klo 11 käyn lenkillä 8-10 km kävelyä.
Klo 13 syön terveellisen aterian, proteiinia, kasviksia ja hyviä rasvoja, juon janojuomana vettä.
Klo 14 lepään tai siivoan ja juon lisää kahvia
Klo 15 eteenpäin en jaksa enempää. Klo 17-20 välillä syön vielä ruokaa, yleensä tukeva terveellinen ateria kuten lounaallakin, lisäksi ehkä leipäjuustoa, kananmunia, marjoja, jogurttia, mitälie.
Käyn suihkussa ja pesen hampaat.
Kuuntelen äänikirjoja, katselen sarjoja ja menen sitten nukkumaan. Aamulla taas sama. Olen sairauslomalla toistuvan masennuksen vuoksi. Ennen en pystynyt edes tähän vaan olin todella loppi tyyliin hereillä olemisesta ja vain elämisestä. Nyt olo on monella tapaa paljon parempi mutta silti olen jotenkin vähillä käyvä. Joskus ennen olisin tehnyt ihan hirveästi enemmän mutta nykyään en jaksa klo 15 jälkeen enää paljoakaan.
Jos joudun käymään jossain asioilla niin lenkki jää väliin ja on pakko levätä. Uuvun kovasti etenkin hälinästä ja ihmisten seurasta.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin normaalia. Itse en jaksa mitään illalla, paitsi olla kotona.
Blassinen insuliiniresistenssin oire.
Vierailija kirjoitti:
Väsyä? Minusta vaikutat enemmänkin ihan maanisen energiseltä.
Tuollainen manian hokeminen on kyllä todella ajattelematonta koska se on vakava tila eikä sitä tulisi heitellä ilmaan ihan syyttä suotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se kahfi se.
Kahfi duuppaa kahfi crashhin siin iltapäiväst viimestäää.
Dumppaa pois kahfi ja selaa Caffeine Blues bookki jsos e muuuten usko.
Saattaa hyvinkin vaikuttaa. Kofeiinin vieroitusoireisiin kuuluu mm. väsymys. Myös kofeiinin yliannostus voi aiheuttaa väsymystä. Kofeiini vaikuttaa myös unenlaatua heikentävästi (jopa aamulla juotuna). Toki kaikki eivät ole niin herkkiä. Tiedän, että masentuneena on houkutus juoda kahvia, kun väsyttää ja mieli on maassa, mutta ehkä voisi kokeilla määrän rajoittamista, jos käyttää paljon?
Kofeiiniton kahvi? Minua lakkasi väsyttämästä kun siirryin tähän. Nykyään juon tavallista vain yövuoroissa ja toimii hyvin.
Hyvin normaalia. Itse en jaksa mitään illalla, paitsi olla kotona.