Vit*ttaa koirankakkapussit meidän roskiksessa
En ole antanut lupaa laittaa koirankakkapusseja meidän roskikseen ja silti niitä siellä aina välillä on.
Pitääkö asentaa valvontakamera? Eikö se ole rikos laittaa pas*kapusseja muiden roskiksiin?
Asutaan taajamassa, jossa on pääosin omakotitaloja
Kommentit (414)
Minä olen saanut tarpeekseni koiran ulkoiluttajista. Ensinnä paskattivat koirat meidän postilaatikon eteen, meillä vanha ihminen, joka joutui ne siitä keräämään.
Sitten alkoi se aika, että kakat pitää kerätä pussiin, no sama peli, ne heittivät aidan yli paskapusseja. Ja nyt samaa kuten aloittajalla, mutta olen laittanut lukon meidän astiaan.
Muuten ulkomailla ei saa roskiksia edes säilyttää katujen varsilla tai oman tien päässä katuun nähden. Tapahtui niin plajon tulipaloja muun ilkivallan lisäksi.
Viekää ne paskapussit omaan roskikseenne. Jätehuolto ei ole ilmaista, joten ei kiinnosta maksaa siitä että joku random rakin omistaja tunkee paskapusseja minun roskikseen. Älkää hommatko koiraa jos ette kykene pitämään sitä niin ettei siitä aiheudu riesaa muille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erinomaset raivon aiheet ihmisillä... käyttekö te raivopäät useinkin tonkimassa siellä omassa roskiksessanne kun niin raivostuttaa? Ja voiko valaista mikä siinä raivostuttaa? Mulle ainakin on herttasen yhdentekevää jos joku ohikulkiessaan heittää meidän roskikseen vaikka sen kakkapussin.
Laitatko teidän osoitteen niin voin tuoda teidän roskikseen jatkossa silloin tällöin paskaa ja muuta jätettä. Kiitos.
Nyt oli kyse kakkapussista, ei muusta jätteestä, ääliö.
Ai, sellainen logiikka, että vain paskaa saa laittaa vieraiden ihmisten yksityisiin roska-astioihin?
Juljus kirjoitti:
Kumpi on sitten parempi, koiran paskat portinpielessä vai paskapussi roskiksessa?
Paskapussi omistajan taskussa.
Onneksi mun naapurissani ei asu tuollaisia ap:n kaltaisia raivohulluja.-koiraton
Vierailija kirjoitti:
Niin ja itselleni ei ole ollut ongelmaa kantaa kädessä kakkapusseja. Eikös niitä ole jotain koukkujakin, joita voisi hyödyntää tämmöistä tarkoitusta varten. Koiran kakat tosin jätän luontoon, mikäli mahdollista, eli silloin, kun kakka ei ole ihmisten kulkuväylällä eikä ihan sen välittömässä läheisyydessä, vaan jossakin kunnolla pientareella.
-28
Se "kunnolla pientareella" on suomeksi jonkun omakotitalon hoidossa oleva alue.
Juljus kirjoitti:
Kumpi on sitten parempi, koiran paskat portinpielessä vai paskapussi roskiksessa?
Kolmas vaihtoehto, että kakkapussi omaan roskikseen tai kaupungin roskikseen. Noloa sitä on laittaa jonkun yksityisen henkilön roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä erinomaset raivon aiheet ihmisillä... käyttekö te raivopäät useinkin tonkimassa siellä omassa roskiksessanne kun niin raivostuttaa? Ja voiko valaista mikä siinä raivostuttaa? Mulle ainakin on herttasen yhdentekevää jos joku ohikulkiessaan heittää meidän roskikseen vaikka sen kakkapussin.
Laitatko teidän osoitteen niin voin tuoda teidän roskikseen jatkossa silloin tällöin paskaa ja muuta jätettä. Kiitos.
Ai, sellainen logiikka, että vain paskaa saa laittaa vieraiden ihmisten yksityisiin roska-astioihin?
Olet mt-ongelmainen, säälin naapureitasi.
Onko kadulla yleisiä roskiksia?Jos ei niin laita kaupungille palaute siitä.Hyvähän se on että korjaavat kakat, mutta ei toki toisten roskikseen ole oikea paikka,ellei sallita.Mutta voi jäädä ketäämättä,jos kilometri tolkulla pitää pusseja kantaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Just olin tulossa kommentoimaan ihan samaa.
Eli se paska onkin siis siellä koiranulkoiluttajan päässä.
Ei mulla ole koiraa, ei mua haittaa jos joku kakkapussin meidän roskikseen laittaa.
Saank otuoda sekajätteetkin? Säästäisin aika lailla jätekuluissa, kun voisi valita maksimityjnennysvälin ja viedä roskat muille-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mt-ongelmainen, säälin naapureitasi.
Jaa, sinähän se kiikutat paskaa ihmisten yksityisalueille, joten kukahan täällä oikein on mt-ongelmainen. 😂
Meillä on roskakatos lukittu mökkiläisten takia. Kuvittelivat, että voivat sunnuntaisin tuoda roskansa meidän roskikseen, kun "sinne yhteiseen jätepisteeseen on matkaa eikä se osu kotimatkan reitille". Nyt meillä on myös kamerat ja kun joku edelleen erehtyy roskansa katoksen viereen jättämään, niin vien ne mökkinsä terassille. Laitan toki lapun, että "nämä unohtui meidän portinpieleen".
Olisi näky jos valvontakamera osottaisi vain roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko kadulla yleisiä roskiksia?Jos ei niin laita kaupungille palaute siitä.Hyvähän se on että korjaavat kakat, mutta ei toki toisten roskikseen ole oikea paikka,ellei sallita.Mutta voi jäädä ketäämättä,jos kilometri tolkulla pitää pusseja kantaa..
Vai kilometrin matka. Antakoot sen koiran paskoa oman roskiksen viereen ja sitten jatkaa matkaa. Ne kusset on myös kauheita kun kasvit kellastuu.
Koirankakkapusseja EI saa laittaa mihinkään yleiseen roskikseen. Jotkut tonkii niitä kun etsivät pulloja ja tölkkejä. Parempi jättää koirankakat sinne ulos tienvarteen kun ei niitä mihinkään saa kuitenkaan viedä vaikka pussiin keräisikin.
Pienet on ongelmat! Meillä Nekalassa voi löytyä vaikka ihmisen kappaleita roskiksista!
Mistä asti pas*aa on sanaut laittaa kotitalouksien sekajätteeseen? Ei kai sinne ulosteet kuulu?
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Paskapussi omistajan taskussa.
Parasta on paskat omalla tontilla ja oman portin pielessä. Näin on. Ei tarvitse kantaa pusseja ja sotkea toisten portinpieliä.
Jyväskylässä yksityisillä ihmisillä on lupatarra roskapöntössä koirankakkapusseille. Ei niihin luvatta heitetä pussia. Mielestäni selkeä homma; kiinteistö antaa luvan tai ei anna.
Jep, tuohan on jokaiselle normaalijärkiselle ihmiselle täysin itsestäänselvä asia. Täällä on joko pari trollia, tai sitten pari hyvin kaukana normaalijärkisestä olevaa henkilöä.