Vit*ttaa koirankakkapussit meidän roskiksessa
En ole antanut lupaa laittaa koirankakkapusseja meidän roskikseen ja silti niitä siellä aina välillä on.
Pitääkö asentaa valvontakamera? Eikö se ole rikos laittaa pas*kapusseja muiden roskiksiin?
Asutaan taajamassa, jossa on pääosin omakotitaloja
Kommentit (414)
MInulla on pisin mahdollinen jäteastiantyhjennysväli ja käydessäni kaupungissa nakkaan sekajätteet jonkun sopivan kerros- tai rivitalon jätekatokseen. En keksi, miksi kaupungin rajamailla sijaitsevan omakotitaloni roskakatos on automaattisesti koirankakkapussien loppusijoituspaikka, mutta minä en saisi vastaavasti viedä jätteidä muiden vaivoiksi.
Eikö rakki syö omaa paskaa? Muiden syö.
Pistä lautaselle. Kai rakille nälkä tulee. Oppiihan olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan koirankakkapussit lähimpään roskikseen, en niitä viitsi kanniskella. Eikä paljoa kiinnosta mitä joku on siitä mieltä. Uhoamisille en korvaani lotkauta.
Jos omaan roskikseeni joku laittaa pussin niin so what -hyvä vaan että keräsi koiransa jätökset.
Oletpa siis melkoinen typerys.
Kerään koirani jätökset ja laitan ne roskikseen. Todella typerästi tehty minulta, pakko myöntää! :D
Juljus kirjoitti:
Kumpi on sitten parempi, koiran paskat portinpielessä vai paskapussi roskiksessa?
Jos minulle tulee paskahätä kotikadullasi, niin vaihtoehdot on paskantaa autosi tuulilasiin tai puskan juurelle. Kumpi on parempi?
Vierailija kirjoitti:
Itse en kerää kakkoja koska koira ulkoilee vain metsässä. Mutta vieressä on koulu ja voi kun tykkäisin jos kaikki karkkipussien tai nuuskarasioiden maahan pudottajat käyttäisi roskistani mieluummin. Minun selkä se sitten kumartuu keräämään sen roskan ja roskikseeni se päätyy jokatapauksessa.
Muuten kylän puskaradion suurimmat valittajat ei itse tee koskaan mitään yleishyödyllistä! Yksikin a k k a valittaa kun jänikset käy nuolemassa sen auton kylkiä, että 'pitäkää ne pentunne poissa minun pihasta '. Toinen itkee kun joku koira on pissannut hänen aitaa vasten, pihan laidalla 30m talosta... Kolmas läyhää kun mopo ajaa yleistä tietä pitkin ja siinä on kova ääni. Voi Jeesus, osta kämppä vilkasliikenteisen tien vierestä (halvemmalla) ja märise sitten kun siinä on liikenteen ääntä. Terveisiä vaan jns lähikylälle!
Yks päivä keräsin (koiralenkillä) muutaman kymmenen metrin matkalta parikymmentä nikotiinipussipurkkia, en käsitä mikä nisti tuolla kulkee. Samoin karkki- ja keksipusseja. Toki kunta on viisaasti harventanut noita yleisiä roskiksiakin. Älytöntä ettei esim. bussipysäkeillä ole roskiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan koirankakkapussit lähimpään roskikseen, en niitä viitsi kanniskella. Eikä paljoa kiinnosta mitä joku on siitä mieltä. Uhoamisille en korvaani lotkauta.
Jos omaan roskikseeni joku laittaa pussin niin so what -hyvä vaan että keräsi koiransa jätökset.
Kuulehan. Jos laitat koirasi paskapussit yksityshenkilön roskikseen, se yksityishenkilö joutuu maksamaan astiansa puhdistuksen jos koirasi paskapussit sattuu hajoamaan. Ajattele joskus oman pikkupiposi ulkopuolella!!
Ai.
Että joutuu maksamaan jollekin jos roskis haisee?
Onhan tuo tietty teoriassa mahdollista, sitä ei käy kieltäminen.
Ja on muuten melkoisen epätodennäköistäkin....
Ei tullut muuten mieleenikään että joku osaa tästäkin tehdä itselleen ongelman. Olette te jotkut vaan hassua porukkaa. Mutta hyvä että olette olemassa, kaltaisistanne saa aina hupia!
(Jatkan koirani jätöksien keräämistä ja tiukasti solmittujen kakkapussien roskiksiin laittamista. Koittakaa kestää, elämä ON joskus kovaa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kerää kakkoja koska koira ulkoilee vain metsässä. Mutta vieressä on koulu ja voi kun tykkäisin jos kaikki karkkipussien tai nuuskarasioiden maahan pudottajat käyttäisi roskistani mieluummin. Minun selkä se sitten kumartuu keräämään sen roskan ja roskikseeni se päätyy jokatapauksessa.
Muuten kylän puskaradion suurimmat valittajat ei itse tee koskaan mitään yleishyödyllistä! Yksikin a k k a valittaa kun jänikset käy nuolemassa sen auton kylkiä, että 'pitäkää ne pentunne poissa minun pihasta '. Toinen itkee kun joku koira on pissannut hänen aitaa vasten, pihan laidalla 30m talosta... Kolmas läyhää kun mopo ajaa yleistä tietä pitkin ja siinä on kova ääni. Voi Jeesus, osta kämppä vilkasliikenteisen tien vierestä (halvemmalla) ja märise sitten kun siinä on liikenteen ääntä. Terveisiä vaan jns lähikylälle!
Yks päivä keräsin (koiralenkillä)
Jep. Itse istuin odottelemassa parkkipaikalla mäkkärin vierellä ja katselin kun pariskunta syö ateriansa autossa, avaa ikkunan ja heittää eväspaperit ulos. 50m roskiksesta. Varikset ne sitten levittelivät. Mutta koirat on se ongelma juu
Vierailija kirjoitti:
Vi...... nykyajan itsekkäät koiranomistajat. Mua oksettaa että kukaan ei desinfioi käsiänsä kun keräävät paskat pussiin ja sitten niillä käsillä mennään esim. kauppaan.
Onko joku oikeasti niin saatanallisen tyhmä, että kuvittelee niitä kakkoja käsin ronkittavan?
Vierailija kirjoitti:
Koirankakkapusseja EI saa laittaa mihinkään yleiseen roskikseen. Jotkut tonkii niitä kun etsivät pulloja ja tölkkejä. Parempi jättää koirankakat sinne ulos tienvarteen kun ei niitä mihinkään saa kuitenkaan viedä vaikka pussiin keräisikin.
Paljonpa kuule kiinnostaa jos jonkun pummin kädet ja vaatteet sotkeentuvat koiranpaskaan. Huvittaa vaan.
Sehän on mahtavaa, että kakat kerätään asiallisesti ja laitetaan roskiin, jonne ne kuuluvatkin! Oi, kunpa kaikki keräisivätkin ja laittaisivat roskin! Mutta ei, jätetään maahan toisten portinpieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole ikinä tullut edes mieleeni, että laittaisin koiran jätökset yksityishenkilön roskikseen. Ihan käsittämätön ajatuskin. Ei tätä voi edes kommentoida.
Jep, tuohan on jokaiselle normaalijärkiselle ihmiselle täysin itsestäänselvä asia. Täällä on joko pari trollia, tai sitten pari hyvin kaukana normaalijärkisestä olevaa henkilöä.
Tiedätkö kuule mitä: se roskiksen omistaja ei ikinä saa tietää jos hänen roskikseensa on heitetty kakkapussi!
Solvatkaa ihan rauhassa -mutta muistakaa että minä voin iskeä ja pilata elämänne laittamalla roskia roskikseenne....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja itselleni ei ole ollut ongelmaa kantaa kädessä kakkapusseja. Eikös niitä ole jotain koukkujakin, joita voisi hyödyntää tämmöistä tarkoitusta varten. Koiran kakat tosin jätän luontoon, mikäli mahdollista, eli silloin, kun kakka ei ole ihmisten kulkuväylällä eikä ihan sen välittömässä läheisyydessä, vaan jossakin kunnolla pientareella.
-28
Se "kunnolla pientareella" on suomeksi jonkun omakotitalon hoidossa oleva alue.
Voi olla jonkun mielestä. Itse tarkoitan sillä sellaista aluetta, missä ei ole taloja. Ennen asuin Hervannassa, niin siellä kun kävelin Ruskoon päin, niin ei kenenkään taloja siellä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vi...... nykyajan itsekkäät koiranomistajat. Mua oksettaa että kukaan ei desinfioi käsiänsä kun keräävät paskat pussiin ja sitten niillä käsillä mennään esim. kauppaan.
Täh? Harva menee koira mukanaan kauppaan, koska koira pitää jättää ulkopuolelle hullujen armoille.
Itse pesen ainakin kädet lenkiltä tultuani. Enkä laita pusseja toisten roskiksiin. Harmittaa kyllä välillä kun roskiksia on aika harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, me ollaan ostettu lukko siihen roskikseen, mikään muu ei auttanut.
On sopivia lukkoja, joita vain sinun perheesi voi avata. Oikein totta.
Toisekseen kun ilkivaltaa tapahtuu ja kaatavat roskiksen, niin ei roskat mene pitkin tietä.
Miten roska-autokuski sitten tyhjentää sen?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että metsässä on kiva astua paskaan? Niin kävi minulle kerran mustikkametsässä. Ja kakoista voi levitä tauteja.
Saat ihan itse valita laitanko ne sinun roskikseen vai heitänkö ne pussit siihen roskiksen viereen
Juljus kirjoitti:
Kumpi on sitten parempi, koiran paskat portinpielessä vai paskapussi roskiksessa?
OMASSA roskiksessa.
Vierailija kirjoitti:
Äitin kerrostaloyhtiöstä poistettiin roskis kokonaan kun vieraat ihmiset tunki sinne niitä kakkapusseja. Alakerroksen väki valitti että ei voinut tuulettaa kun paska haisi. Eikö ne koiranomistajat vois roudata niitä omiin roskiksiinsa?
Mites vaipparoskat? Haisee nekin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä asti pas*aa on sanaut laittaa kotitalouksien sekajätteeseen? Ei kai sinne ulosteet kuulu?
Mihinkäs vaipat mielestäsi laitetaan sitten?