Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vit*ttaa koirankakkapussit meidän roskiksessa

Vierailija
22.04.2025 |

En ole antanut lupaa laittaa koirankakkapusseja meidän roskikseen ja silti niitä siellä aina välillä on. 

Pitääkö asentaa valvontakamera? Eikö se ole rikos laittaa pas*kapusseja muiden roskiksiin?

Asutaan taajamassa, jossa on pääosin omakotitaloja

Kommentit (414)

Vierailija
141/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitähän saa laittaa roskiksiin ja mitä se haittaa, kun kumminkin tyhjennetään? Olenkohan laittanut teidän roskikseenkin, koska teen aina niin?

Millä oikeudella kosket toisen omaisuuteen ja kannat omia jätteitäsi muiden roskalaatikoihin?

Vierailija
142/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirankakkapussi vie niin vähän tilaa, ettei sen pitäisi ketään haittaa.

Sinä viet sen omaan roskikseesi ja piste.

Älä ole tuollainen änkyrä. Olisi kohteliasta ottaa vähän muutkin huomioon.

Jos itse on koiran hankkinut, niin itse myös on vastuussa siitä ja sen jätöksistä. Ne eivöt ole mitään yhteistä vastuunkantoa ja yhteen hiileen puhaltamista, vaan ainoastaan koiranomistajan omia velvollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitähän saa laittaa roskiksiin ja mitä se haittaa, kun kumminkin tyhjennetään? Olenkohan laittanut teidän roskikseenkin, koska teen aina niin?

Sinulla ei ole oikeutta koskea kenenkään muun omistamaan roskalaatikkoon. Sinun velvollisuutesi on ihan itse huolehtia jätteistäsi.

Vierailija
144/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakat pussiin, pussi solmulla kiinni, eli ei haise. Eivät vie tilaa oikein ollenkaan roskiksesta. Parempi vaihtoehto kuin se, että kakat jätetään maahan. Jos sitä pussia pitää kiikuttaa puoli kilometriä, niin monenko luulette viitsivän enää kakkoja kerätä...

Jos kakkapussit alkavat olla mielessäsi ongelma, mieti mikä on vaihtoehto.

Jos sä hankit koiran, niin sä kuljetat sen paskoja taskussas vaikka 100 kilometriä. Se roskapöntön tyhjennys maksaa! Jos kaikki seudun koiranpskattajat sattuu tuomaan kakkapussit aina aloittajan roskikseen, niin sen tyhjennysväliä pitää tihentää ja ap maksaa viulut.

Vierailija
145/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella kosket toisen omaisuuteen ja kannat omia jätteitäsi muiden roskalaatikoihin?

Samaan paikkaan jäteauto sen vie, oli pussi sitten sun tai mun roskiksessa. Joten ihan turhaa tuollainen nillitys.

Vierailija
146/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun menen mökille ja tyhjennän ulkohuussin, niin jakelen sisällön näille joiden mielestä paskaa voi työntää muiden ihmisten roskikseen. Laittaisitteko osoitteenne tähän ketjuun niin lisään teidät toimituslistalle, tavaraa on runsas mutta rajoitettu erä.

Olet kyllä ihan helvetin lapsellinen ihminen. Just sellainen kenen kanssa kukaan ei tule toimeen. Hyrrr.

Vierailija
147/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne paska eivät edes siinä pussissa haise, kuten väitätte, niin kantakaa kotiinne.

Vierailija
148/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan paikkaan jäteauto sen vie, oli pussi sitten sun tai mun roskiksessa. Joten ihan turhaa tuollainen nillitys.

Sinulla ei ole minkäänlaista oikeutta laittaa omia roskiasi muiden roskalaatikoihin. Ei minkäänlaista.

Vierailija
149/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse on koiran hankkinut, niin itse myös on vastuussa siitä ja sen jätöksistä. Ne eivöt ole mitään yhteistä vastuunkantoa ja yhteen hiileen puhaltamista, vaan ainoastaan koiranomistajan omia velvollisuuksia.

Olen vastuullinen koiranomistaja ja kerään sen jätökset. En roskaista luontoa vaan laitan pussin lähimpään roskikseen.

Vierailija
150/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille niille, jotka eivät ymmärrä miksei sitä paskaa saa laittaa muiden roskiksiin: kuuden viikon välein tyhjennettävä roskis haisee kesähelteellä helvetillelliseltä! Eli syökää vaikka koirienne paskat, jos ette niitä omiin roskiksiinne jaksa kantaa. Samaa tavaraahan teillä jo suut on muutenkin täynnä, kun sitä persttään nuolevaa hurttaa muutenkin suutelette.

Vierailija
151/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vastuullinen koiranomistaja ja kerään sen jätökset. En roskaista luontoa vaan laitan pussin lähimpään roskikseen.

Sinä kannat sen omaan roskikseesi. Vai painaako se liian paljon pienille ja ohuille kätösillesi?

Vierailija
152/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille niille, jotka eivät ymmärrä miksei sitä paskaa saa laittaa muiden roskiksiin: kuuden viikon välein tyhjennettävä roskis haisee kesähelteellä helvetillelliseltä! Eli syökää vaikka koirienne paskat, jos ette niitä omiin roskiksiinne jaksa kantaa. Samaa tavaraahan teillä jo suut on muutenkin täynnä, kun sitä persttään nuolevaa hurttaa muutenkin suutelette.

Nehän on suljetussa muovipussissa. Ei ne mitään haise.

Vierailija
153/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuudessa viikossa se kakki on jo hajonnut. Ihan sun omat paskat siellä roskiksessa haisee. Kuka edes tutkii roskistaan niin, että löytää jonkun pienen koirankakkapussin? Sinä ilmeisesti. Itselleni ei tulisi tuollainen mieleenkään. Tutkia roskista. Voi saakeli mitä porukkaa sitä onkaan olemassa.

Vierailija
154/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska suljetussa muovipussissa paahtumassa ei haise? Vieppä vaikka sinne omaan asuntoosi ja testaa.

Vierailija
155/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuudessa viikossa se kakki on jo hajonnut. Ihan sun omat paskat siellä roskiksessa haisee. Kuka edes tutkii roskistaan niin, että löytää jonkun pienen koirankakkapussin? Sinä ilmeisesti. Itselleni ei tulisi tuollainen mieleenkään. Tutkia roskista. Voi saakeli mitä porukkaa sitä onkaan olemassa.

No tapansa kullakin, mutta itse en laita omaa paskaani roskikseen, kun meillä päin on viemäröinti...

Vierailija
156/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska suljetussa muovipussissa paahtumassa ei haise? Vieppä vaikka sinne omaan asuntoosi ja testaa.

Roskat kuuluu roskikseen. Miksi veisin roskapusseja kotiini? Outoja ehdotuksia.

Vierailija
157/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän on suljetussa muovipussissa. Ei ne mitään haise.

No sitten kannat kotiisi. Laitat vaikka taskuun ja kotona yöpöydällesi. Toisten roskiksiin sinulla ei kuitenkaan ole lupaa laittaa yhtään mitään.

Vierailija
158/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koirankakkapusseja yleisiin roskiksiin!

Vierailija
159/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hajoaminen tapahtuu miten? Ja samalla syntyy mitä? Ja tuottaako se hajua? Ei kun pienet keijut taikoo ne jätökset pois!

Vierailija
160/414 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on roskiksen vieressä kyltti kameravalvonnasta ja kielto kakattaa koiria pihassa. Lisäksi liittymään sirotellaan chilipippuria vähintään kerran viikossa, koiran ei siitä mielellään kulje. Jokaisen roskikseen päätyneen koirankakkapussin heitän keskelle katua.

Minä olen kurkkua myöten täynnä näitä koirien omistajia, jotka pensasaitamme takana 'muka piilossa' kakattavat koiransa ja jättävät jätökset niille sijoilleen. En voi ymmärtää, että miksi minun koirattomana pitäisi käydä keräämässä muiden koirien paskakasoja tonttini pensasaidam vierestä ja kiikuttaa niitä roskiin. Nykyään myös minä nakkaan nämä paskat suoraan tielle (otan tikun tai kepin, jolla ne siirrän).