Vit*ttaa koirankakkapussit meidän roskiksessa
En ole antanut lupaa laittaa koirankakkapusseja meidän roskikseen ja silti niitä siellä aina välillä on.
Pitääkö asentaa valvontakamera? Eikö se ole rikos laittaa pas*kapusseja muiden roskiksiin?
Asutaan taajamassa, jossa on pääosin omakotitaloja
Kommentit (414)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vi...... nykyajan itsekkäät koiranomistajat. Mua oksettaa että kukaan ei desinfioi käsiänsä kun keräävät paskat pussiin ja sitten niillä käsillä mennään esim. kauppaan.
Onko joku oikeasti niin saatanallisen tyhmä, että kuvittelee niitä kakkoja käsin ronkittavan?
Joo, kakka käteen ja siitä pussiin. Käden voi pyyhkäistä takin helmaan tai paperiin.
Koiranvihaajilla on niin niin vaikeaa.
Ap, laita kieltolappu. Osa voi olla vaan tyhmiä eikä tajua.
Juljus kirjoitti:
Kumpi on sitten parempi, koiran paskat portinpielessä vai paskapussi roskiksessa?
Ei kumpikaan, typerys. Viet sen paskapussin omaan roskikseesi.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erinomaset raivon aiheet ihmisillä... käyttekö te raivopäät useinkin tonkimassa siellä omassa roskiksessanne kun niin raivostuttaa? Ja voiko valaista mikä siinä raivostuttaa? Mulle ainakin on herttasen yhdentekevää jos joku ohikulkiessaan heittää meidän roskikseen vaikka sen kakkapussin.
Parempi kakkapussi roskiksessa kuin kakat keskellä pihatietä. Mulla ei ole itsellä koiraa, mutta tuskin mun roskis täyttyy ennen aikojaan niistä satunnaisista kakkapusseista.😏
Tuntuu tosi oudolta miten ventovieras ihminen tulee omalle pihalle ja koskee omiin tavaroihin siellä. Välittömästi kun ensimmäisen roskiksen tempojan näin, vein roska-astian pois tien läheisyydestä. Tämä muuten sattui kuukauden sisään siitä, kun tänne muutin.
Minulla muuten roskis tyhjennetään 8vk välein - need i say More.
Joissain yksityisissä roskiksissa on koiratarra ja olen ymmärtänyt sen tarkoittavan, että tähän roskikseen saa laittaa kakkapussin. En tosin ole koskaan niin tohtinut tehdä, vaan kuljettanut pussin kotiin omaan roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vi...... nykyajan itsekkäät koiranomistajat. Mua oksettaa että kukaan ei desinfioi käsiänsä kun keräävät paskat pussiin ja sitten niillä käsillä mennään esim. kauppaan.
Samaistuvat lemmikkiinsä, joka tykkää pyöriä paskakasassa sekä syödä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole ikinä tullut edes mieleeni, että laittaisin koiran jätökset yksityishenkilön roskikseen. Ihan käsittämätön ajatuskin. Ei tätä voi edes kommentoida.
Jep, tuohan on jokaiselle normaalijärkiselle ihmiselle täysin itsestäänselvä asia. Täällä on joko pari trollia, tai sitten pari hyvin kaukana normaalijärkisestä olevaa henkilöä.
Tiedätkö kuule mitä: se roskiksen omistaja ei ikinä saa tietää jos hänen roskikseensa on heitetty kakkapussi!
Solvatkaa ihan rauhassa -mutta muistakaa että minä voin iskeä ja pilata elämänne laittamalla roskia roskikseenne....
Miksi ei saisi tietää? Valvontakameran kuvassa näkyy ihan selkeästi, millainen ihminen roskiksella on käynyt ja mitä tehnyt. Omassa pihassa kun saa kuvata eikä tarvitse siitä muita varoitella.
https://www.koirankakkaroskis.fi/
Jos merkkiä ei ole, niin kakkapussia ei saa laittaa yksityiseen roskikseen.
Ja vielä enemmän vituttaa, kun ne paskat on siinä pihassa. Eikä edes pussissa. No iso osa koiranomistajista on selvästikin täysin välinpitämättömiä kusipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan koirankakkapussit lähimpään roskikseen, en niitä viitsi kanniskella. Eikä paljoa kiinnosta mitä joku on siitä mieltä. Uhoamisille en korvaani lotkauta.
Jos omaan roskikseeni joku laittaa pussin niin so what -hyvä vaan että keräsi koiransa jätökset.
Ja tässä malliesimerkki itsekkäästä mulkusta siellä narun toisessa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Kumpi on sitten parempi, koiran paskat portinpielessä vai paskapussi roskiksessa?
Jos minulle tulee paskahätä kotikadullasi, niin vaihtoehdot on paskantaa autosi tuulilasiin tai puskan juurelle. Kumpi on parempi?
Oletko koiraa älykkäämpi vaiko tyhmempi? Koiran ja ihmisen paskominen on vähän eri juttuja, ainakin mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Kakat pussiin, pussi solmulla kiinni, eli ei haise. Eivät vie tilaa oikein ollenkaan roskiksesta. Parempi vaihtoehto kuin se, että kakat jätetään maahan. Jos sitä pussia pitää kiikuttaa puoli kilometriä, niin monenko luulette viitsivän enää kakkoja kerätä...
Jos kakkapussit alkavat olla mielessäsi ongelma, mieti mikä on vaihtoehto.
Jos se paskapussin kiikuttaminen on ongelma, niin kannattaa jättää se rakki hankkimatta.
Vierailija kirjoitti:
Koiranvihaajilla on niin niin vaikeaa.
Koirat on kivoja. Ongelmana on ne narun toisessa päässä olevat vittupäät.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin vaikka sen kyltin, sitten tietysti voi olla et ne pussit löytyy omalta pihalta... koiran omistajat tarvitsisi oikeasti jonkin korkean veron että ois edes vähän mielenkiintoa siihen miten koiraa hoidetaan...
Keksitty tarina tämä aloitus, päästiin taas lempiaiheeseen eli koiraveroon.
Ei kukaan kirjoittele tällaisia, kun samaan aikaan voi laittaa lapun siihen roskiksen päälle, missä kieltää laittamasta kakkapusseja roskikseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Jos minulle tulee paskahätä kotikadullasi, niin vaihtoehdot on paskantaa autosi tuulilasiin tai puskan juurelle. Kumpi on parempi?
Oletko koiraa älykkäämpi vaiko tyhmempi? Koiran ja ihmisen paskominen on vähän eri juttuja, ainakin mun mielestä.
Koiranomistaja taitaa olla ihmistä tyhmempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erinomaset raivon aiheet ihmisillä... käyttekö te raivopäät useinkin tonkimassa siellä omassa roskiksessanne kun niin raivostuttaa? Ja voiko valaista mikä siinä raivostuttaa? Mulle ainakin on herttasen yhdentekevää jos joku ohikulkiessaan heittää meidän roskikseen vaikka sen kakkapussin.
Parempi kakkapussi roskiksessa kuin kakat keskellä pihatietä. Mulla ei ole itsellä koiraa, mutta tuskin mun roskis täyttyy ennen aikojaan niistä satunnaisista kakkapusseista.😏
Kyllä ne aika äkkiä täyttyy tavalliset roskiksetkin kakkapusseista, jos ei ole kakkeleita lähellä. Kieltolappu, niin ei kaikki ainakaan ilkeä laittaa pusseja siihen roskikseen.
Ja toista kautta, jos on ok, ja haluaa avittaa, niin niitä on sellaisia tarroja, että tähän roskiin voi laittaa ohikulkevat koiranomistajat kakkapusseja.
Minusta on törkeää viedä vieraiden talojen roskiksiin koirankakkapusseja tai muitakaan roskia!
Tottakai ne viedään omaan roskikseen tai kuljetetaan lähimpään yleiseen roskikseen!
Ihan sama vaikka pussi on välissä kyllä kädet kuuluu pestä. Muutenkin tämä että nykyään lähes kaikilla pitää olla koira.