Mitä ajattelet, kun näet teiniäidin rattaiden kanssa?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään sterilisaatio on järjetön. Se ei poista sukuelinhormonien eli himojen (=lisääntymisvaisto, =paritteluhalu) alkulähdettä eli niitä hormoneja. Estää vaan hedelmöittymisen. Jos on päättänyt ettei halua lapsia, niin pallit tai munasarjat veks, niin lopppuu myös se turhanpäiväinen hinkutus.
Ai haluatte vaan hinkuttaa ja mielihyvää, mutta ette niitä lapsia? Onko tullut mieleen, että se hinkutuksen nautinnollisuus saattaisi johtua juuri siitä, että jumala haluaa lapsia tulevan.
Sitten taas jos haluaa maksimoida nautinnon, niin siihen on parempiakin keinoja kuin hinkutus.
Mene sairas uskovainen helvettiin. Sinne päädyt kuitenkin.
Ajattelen että teini on antanut jollekkin paskalle jännämiehelle pillua ja tullut raskaaksi ja mies on jättänyt sitten. Tinder on täynnä ykksinhuoltaja naisia jotka tehneet lapsia rikollisten jännämiesten kanssa.
Ajattelen että sosiaalitoimisto on saanut uuden asiakkaan
Ajattelen omiani ekä mitään vaunujen työntäjästä. Mistä hitosta minä edes tietäisin, onko kyseessä teiniäiti, aikuinen äiti, lapsenvahti, isosisko tai mitä tahansa muuta?
Että tuokin on varmaan oikeesti 30 vaikka näyttää 15-vuotiaalta, koska en tässä iässä enää erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää, että kenen lapsi rattaissa on? Itsellänikin oli pikkusisko, joka oli pyörätuolissa. Sisko oli tosi pienikokoinen eli vieras ei osannut ikää määrittää. Kävimme välillä yhdessä ostoksilla tai vaan kävelemässä. Meillä oli ikäeroa 7v ja jotkut "fiksut" osasivat neuvoa, että sitä se on kun liian nuorena tekee lapsia. Totesin kyllä heille, että äiti oli 29v kun siskoni sai.
Kaikki ei ole aina sitä, mitä joku ilkeässä päässään miettii.
Tuollainen on äitiysväkivaltaa. Samoin tämä aloitus itsessään.
Nainen saa ihan itse päättää missä iässä tulee äidiksi. Voi tull vaikka 16v kun saa aloittaa panemisen. Se ei kuulu kenellekään
Ei ole mitään väkivaltaa siinä että pitää huonona sitä että lapsi tekee lapsia. Lapsen teko ei ole päätös, lähtökohtaisesti se on kiinni vaan kehon fyysisestä kyvystä tulla raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää, että kenen lapsi rattaissa on? Itsellänikin oli pikkusisko, joka oli pyörätuolissa. Sisko oli tosi pienikokoinen eli vieras ei osannut ikää määrittää. Kävimme välillä yhdessä ostoksilla tai vaan kävelemässä. Meillä oli ikäeroa 7v ja jotkut "fiksut" osasivat neuvoa, että sitä se on kun liian nuorena tekee lapsia. Totesin kyllä heille, että äiti oli 29v kun siskoni sai.
Nainen saa ihan itse päättää missä iässä tulee äidiksi. Voi tull vaikka 16v kun saa aloittaa panemisen. Se ei kuulu kenellekään
Missä kohdassa aloitusta arvotetaan yhtään mitään? Mielesi tässä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että varmasti vahinko tai ainakin TOIVON, ettei ollut suunniteltu raskaus. Ei mitään sen kummempaa. Näitä sattuu.
Olet sairas. En ajattele mitään. Siinähän menee niinkuin muukin ihmismassa.
Että siinä on taas joku vanhempi herrasmies saanut aloittelevaa onlyfanstähteä paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
Teiniäidin vanhemmat eivät ole valistaneet häntä
Teiniäidin vanhemmat eivät ole suojelleet häntä
Teiniäiti on aloittanut seksin liian aikaisin
Teiniäiti jää todennäköisesti kouluttamattomaksi
Teiniäidin elämä on pilalla
Isä on todennäköisesti häipynyt, jos edes tiedossa
Isoäiti hoitaa lapsen
Jne.
Näi mäiskuttää vain moukka lapseton katkera Vanhapiika, ...saatan sika.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että teini on antanut jollekkin paskalle jännämiehelle pillua ja tullut raskaaksi ja mies on jättänyt sitten. Tinder on täynnä ykksinhuoltaja naisia jotka tehneet lapsia rikollisten jännämiesten kanssa.
Olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vahinko
Ilmano olet tommonen moukka.
Olen itse 36-vuotias, joten jo sen verran ohitettu tuo ikä, etten todellakaan osaa edes sanoa onko joku 17 vai 24 =D
Tuskin muutenkaan siis juuri huomaan. Ehkä korkeintaan ajattelisin jotain mukavia. Nuoren näköinen äiti herättää minussa positiivisia tunteita, sellaista nuorta voimaa ja freesiyttä.
tuntuu että nuoret äidit jaksaa näyttääkin niin raikkaalta, ja vaikka kuinka olen urheilullinen jne, niin jotenki aika homssuinen usein heheheh
Sain lapsen 38-vuotiaana. Varmaan teini jaksaa fyysisesti paremmin hommaa, kasvaa kyllä rooliinsa ja mun iässä lapsi täyttää jo 20. Silloin kun mä olen jo eläkkeellä niin lapsi on vasta nuori aikuinen. Se teini kerkeää hankkia useamman isommallakin ikäerolla kun mun kohdalla ei ole varmaa tuleeko yhtään lisää tai jaksanko enää toista kertaa äitiyttä. Jos taas on nuoruus pahasti kesken niin voi olla vaikeaa.
En ymmärrä miten kukaan kolmekymppinen aikuinen ihminen olisi niin kakara, että halveksuisi jotain nuorta äitiä lapsen kanssa. Miten sellainen voi aiheuttaa kenessäkään vihaa? Älkää olko niin katkeria vaikka mammaannuitte eikä kukaa enää katso hapanta naamaanne hyvällä. Aloittakaa liikunta vaikka ja miettikää mistä tuollainen ihme viha kumpuaa. T. 36 v
Kaikkea hyvää nuorille äideille - katkerista akoista on turha välittää ;)
Mistä tiedät kysees olevan teini? Itse näytin hieman alle 30 vuotiaana ensisynnyttäjänä teiniltä, ja mummelit katsoivat kieroon. En siis itse ajattele yhtään mitään jos joku nuorena lapsen saa. Sen sijaan yli 40 vuotiaita synnyttäjiä säälin.
Kyllä mulle kelpais nuori kaunis yh mami.
Puspus. Terv mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin.
Minun mielestäni 16-vuotias on vielä lapsi.
Monet tempoilee teini-iän fiiliksien koukeroissa.
Ei ole vielä nainen päättämään äitiydestä.
Joitain harvinaisia poikkeuksia voi olla, mutta enemmistö on tuonikäisenä pentu.
Oikeasti en mieti mitään, sillä en edes muista milloin olisin kuullut jonkun teini-ikäisen saaneen lapsen tai nähnyt heitä katukuvassa vaunuineen. Nykyään teinit ovat tietoisia ehkäisystä. Eivät he halua hukata nuoruuttaan lapsenhoitoon.