Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet, kun näet teiniäidin rattaiden kanssa?

Vierailija
22.04.2025 |

Usein siinä on myös isoäiti mukana.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tänään näin mummu ja pikkuinen istuivat samoissa rattaissa.

Hyvä keksintö tuokin on.

Vierailija
62/71 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi tietää, että rattaita lykkäävä teini on lapsen äiti? Voi olla isosisko tai lapsenvahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään kuten en muistakaan ihmisistä keitä vastaan tulee. Mua ei kiinnosta vastaantulijat niin paljoa että kiinnittäisin heihin huomiota.

Vierailija
64/71 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun yritetään naamasta luulla kuka on täysi-ikäinen ja kuka teini. Itse sain lapsen ollessani 21v ja kuulin aivan järkyttävän paljon kommentointia kuinka kauheaa on kun alaikäiset saavat lapsia. Olen edelleen babyface ja äitini näytti aina myös nuoremmalta kuin olikaan. 

Vierailija
65/71 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva asia on niin kaunista kun nuori äiti (täysi-ikäinen kuitenkin). 

Vierailija
66/71 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät kysees olevan teini? Itse näytin hieman alle 30 vuotiaana ensisynnyttäjänä teiniltä, ja mummelit katsoivat kieroon. En siis itse ajattele yhtään mitään jos joku nuorena lapsen saa. Sen sijaan yli 40 vuotiaita synnyttäjiä säälin. 

Kuulostat kyllä teiniltä.

Vierailija
67/71 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"missäköhän se teini-isä on?"

Vierailija
68/71 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiset täysivaltaiset eivät saa hankkia sterilisaatiota? Mutta teinit saa tehdä lapsia?

Make it make sense.

Vierailija
69/71 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aivot rekisteröi "nuori äiti ja sen äiti" ja siirtyy seuraavien ihmisten rekisteröintiin, esim "minun ikäinen, n. 5kymppinen mies", "rollaattorivanhus nainen, 8kymppinen", "pikkujonneja 3kpl jotain käsissä, ehkä jäätelöt" ja sitä rataa.

N53

Vierailija
70/71 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on kysytty vielä kolmekymppisenä haluanko lastenlipun julkisilla matkustaessa, veikkaan että moni pitää minua teiniäitiä nyt 32-vuotiaana kun kävelen kaupungilla vauva vaunuissa. Näytan nuorelta (17-18-vuotiaalta)  jos olen liikkeellä meikittä ja tukka ponnarilla kuten lapsen kanssa useimmiten olen. 

Mutta itse en ajattele mitään kun näen teini-äidin oloisen ihmisen, ei kuulu mulle. 

Vierailija
71/71 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä mitään. Tunnen naisen, joka sai esikoisensa 33-vuotiaana ja oli sen ikäisenä vielä ihan 15-vuotiaan näköinen. Ihan ventovieraat ihmiset tulivat haukkumaan häntä siitä, että on niin nuorena saanut lapsen.