Vit*ttaa koirankakkapussit meidän roskiksessa
En ole antanut lupaa laittaa koirankakkapusseja meidän roskikseen ja silti niitä siellä aina välillä on.
Pitääkö asentaa valvontakamera? Eikö se ole rikos laittaa pas*kapusseja muiden roskiksiin?
Asutaan taajamassa, jossa on pääosin omakotitaloja
Kommentit (414)
Jokamiehenoikeuksiin meillä täällä Suomessa kuuluu myös sääntöjä, joista yhdessä sanotaan:
EI SAA liikkua yksityisellä pihamaalla eikä pellolla, niityllä tai istutuksella, joka voi vahingoittua kulkemisesta.
Muistakaa nyt sit taas heti huomisaamuna mennä penkomaan, onko roskiksessa jotain, mistä saisi pahoittaa mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt sit taas heti huomisaamuna mennä penkomaan, onko roskiksessa jotain, mistä saisi pahoittaa mielensä.
Ei, vaan sinä et mene luvatta muiden pihoille ja piste. Mikä tässä asiassa ei mene ymmärrykseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mihin ne kakkapussit sitten voi laittaa jos ei roskiksiin?
Meidän alueella yhteen puiston roskikseen kertyi aina paljon roskaa, mm parjattuja kakkapusseja. Ilmeisesti se häiritsi jotakuta, koska roskis poistettiin. Nyt on parin vuoden ajan siihen roskiksen kohtaan maahan ihmiset heittäneet roskansa ja kakkapussit, tyhjät tölkit jne. En nyt tiedä, onko se sen siistimmän näköistä. Tuuli lennättää kevyet roskat muualle ja lokit tonkivat roskia. Uutena vuotena ja vappuna sieltä sitten siivotan ne kasat pois.
Siinä ei ole lähistöllä muita roskiksia.
Oletko oikeasti noin uusavuton?!? Eikö sulla ole kotona roskista? Minä vien koiran jätökset omaan kotiroskikseen, jos matkalla ei ole koirankakkaroskista. Niin yksinkertaista se on.
Häh? Ei mulla ole koiraa. Kerroin vain havainnostani.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erinomaset raivon aiheet ihmisillä... käyttekö te raivopäät useinkin tonkimassa siellä omassa roskiksessanne kun niin raivostuttaa? Ja voiko valaista mikä siinä raivostuttaa? Mulle ainakin on herttasen yhdentekevää jos joku ohikulkiessaan heittää meidän roskikseen vaikka sen kakkapussin.
No kun meidän roskis tyhjennetään kolmen kuukauden välein, myös kesäaikaan, niin onpa kiva se haju. Ei itsekään laiteta sinne mitään eloperäistä.
Sopii tulla meidän pihalle tiputtelemaan kakkapusseja roskikseen, jos uskallat.
Vierailija kirjoitti:
Sopii tulla meidän pihalle tiputtelemaan kakkapusseja roskikseen, jos uskallat.
Niin katselisit verhon raosta, puhisisit kiukusta ja päättäisit, että ensi kerralla varmasti sanot, että ne paskapussit voisi viedä jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Äitin kerrostaloyhtiöstä poistettiin roskis kokonaan kun vieraat ihmiset tunki sinne niitä kakkapusseja. Alakerroksen väki valitti että ei voinut tuulettaa kun paska haisi. Eikö ne koiranomistajat vois roudata niitä omiin roskiksiinsa?
Ei se koirankakka sieltä kaksoissisar kyllä haise. Ja jos alkaa noin paljon haisemaan, niin sitten on kyllä liian harvat tyhjennysvälit roskiksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitin kerrostaloyhtiöstä poistettiin roskis kokonaan kun vieraat ihmiset tunki sinne niitä kakkapusseja. Alakerroksen väki valitti että ei voinut tuulettaa kun paska haisi. Eikö ne koiranomistajat vois roudata niitä omiin roskiksiinsa?
Ei se koirankakka sieltä kaksoissisar kyllä haise. Ja jos alkaa noin paljon haisemaan, niin sitten on kyllä liian harvat tyhjennysvälit roskiksilla.
kiitos taas autocorrect kakkapussista eikä kaksoissisar
Minä kerään AINA koirani jätökset, mutta jos niitä pitäisi kanniskella koko kävelyretki, niin saattaapa olla, että en keräisi. Eli laitan kyllä toisten roskiksiin kakkapussit. Haluaisitko ennemmin, että se paskaläjä olisi siinä sun oven edessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erinomaset raivon aiheet ihmisillä... käyttekö te raivopäät useinkin tonkimassa siellä omassa roskiksessanne kun niin raivostuttaa? Ja voiko valaista mikä siinä raivostuttaa? Mulle ainakin on herttasen yhdentekevää jos joku ohikulkiessaan heittää meidän roskikseen vaikka sen kakkapussin.
No kun meidän roskis tyhjennetään kolmen kuukauden välein, myös kesäaikaan, niin onpa kiva se haju. Ei itsekään laiteta sinne mitään eloperäistä.
Missä on noin harva tyhjennysväli? En usko. Ei edes taajaman ulkopuolella. Ainakin täällä määritellään, mikä tyhjennysväli saa olla korkeintaan.
Meillä tehdään juuri asbestinpurkuremppaa. Ohjeistin työporukkaa, että asbestijätteet voi kipata naapurien roskiksiin koska opin tältä foorumilta että roskikset ovat kuulemma yhteiskäyttöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, viekää v.ttu omiin roskiksiinne!!
Ja ne koirankakkapussit vois viiä kansssa
Ihmiset, jotka laittavat toisten yksityisiin roskiksiin omin luvin mitään, ovat samoja jotka varastavat pihasta helposti pyörän, haravan, lyhdyn... Samoja, jotka aina jättävät ostoskärryn parkkihalliin pyörimään muiden autoja kolhimaan, eivätkä vie paikoilleen kuten muut. Samoja, joiden ajokäyttäytyminen liikenteessä on törkeää ja muiden henget vaarantavaa, piittaamatonta. Samoja, joiden mahdolliset lapset saavat kotoa huonon esimerkin, eli ovat usein koulukiusaajia, myöhemmin missä tahansa kiusaajia, kuten vanhempansa. Monesti muutenkin rikollisia. Samoja, jotka heittävät nuuskapussin maahan ja nauravat ajatukselle eläimen kuolemasta sen takia. Se on heillä aina minä minä minä, minä v ittuilen, minä otan, minä kaahaan, minä tuupin, minä tungen pihaasi roskikselle ja haista sinä kuule p aska. Minä jätän koirani jätöksen minne haluan, vaikka keskelle kävelytietä tai hautausmaalle haudan päälle. Minä annan hyökkäävän koirani juosta vapaana, se on voi voi jos lemmikkisi kuolee siksi. Ja niin edespäin. On tuolle luonteenlaadulle se paljon väärin käytetty termikin olemassa. Nyt on paikallaan.
Ovat sakkia, jonka käytös on ylipäätään alhaista. Tekevät aina vilppiä missä voivat, aina pahuuksia. Ajatus ei kai kulje ilman kieroilua. Älä vaan tee nettikirppiskauppaa tuollaisen kanssa, varmasti johtaa harhaan. Se siis näkyy pienissä asioissa, kuten viskooko koirankakkapussit luvatta muiden omista rahoista maksamiin piharoskiksiin sotkemaan, haisemaan ja viemään jonkun muun maksamaa tilaa, vai kaahaako niin että kuolee sivullisia viattomia liikenteessä. Silloinkin miettii vain että huh hyvä kun itse selvisin, ottaa selfien sairaalapedissä. Ja näkyy lukuisissa asioissa näiden välillä.
Sellaisia vekkuleita, helppo profiloida. Ja koira on muuten hieno eläin, aina täysin syytön siihen minkälaiselle omistajalle päätyy. Älkää koskaan kostako eläimille ihmisten tekosia.